#


چگونه موها را در خانه فر کنیم؟

12 فوریه 2018 بدون نظر 2085 بازدید

چگونه موها را در خانه فر کنیم؟

راه هایی برای فر کردن مو در منزل

به طور معمول خانم ها به چیزایی که دارند راضی نیستند، به عنوان مثال اگر موهای فر و مجعدی داشته باشند دوست دارند که آن ها را صاف کنند و اگر موهایی صاف داشته باشند دوست دارند که آن ها را فر کنند. ما می خواهیم در این مطلب راه هایی را در اختیار خانم هایی بگذاریم که دوست دارند موهای شان را در منزل فر کنند، پس با ما همراه باشید.

فر کردن موها با سشوار

چنانچه موهایی کم پشت و صاف دارید می توانید با فر کردن آن ها را زیبا و پرپشت کنید. برای این کار باید موهای تان کمی نم دار باشد. موهای تان را از بالای گوش سمت راست تا گوش چپ به صورت نیم دایره ای به دو دسته تقسیم کنید. موس و یا ژل را به کف دست تان بزنید و بر روی موهای تان بمالید. سشورا را در ابتدا بر روی حرارت زیاد بگذارید و سپس آن را کم کنید. سرتان را به سمت پایین خم کنید و موها را به شکل حلقه ای داخل سری دیسپانسر قرار دهید و به صورت دورانی روی تمام قسمت های سرتان بچرخانید. برای موهای بالای سر نیز همین کار را انجام دهید. می توانید از تافت برای ثابت کردن موهای تان استفاده کنید.

فر کردن مو با اتو

شما می توانید به جای بابیلیس و بیگودی از اتوی مو برای فر کردن موهای تان استفاده کنید. برای این کار موهای تان را به دسته های کوچکی تقسیم کنید. سپس آن ها را به دو اتو بپیچید، به صورتی که نوک موهای تان در دستان تان قرار بگیرد. اگر حواس تان نباشد باعث ممکن است که موهای تان حالت بدی بگیرد. اتوی مو را45درجه بچرخانید و به طرف پایین ببرید. تا پایین موهای تان دستتان را به همان حالت نگه دارید. بعد از تمام شدن کارتان فر موهای تان را با انگشت کمی باز کنید و اگر نیاز بود از سرم ضد وز مو استفاده کنید. با این کار فر ملایمی دارید.

فر های ریز و درشت مدت دار

چنانچه دوست دارید که موهای تان را برای مدت طولانی فر کنید اول باید آن ها را با نرم کننده و ماسک تقویت مو آماده کنید. پس از آن فرق سرتان را به بخش های مختلف تقسیم کنید و پس از این که بیگودی های الکتریکی را به مواد فر آغشته کردید آن ها را در اندازه های دلخواه بپیچید. پس از این که موها را پیچیدید محلول فر باید حدودا 15تا 20دقیقه بر روی موها بماند. پس از این که مطمئن شدید که محلول فر خشک شد و نفوذ پیدا کرد هر بیگودی را به محلول خنثی کننده آغشته کنید. پس از چند دقیقه موها را با آب ولرم آبکشی نمایید و بیگودی ها را بازکنید. پس از این کار شما تا چند وقت موهایی فر خورده  خواهید داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *