نکاتی که بر جذابیت مردان تاثیر می گذارد

اگر بیش از اندازه در مقابل نور خورشید قرار بگیرید باعث می شود که چین و چروک و لکه های پوستی در ظاهرتان به وجود بیاید و پوست تان را نسبت به سن تان زودتر پیرتر کند.

بیشترین عواملی که باعث می شود مردان زودتر دچار پیری شوند سرطان، بیماری های قلبی و استرس های دائمی می باشد. تمام افراد دوست دارند که جوان تر به نظر بیایند. در ادامه راه هایی را در اختیارتان قرار می دهیم که می توانید با استفاده از آن ها جوان تر به نظر برسید.

1-پوست خودر را از نور خورشید حفظ کنید

خورشید باعث می شود که درخشش پوست از بین برود. اگر می خواهید در هنگام ظهر از خانه خارج شوید یانرا به یاد داشته باشید که از عینک آفتابی، بلوز آستین بلند و همچنین کلاه استفاده کنید. اگر بیش از حد در مقابل نور خورشید قرار بگیرید باعث می شود که پوست شما را نسبت به سن تان زودتر دچار پیری کند.

2-کرم ضد آفتاب بزنید

نیم ساعت قبل از اینکه به بیرون از منزل بروید از کرم ضد آفتاب با SPF30 و یا بیشتر استفاده کنید. بعد از گذشت دو ساعت، بعد از شنا کردن و یا بعد از عرق کردن باید این کرم را مجددا استفاده کنید و به پوست تان بمالید.

جذابیت مردان

3-کرم مرطوب کننده بزنید

اگر در طول روز از کرم های مرطوب کننده و یا پاک کننده ملایم استفاده کنید باعث می شود که پوست شما جوان تر بماند. اگر پوست تان خشک شود زودتر دچار پیری می شود.

4-زیاد آب بنوشید

هر روز تعداد شش تا هشت لیوان آب بنوشید تا پوست شما مرطوب و هیدراته شود. همین مسئله باعث می شود که پوست تان بهتر و جوان تر به نظر برسد.

5-به طور مرتب پوست تان را بررسی کنید

اگر رنگ و یا ضخامت پوست تان و یا اینکه لکه ها و خال های روی پوست شما تغییراتی کرد باید به پزشک مربوطه مراجعه کنید تا سرطان پوست را فورا تشخیص دهد. یکی از عواملی که باعث پیری زود رس می شود مصرف سیگار می باشد.

با مصرف سیگار در اطراف دهان و چشمان تان چین و چروک و خطوطی به وجود می آید. همچنین باعث تیرگی پوست تان می شود و دندان های تان را لکه دار می کند.

6-خوب بخوابید

تمام افراد بزرگسال به شش تا هشت ساعت خواب در طول شب نیاز دارند. یکی دیگر از چیزهایی که باعث می شود ظاهرتان را جوان تر نشان دهد خوب خوابیدن می باشد. اگر نتوانید خوب بخوابید در زیر چشمان تان گود می افتد و کبود می شود.

همچنین کم خوابی در مردان باعث می شود که بر تیز هوشی آن ها بیشتر تاثیر بگذارد. اکثر مردان به چرت زدن نیاز دارند تا بتوانند یادگیری شان را بهتر کنند.

جذابیت مردان

7-خوب غذا بخورید

مصرف برخی از غذاها مانند: ماهی، سبزیجات، مرغ و میوه و مقداری کربوهیدرات باعث می شود که بر سلامتی تاثیر بگذارد و پوست را جوان تر نگه دارد. ماهی سرشار از منیزیوم است و مردانی که از این ماده به مقدار کافی استفاده می کند کمتر دچار بیماری های قلبی می شوند.

8-ورزش کنید

اگر ورزش کنید باعث می شود که عضلات بدن انعطاف پذیری خود را حفظ کند و سفت شود. ورزش هایی که هوازی هستند بیشتر بر روی قلب و مغز تاثیر می گذارد.

مردانی که ورزش می کنند نسبت به مردانی که چاق هستند جوان تر به نظر می رسند. داشتن اضافه وزن باعث می شود که جوانی شما را به خطر بیندازد. اگر در طول هفته دو ساعت ورزش کنید خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا 61درصد کاهش می دهد.

9-استرس را کنترل کنید

اگر استرس کاری داشته باشید نسبت به داشتن استرس مسائل شخصی بیشتر در معرض بیماری های قلبس قرار میگیرید. استرس باعث می شود که آهسته پیر شوید.

جذابیت مردان

10بخندید

خنده باعث می شود که استرس، فشار خون، درد و پیری را کاهش دهد و ایمنی بدن را بالا ببرید.

11-ویتامین Dکافی دریافت کنید

اگر کمبود ویتامین D داشته باشید باعث می شود که دچار سرطان روده و سایر سرطان های دیگر شوید. بیشترین منبعی که ویتامین D را وارد بدن می کند نور خورشید می باشد، بنابر این به شما پیشنهاد می کنیم که با پزشک تان در مورد میزان ویتامین Dمورد نیاز بدن تان صحبت کنید.

12-آنتی اکسیدان مصرف کنید

اگر می خواهید که از سرطان دور بمانید نصف بشقاب خود را از میوه ها و سبزیجات رنگی پر کنید.

13-از لباس های مد پرهیز کنید

اگر سن تان بالا است و از لباس هایی که افراد هجده ساله استفاده می کنند بپوشید، اصلا جالب نیست. از لباس های قدیمی که روزی مد بوده اند استفاده نکنید، بلکه لباس هایی که مناسب سن تان است را به تن کنید.

جذابیت مردان

14- موهای تان را کوتاه کنید

زمانی که سن بالا می رود بهتر است که موهای تان را کوتاه کنید و از داشتن موهای بلند اجتناب کنید.

15-موهای زائد را بزنید

زمانی که سن مردان بالا می رود باعث می شود که موهای زائدی در قسمت گوش و بینی در بیاید. با کندن این موهای زائد به جوانی تان بیافزایید.

از من بپرس 2

Recent Posts

ورم پلک و درمان آن

ورم پلک غالبا با سایر ناراحتیهای چشمی همراه است (البته نه همیشه). بنابراین، هنگامی که…

5 سال ago

بیماریهای قارچی و درمان آن

اگر بر حسب اتفاق، مبتلا به نوعی بیماری قارچ شوید (که البته تعداد مبتلایان به…

5 سال ago

هر آنچه باید درباره مراقبت از پوست بدانید

۵۰ سال پیش متخصص پوست نمی توانستند تغییرات عمده ای در پوست بوجود بیاورند. آنها…

5 سال ago

خشکی پوست و روش های جلوگیری از آن

صرف داشتن پوست خشک ، در برخی شرایط امتیازی است که مشکلات رایجی نظیر اکنه…

5 سال ago

پزوریازیس چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

روزی از یکی از متخصصان پوست پرسیدم: چرا شما هرگز در مورد پزوریازیس حرفی نزده…

5 سال ago

اثرات مخرب خورشید بر پوست و راهکارهایی برای کاهش آن

خطرات آفتاب در روزهای آفتابی و زیبا، قرار گرفتن در نور خورشید معنایی همراه با…

5 سال ago