#


نکاتی برای توجه کردن آقایان به زیبایی و آراستگی خود

زیبایی آقایان
14 ژوئن 2017 بدون نظر 1279 بازدید

نکاتی برای توجه کردن آقایان به زیبایی و آراستگی خود

نکاتی برای توجه کردن آقایان به زیبایی و آراستگی خود

امروزه خیلی از آقایان برای داشتن یک ظاهر جوان و جذاب به نظافت خود اهمیت بسیاری می دهند. مردان هر چه بیشتر به نظافت خود اهمیت بدهند از سوی همسر خود بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و از لحاظ جنسی مجذوب تر می شوند. در این مقاله چند نکته برای تمیزی، سلامت و زیبایی آقایان برای شما ارائه می دهیم.

مراقبت از پوست صورت

تعداد بسیاری از آقایان بر خلاف خانم ها صابونی که برای شستن بدن از آن استفاده می کنند، برای شست و شوی صورتشان هم از آن مصرف می کنند. هر چند پوست مردان به ظریفی پوست زنان نیستف ولی باید برای صورت خود از یک صابون خفیف تر استفاده کنند. برای شستن صورت نباید از آب داغ استفاده کرد و برای جلوگیری از خشک شدن پوست باید از یک کرم مرطوب کننده چرب که مناسب صورت می باشد استفاده کند. توجه داشته باشید که قبل از اینکه بیرون بروید صورت های خود را با کرم های ضد آفتاب SPFدار پوشش دهید.

از بین بردن بوی بد دهان

مردان در درجه اول از بوی بد دهان بیزارند. بنابراین رعایت کردن بهداشت دهان و دندان ضروری می باشد. بعد از مسواک زدن این مسئله را فراموش نکنید که زبان تان را هم مسواک بزنید. بعضی مواقع علت بوی بد دهان وجود یک دندان خراب در داخل دهان است که حتماً باید به دندان پزشک رفت. گاهی اوقات می توان برای از بین بردن بوی بد دهان از مواد خانگی استفاده کرد.

اصلاح صورت

زیبایی آقایان

زیبایی آقایان

روش هایی برای تراشیدن ریش ها وجود دارد و برای این کار به سه نوع وسیله تیغ خوب، برس خوب و کرم اصلاح که محتوی گلیسیرین است نیاز دارد. به جز این مواردی که ذکر شد برای داشتن یک اصلاح خوب به صبر و توجه زیادی نیار دارد. بیشتر آقایان بعد از اینکه کرم را به صورت خود زدند بلافاصله ریش های خود را می زنند؛ در صورتی که برای انجام این کار اگر 2 تا 3 دقیقه صبر کنند به نتیجه بهتری دست پیدا می کنند.

زیبایی چشم ها

اولین چیزهایی که نظر اشخاص را مورد توجه خود قرار می دهد چشم ها هستند. این حرف صحت دارد که شما نمی توانید فرم صورت خود را عوض کنید ولی این امکان را به شما می دهد که ظاهر چشمان و ساختار حومه آن را تغییر دهید و جذاب تر و جوان تر کنید. قبل از خواب اگر کرم چشم استفاده کنید به شما کمک می کند که پف چشمان تان کاهش پیدا کند.

لبخندی زیبا با دندان های مرواریدی

با حفظ دندان های سالم به ظاهر خود زیبایی ببخشید. سالم نگه داشتن دندان ها و لثه ها کار سختی نمی باشد. فقط همین بس است که در طول هر شش ماه پیش یک دندانپزشک رفته تا دندان های شما را جرم گیری کند. شما باید به خاطر سلامت دندان تان از نوشیدن بیش از حد نوشابه، قهوه و چای خودداری کنید زیرا این کار باعث می شود که دندان های شما جرم بگیرد.

دست و پاهای زیبا

فقط خانم ها نیستند که می توانند ناخن هایی زیبا و آراسته داشته باشند. این روزها داشتن دست و پایی زیبا یکی از ضروریاتی است که برای نگه داشتن زیبایی و نظافت آقایان صورت میگیرد. شما می توانید ناخن های خود را در منزل تمیز کنید و آن ها را سوهان بزنید. قبل از اینکه کفش خود را بپوشید به آن پودر بوگیر پا بزنید تا این کار از جذب رطوبت و بوی بد جلوگیری کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *