#


دستورالعمل یک پنکیک عالی

 

طرز تهیه یک پنکیک عالی

یک دستورالعمل خوشمزه ساده با راهنمایی در مورد چگونگی درست کردن بهترین پنکیک ها در هر زمان با چاشنی شیرینی و لذیذ
کل زمان 30 دقیقه
مناسب برای 3 نفر
مقدار کالری 107کیلو کالری
Author پوریا

مواد اولیه

  • 100 گرم آرد ساده
  • 300 میلی لیتر شیر نیمه خشک
  • 2 عدد تخم مرغ
  • 1 قاشق غذا خوری روغن آفتابگردان یا سبزیجات علاوه بر اضافی برای سرخ کردن

دستور پخت

  • آرد و مقداری نمک را در یک کاسه بزرگ مخلوط قرار دهید. خوب در وسط قرار دهید و تخم مرغ را وسط بشکنید. حدود یک قاشق غذاخوری روغن و پنجاه میلی لیترروی ان بریزید. شروع به بهم زدن کنید و به تدریج آرد را به تخم مرغ، شیر و روغن را قاطی کنید و هم زنید. هنگامی که تمام ارد امیخته شد ضرب و شتم تا زمانی که یک ریز صاف و ضخیم دارید.آنقدر ان را بکوبید تا نرم شود اگر برای ورز دادن و کویدن خیلی سفت است مقداری شیر به ان اضافه کنید.
    شیر خوب به ان اضافه کنید تا نرم تر و قابل استفاده شود. در حالی که هنوزهم بهم میزنید، از شیر باقیمانده دران استفاده کنید. ریختن و بهم زدن را انقدر ادامه بدهید تا شما یک خمیر خوب داشته باشید.
    ماهی تابه را با گرمای متعادل گرم کنید ،سپس آن را با کاغذ آشپزخانه روغن زده کنید. با ملاقه خمیر را بردارید و ماهی تابه رو کج کنید که تمام ترکیبات بروند کنار. به سرعت همه ی خمیر را در روغن بریزید، ظرف را دوباره گرما کنید ، سپس حدود 30 ثانیه آن را بدن هیچکاری بپوشانید. خمیر اضافی را ازداخل ظرف به کاسه مخلوط بریزید. در صورتی که ماهی تابه با دمای درستی تنظیم شده باشد، پنکیک باید پس از حدود 30 ثانيه از پایین طلایی شد بچرخد.
    دسته ی ماهی تابه را نگه دارید، تکه ماهی را زیر پنانک بزارید، سپس سریع آن را بلند کنید و آن را تکان دهید. اطمینان حاصل کنید که پنکیک در کنار پایه ی تابه، ملایم است و ته نگرفته است و سپس قبل از اینکه بر روی روکش گرم قرار گیرد، 30 ثانيه دیگر بگذارید بپزد. با بقیه خمیرمیتوانید ادامه دهید، آن را به عنوان طبخ یا پخت بر روی یک بشقاب دیگرسرو کنید. شما می توانید پانکک ها را برای 1 ماه منجمد کنید، در کنار هم بچسبانید و قرار دهید یا آنها را تا یک روز آینده بپوشانید.
طرز تهیه یک پنکیک عالی
12 جولای 2017 بدون نظر 2319 بازدید
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *