#


چگونه موهای مشکی رنگ شده را بلوند کنیم

9 دسامبر 2018 بدون نظر 1203 بازدید

چگونه موهای مشکی رنگ شده را بلوند کنیم

چگونه موهای مشکی رنگ شده را بلوند کنیم

انتخاب رنگ موی مشکی یکی از انتخاب های مهم خانم ها است که البته بعد از مدتی برایشان خسته کننده و تکراری می شود و در پی تغییر و روشن کردن رنگ موی خود برمی آیند ما در این مقاله می خواهیم شیوه صحیح روشن کردن موهای تیره را برایتان آموزش بدهیم تا مورد استفاده تان قرار بگیرد. اینکه بخواهیم رنگ موهایمان بلوند دلخواه شود کمی مشکل است و همیشه این احتمال وجود دارد که موها برنجی ، زرد روشن ، سفید یا کاملاً مصنوعی از آب دربیاید . اگر شما قبلاً موهایتان را رنگ کرده باشید اکنون تغییر رنگ موها از مشکی به بلوند یک پروسه سنگین و کاربر است.

بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده

ولی نگران نباشید هنوز هم راهی برای این کار وجو دارد البته باید در نظر بگیرید که این کار ممکن است کمی به موهای شما صدمه بزند و باید بعد از انجام این کارها مراقبت بیشتری از موهایتان انجام بدهید . نکته مهم این است که اگر قبلاً موهایتان در اثر هر عاملی آسیب دیده است، بلوند کردن مو به شما پیشنهاد نمی شود .

موهای طبیعی و موهای رنگ شده

اگر موهایتان رنگ طبیعی اش را داشته باشد روشن کردن آن بسیار آسان تر از موهایی است که قبلاً رنگ کرده اید و هنوز رنگ طبیعی موهایتان رشد نکرده است که در این صورت بلوند کردن موهایتان یک مرحله بیشتر از موهای طبیعی خواهد داشت بعلاوه باید باتوجه به میزان تیرگی رنگ هایی که قبلاً به موهایتان زده اید شاید مجبور شوید 2 یا 3 پروسه دیگر را نیز طی کنید تا به نتیجه مطلوب خود برسید یادتان باشد هرگز برای این کار نباید مستقیماً سراغ پودرهای روشن کننده مو بروید قبل از آن نیاز است که رنگ فعلی موهایتان را با مواد رنگ بر از روی موهایتان پاک کنید محلول رنگ بر مو را با توجه به توضیحات محصول تهیه می کنیم که معمولاً با ترکیب دو مایع بدست می آید شما باید این محلول را به مدت 20 دقیقه روی موهایتان نگه دارید و بلافاصله بعد از گذشت این مدت موهایتان را با شامپو بشویید این کار را سریع انجام دهید چرا که اکسیژنی که در فضا است به مرور زمان روی این محلول تأثیر می گذارد و عملکردش را برعکس می کند پس از دو بار شامپو زدن به موها آنها را به نرم کننده آغشته کرده و آنها را آبکشی نمایید حالا دیگر رنگ های مصنوعی از روی موهایتان پاک شده است .

بعد از چند روز وقفه عملیات بلوند کردن مو را انجام دهید این وقفه به موهایتان کمک می کند تا کمی ترمیم شود و آسیب دیدگی مو به حداقل می رسد .

اگر موهایتان رنگ طبیعی دارد برای روشن کردن رنگ موهایتان از این مرحله به بعد را طی کنید .

محلول روشن کننده مو را طبق مراحلی که می دانید آماده کرده و روی موهایتان بزنید . برای پوشاندن موهایتان از فویل یا یک پلاستیک استفاده نمایید تا از رسیدن اکسیژن به آن جلوگیری کنید .

پس از اینکه محلول را به کل موهایتان زدید بگذارید حدود 30 تا 45 دقیقه بماند تا رنگ باز کند در صورت خارش یا سوزش در سرتان سریع آنرا بشویید .

مو را با آب ولرم و شامپو شسته و از نرم کننده مو استفاده کنید

اگر موهایتان را قبلاً رنگ کرده باشید در این مرحله ممکن است با رنگ نارنجی مواجه شوید پس باید موهای شما یک مرحله دیگر روشن شود تا به نتیجه بهتری برسید . بخاطر داشته باشد این عملیات را در یک روز 2 بار انجام ندهید یک هفته تحمل کنید و دوباره این عملیات را تکرار کنید تا کمترین آسیب به موهایتان برسد اما اگر موهای شما رنگ طبیعی داشته شاید حال به رنگ زرد تبدیل شده باشد این نیز براحتی قابل حل است شما می توانید روی این مو رنگ موی بلوند دودی بزنید تا هم زردی موهایتان بگیرد و هم رنگی زیبا و روشن داشته باشید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *