#


هر آنچه که در مورد مبل های تخت خواب شو باید بدانید

مبل های تخت خواب شو
29 سپتامبر 2017 بدون نظر 3099 بازدید

هر آنچه که در مورد مبل های تخت خواب شو باید بدانید

هر آنچه که در مورد مبل های تخت خواب شو باید بدانید

شاید خانه ای که دارید فضای کوچکی داشته باشد و تمایل داشته باشید آن را با مبلمان زیبا کنید ولی باید توجه داشته باشید هر سبک مبلی امکان دارد به خانه شما نیاید. پیشنهادی که ما برای شما داریم استفاده از مبل های تخت خواب شو است.این مدل از مبلمان چون به راحتی قابل تغییر هستند در فضاهای کوچک بسیار کارآمد به حساب می آیند.

می توانید از این مدل مبل در اتاق خواب خود و در کنار دیگر لوازمی که در اتاق جای گرفته اند همچون کتاب خانه وکمد لباس ها قرار دهید و از فضای کوچک اتاق به صورت بهینه استفاده کنید. مبل های تخت خواب شو در بخش پایه خود اهرمی دارند که وقتی آن را باز کنید به یک تخت لطیف و سبک تبدیل خواهند شد.

اگر به فروشگاه هایی که سرویس خواب می فروشند مراجعه کنید با تنوع بیشماری از این مبلمان مواجه می شوید که در گونه های تک نفره و دونفره و با جنس فوم یا اسفنج و یا حتی در مدل بادی که به وسیله کمپانی های ایرانی و ایتالیایی و چینی تولید می شوند به مشتریان معرفی می گردند و هر فردی با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب می کند.

مبل های تخت خواب شو

مبل های تخت خواب شو

تعین مقدار بودجه مناسب برای خرید

هنگامی که برای انتخاب یک وسیله به فروشگاهی وارد می شوید باید در ابتدا مهمترین نکته را رعایت کنید و آن هم مشخص کردن میزان بودجه ای است که قصد دارید برای خرید مبلمان تخت خواب شو صرف کنید. زمانی که بدانید تا چه میزان قادر هستید برای خرید مبل تخت خواب شو هزینه کنید براحتی می توانید از میان مدل های متنوع به سراغ مواردی بروید که با بودجه شما هماهنگی دارد.

مشخص کردن میزان هزینه می تواند شما را از آوارگی و سردرگمی نجات دهد و مورد مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد.
باید بدانید قیمتی که بر روی مبل های تخت خواب شو گذاشته می شود به خاطر جنس بدنه مبلمان و نوع پارچه ای است که بر روی مبل ها کشیده شده است همین مورد باعث می شود که مبلمان تخت خواب شو به صورت گران قیمت و ارزان قیمت در بازار عرضه می شود.

مبل های تخت خواب شو

مبل های تخت خواب شو

مبلمان تولید داخل یا خارج

مبلمان تخت خواب شوئی که با نام ایرانی معرفی می شوند در واقع از کیفیت خوبی برخوردار هستندو از لحاظ قیمتی هم از نمونه های خارجی ارزان تر می باشند. مبل های تخت خواب شویی که از نمونه های وارداتی هستند با توجه به این که در کدام کشور ساخته شده اند و به عنوان چند نفره معروفند دارای قیمت بالاتری در مقایسه با تولیدات داخلی هستند.

در نظر داشتن اندازه اتاق

پیش از آن که مبلی را بخرید نسبت به اندازه آن و مقدار جایی که می تواند در اختیار بگیرد دقت کنید. به یاد داشته باشید اگر مبلی بخرید که بیش از اندازه بزرگ باشد احتمال دارد در انجام کارهای روزمره شما اختلال ایجاد کند.

پس از توجه به اندازه مبلمان باید اندازه اتاقی که قرار است از مبل های تخت خواب شو در فضای آن استفاده کنید را در نظر بگیرید و پس از در نظر گرفتن این موارد بدانید چند نفر قرار است از این اتاق و مبلمان استفاده کند. بارعایت این نکته هرچند کوچک می توانید مبل تخت خواب شویی مناسب برای خود بخرید.

جنس مبلمان تخت خواب شو

قبل از اینکه ظاهر و طرح پارچه مبل برایتان مهم باشد به جنس بدنه آن توجه کنید. ممکن است شما از ظاهر و پارچه یک مبل خوشتان بیاید اما کیفیتی که این مبل ها دارد در حد قابل قبولی نباشد و شما در واقع پول خود را دور ریخته اید.
می توانید به جای انتخاب یک مبل بی کیفیت به سراغ مدل هایی بروید که هم کیفیت خوبی در جنس بدنه دارند و هم اینکه با طرحی زیبا آراسته شده اند.

در مورد پارچه ای که برای مبلمان تخت خواب شو مورد استفاده قرار می گیرد آن موردی را انتخاب کنید که وقتی روی آن می خوابید باعث اذیت و آزار شما نشود. درمورد پارچه این مبل ها هرگز به سراغ مدل هایی که از بافت بزرگی برخوردارند و یا طرحشان به صورت برجسته است نروید وبه جای آنها به سوی پارچه هایی که نرم ولطیف هستند بروید.

مبل های تخت خواب شو

مبل های تخت خواب شو

چهار چوب مبلمان تخت خواب شو

چهارچوبی که برای یک مبل تخت خواب شو در نظر گرفته می شود باید به گونه ای باشد که تحمل وزن زیاد و سنگین را داشته باشد.
حتما پیش از خرید مبلمان از استحکام چهار چوب و بدنه آن مطمئن شوید چرا که این مبلمان در طول روز باید دست کم دوبار بازو بسته بشوند.اگر از مقاومت خوبی برخوردار نباشند به سرعت از کار خواهند افتاد. در میان تمام جنس هایی که برای چهارچوب و بدنه مبل های تخت خواب شو استفاده می شود جنس فلزی از مقاومت بیشتری نسبت به بقیه مدل ها برخوردار است.

روکشی که برای پایه این مبل ها به کار برده می شود اغلب از جنس پارچه ای است که برای صندلی های این مبل ها استفاده می شود.
فنری که در داخل مبل های تخت خواب شو به کار رفته است باید از استحکام بالایی برخوردار باشد و در ضمن احساس ناراحتی در قسمت کمر شما نشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *