#


چهره ای زیبا و دلفریب با آرایش

آرایش
11 ژوئن 2017 بدون نظر 1107 بازدید

چهره ای زیبا و دلفریب با آرایش

چهره ای زیبا و دلفریب با آرایش

بسیاری از خانم ها بدون آرایش کردن احساس ناراحتی می کنند اما اگر مدل آرایشی که انتخاب می کنند به طور صحیحی انجام نشود صورت و آرایش بسیار مصنوعی به نظر خواهند رسید . آرایش کردن و مدل آرایش به آن آسانی که فکر می کنید نیست . باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید . با روش درست انتخاب مدل آرایش ، آرایش کردن می تواند عیوب شما را تا حد امکان کاهش داده و زیبایی طبیعی شما را افزایش دهد .

آرایش چشم ها

آرایش چشم

آرایش چشم

پیش از آن که مدل آرایش چشم را انتخاب کنید و تکنیکی را برای آرایش به کار ببرید خیلی مهم است که سایه چشم خوب و درستی را نتخاب کنید و به کار ببرید . برای اطمینان از انتخاب صحیح سایه چشم خود ترجیحاً چند بار آن را امتحان کنید . آن دسته از خانم هایی که به دنبال راه هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند بهتر است از یک خط چشم طبیعی ، قهوه ای تیره و یا خاکستری استفاده کنند ، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند .

خط چشمی نازک بر بالا و پایین پلک خود بکشید . برای اینکه از سایه چشم ها استفاده کنید آن نمونه را که با رنگ چشم شما کنتراست بیشتری دارد انتخاب کنید . این تضاد باعث می شود چشم های شما بیشتر مشخص شود . حلقه های تیره زیر چشم را با یک پنهان ساز به طور کامل ویا تا حدود پنهان کنید و ترجیحاً از یک پنهان ساز با تن رنگ گرم استفاده کنید .

این پنهان ساز را تا ناحیه زیر چشم به کار ببرید و از زیر مجرای اشک شروع کرده و به سوی پایین تا طرف دیگر چشم ببرید و با انگشت خود یا اسفنجی آن را یکدست کنید تا خطوط روشن زیر چشم نیز پوشیده بشوند . زیرا این خطوط به بدی حلقه های تیره رنگ زیر چشم هستند . یکی دیگر از عواملی که موجب ایجاد حلقه های تیره زیر چشم می شود ریمل سیاه می باشد . پس بهتر است از یک ریمل ضد آب استفاده کنید .

اگر دارای چشم های پف کرده ای هستید باید این پف را از بین برده و یا تا حدودی آن را پنهان کنید . پیش از انجام هر آرایشی از کمپرسی گرم استفاده کنید . در این حالت حتی الامکان به طور خفیف آرایش کنید . از سایه چشم بسیار کم و خط چشم باریک استفاده کنید و یا اصلا خط چشم نکشید . با این کار پف چشمان شما کمتر به نظر خواهند رسید .

آرایش ابروها

آرایش ابرو

آرایش ابرو

از ابروهای خود غافل نشوید . تعداد کمی از افراد هستند که به ابروهای خود توجه می کنند . ابروهایی که بد شکل باشند کل آرایش را بهم می ریزند .اگر برای برداشتن ابروهای خود تازه کار هستید به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید تا حالت ابروهایتان را درست نماید . بعد از آن دیگر خودتان می توانید آن ها را بردارید . ترجیحاً ابروهای خود را نازک و باریک نکنید چرا که پر کردن مجدد آن ها سخت خواهد بود .

آرایش لب ها

آرایش لب

آرایش لب

برای اینکه بتوانید لب های خودرا آرایش کنید از یک خط لب استفاده کنید و لب پایینی خود را یک کم بزرگتر کنید . برای لب ها از یک رژ نسباتاً تیره استفاده نموده و برای مرکز لب پایینی از جلای روشن تر بهره بگیرید . چندین بار خط لب خود را امتحان کنید اگر یک خط لب را خیلی پایین تر از حد معمول بکشید چهره ای همچون دلقک ها پیدا خواهید کرد . اگر آرایش لب شما نیز خوب باشد با پایداری رژ لب خود مشکل خواهید داشت .

بنابراین باید از رژ لب های 24 ساعته یا با دوام بیشتر استفاده کنید . اما خیلی از افراد این باور دارند که این رژ لب ها خیلی خشک و گچ مانند هستند . اگر از جمله افرادی هستید طرفدار این رژ لب ها نیستند او.لبا یک مواد لب های خود را رنگ کنید سپس روی آن را رژ لب بمالید . مواد همچون یک چسب عمل کرده و تمام روز رژ لب را نگه می دارد .

آرایش گونه ها

آرایش گونه

آرایش گونه

اگر دیگران عقیده دارند ساختار استخوانی شما عالی است پس به استخوان های گونه خود توجه زیادی داشته باشید . این یکی از اساسی ترین تکنیک های آرایش می باشد  اما به کمی تمرین نیاز دارد و روی گونه های خود برنز ملایم و تموج هایلایتی بمالید . از این تکنیک به طور مرتب استفاده کنید و همیشه در انتهای کار آرایش خود تبسم کنید تا مطمئن شوید که هیچ لکه ای باقی نمانده است / اما از مقابله بیش از حد جلوگیری کنید . چزا که خطوط روی صورت به طور کامل پوشیده نمی شوند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *