#


نکته های بسیار مهمی که باید در زمان آرایش عروس آن ها را رعایت کنید

26 ژانویه 2018 بدون نظر 2887 بازدید

نکته های بسیار مهمی که باید در زمان آرایش عروس آن ها را رعایت کنید

نکته های بسیار مهمی که باید در زمان آرایش عروس آن ها را رعایت کنید

تا به این زمان هر چه که گفته بودیم در مورد روزهای پیش از عروسی بود ولی چندین نکته هم وجود دارد که مربوط به روز عروسی می باشد و باید آن ها را در نظر بگیرید مانند آرایش صورت، مو و…

یکرنگ باشید

هر اندازه که بین تور و لباس عروس هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد باعث می شود که زیباتر جلوه کند. به عنوان مثال اگر بر روی لباس عروسی که انتخاب کرده اید گیپور به کار برده شده بود بهتر است از توری که استفاده می کنید نیز گیپور کار برده شده باشد. و یا این که اگر لباس عروسی تان شیری و یا نباتی است باید توری که استفاده می کنید همان رنگ باشد و نباید تور سفید انتخاب کنید.

ابروها را نتراشید

هر اندازه که ابروهای عروس طبیعی تر باشد باعث می شود که عروس را زیباتر نشان دهد. البته منظورمان این نیست که ابروهای تان را برندارید بلکه از آرایشگرتان بخواهید تا ابروهای تان را نه خیلی پهن و نه خیلی باریک کند و بخ گونه ای آن ها را فرم دهد که به صورت و چشم های تان بیاید. اگر ابروی زیبایی داشته باشید باعث می شود که چشم های تان را جذاب تر نشان دهد. علاوه بر این تا جایی که امکان دارد انتهای ابروی تان را تیغ نزنید تا حالت طبیعی خود را حفظ کند و چهره تان را مصنوعی نکند.

روز عروسی باید رنگ موهای تان با ابروها هماهنگ باشند. این را به یاد داشته باشید که رنگ ابروها باید یک و یا دو درجه نسبت به موها روشن تر باشند، چون اگر رنگ شان روشن تر از موها باشد باعث می شود که چهره را مصنوعی نشان دهد. این را نیز به خاطر داشته باشید که ابروهای خیلی باریک نیز نمی تواند زیبایی چهره تان را طوری که هست نشان دهد.

چه چیزهایی را به آرایشگرتان بگویید

درباره مدل موی تان توضیح ندهید. هیچ گاه از آرایشگرتان درخواست نکنید که مدل مویی که در ذهن شما است را بر روی موهای تان پیاده کند. احتمال دارد که نتوانید منظورتان را درست به آرایشگر بگویید و یا این که آرایشگر نتواند تصویر درستی از چیزی که شما توضیح می دهید در ذهنش تصور کند. حتما مدلی که می خواهید را در یک ژورنال و یا اینترنت بیابید و آن را به آرایشگرتان نشان دهید و چنانچه موفق نشدید که مدل دلخواه تان را پیدا کنید به دنبال مدل دیگری باشید. با این کار آرایشگرتان متوجه می وشد که شما چه مدلی را می خواهید و بیشتر می پسندید. نظر کلی تان را برای آرایش صورت و موهای تان با آرایشگرتان درمیان بگذارید تا با سلیقه شما آشنا شود ولی سعی نکنید کهچیزی را به او تحمیل کنید. بگذارید تا او با تجربه و دانشی که دارد آرایش مناسبی که به شما و چهره تان می آید را بر روی مو و صورت تان انجام دهد.

عروس های زیبا چه رنگ مویی دارند

بهتر استکه رنگ موی عروس خانم ها تیره باشد، مخصوصا عروس های ایرانی که چره هایی آسیایی و چشمانی تیره دارند، عنوان مثال می توانید از رنگ موهای شکلاتی تیره، قهوه ای تیره و سایر رنگ هایی که تن گرم دارند استفاده کنید که باعث می شوند به صورت حالت دلنشین تری را بدهند. علاوه بر این تیره بودن موهای عروس با لباسش تضاد ایجاد می کند و همین مسئله باعث می شود که زیبایی چندین برابر کند. همچنین این را بدانید که رنگ های روشن باعث می شود که سن عروس رابیشتر نشان دهد. بنابراین کسانی که دوست دارند این مدلی آرایش را انجام دهند باید صورت شان بچه گونه و ظریف باشد و یا این که رنگ پوست شان کمی تیره باشد.

اگر می خواهید موهای تان را باز بگذارید

برخی از عروس ها دوست دارند که در روز عروسی موهای شان را باز بگذارند و آن ها را بر روی شانه های شان بریزند. این را به یاد داشته باشید که این گونه مدل مو تنها زمانی زیباتر خواهد بود که لباس شما فاقد آستین باشد و یا این که حداقل یقه برگشته و اپل های بزرگ نداشته باشد. البته این را به یاد داشته باشید که  اگر موهای تان را باز بگذارید باعث می شود که زمانی که هوا گرم شود به هم ریخته و پریشان نشان داده شوند و زینت آلات موها باز می شوندو چهره عروس دیگر مانند قبل زیبا نخواهد بود.

مش نکنید

به شما پیشنهاد می کنیم که برای جشن عروسی تان دنبال مش و لایت های خیلی روشن و با تضادهای بسیار زیاد نروید. توصیه می کنیم که لایت هایی که حالت سایه روشن دارند را انتخاب کنید. علاوه بر این اگر صورت تان درشت است موهای تان را به هیچ وجه روشن نکنید زیرا باعث می شود که صورت شما را بزرگ تر نشان دهد.

چرا ساده بهتر است؟

بهتر است لاکی که برای عروس انتخاب می کنید فرنچ ساده سفید باشد چون هیچ موقع ساده بودن از مد نمی افتد و چنانچه پس از چند سال آلبوم عکس تان را نگاه بیندازید عکس هایی رنگارنگ و از مد افتاده نخواهید دید. چنانچه از طرح های شلوغ خوش تان می آید می توانید بر روی انگشت حلقه از نگین و یا طرح یک گل استفاده کنید. ولی در مورد اندازه ناخن ها که این به طور کامل بستگی به قد و صدف ناخن ها و شکل دست های تان دارد، چنانچه دست ها و ناخن هایی کشیده دارید نباید ناخن های تان را بسیار بلند کنید.

چه کسانی نباید لنز بگذارند

این را به یاد داشته باشید که هیچ کار جدیدی را نباید برای روز عروسی بگذارید به عنوان مثال چنانچه تا به حال از لنز استفاده نکرده اید هرگز این کار را در روز عروسی برای اولین بار انجام ندهید چراکه ممکن است بدن تان به این راحتی این جسم جدید را قبول نکند. مخصوصا که برخی از بدن ها هیچ جسم خارجی را نمی تواند تحمل کند. چنانچه علاقه دارید که در روز عروس تان از لنز استفاده کنید بهتر است که یک هفته قبل از روز عروسی سراغ آن بروید و هر روز در چشم های تان بگذارید تا اطمینان پیدا کنید که در روز عروسی با هیچ مشکلی روبه رو نخواهید شد. علاوه بر این اگر می خواهید که از لنز رنگی استفاده کنید باید توجه کنید که جنس آن خوب باشد، چون بعضی از لنزها جنس های نامرغوبی دارند و بیشتر از این که چشم ها را زیبا نشان دهند باعث می شود که ظاهر آن ها را مصنوعی نشان دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *