#


ناخن هایی زیبا با طراحی شیک

طراحی ناخن
9 ژوئن 2017 بدون نظر 687 بازدید

ناخن هایی زیبا با طراحی شیک

ناخن هایی زیبا با طراحی شیک

طراحی ناخن دنیای جذابی است که باید برای مانیکور و طراحی ناخن ها نکات کوچکی را دانسته و رعایت کنیم . گاهی ناخن های شما شکننده بوده و یا لاکی که می زنید به رنگ دلخواه شما در نمی آید و یا حتی ماندگاری آن بسیار ککم است . برای اینکه از بروز این مشکلات بتوانید جلوگیری کنید خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود .

شما به سه حرکت نیازمندید

طراحی ناخن

طراحی ناخن

برای طراحی ناخن باید سه حرکت را روی روی لاک خود اجرا کنید : اول اینکه قلم لاک زدن خود را در ظرف لاک پایین آورده و به اندازه آن را به لاک آغشته کنید . دوم اینکه زمانی که قصد لاک زدن دارید باید آن را به طور منظم پخش کنید تا همه ی ناخن را در بر گرفته و پستی و بلندی روی آن به وجود نیاید . و نکته سومی که باید انجام دهید این است که از پایه ی ناخن شروع کنید ، قلم را از راست به چپ و سپس بالا و پایین بکشید .

همیشه یک پوشش پایه را مورد استفاده قرار دهید

ممکن است این کار وقت بیشتری را از شما بگیرد اما باعث ماندگاری بیشتر مانیکور شما خواهد شد و از رنگ پس دادن لاک های شما ممانعت می کند .

استفاده از برس های قدیمی آرایش برای کمک به مرتب کردن لبه های ناخن

اغلب مواقع زمانی که لاک می زنید قسمتی از آن از ناخن های شما بیرون می زند و مسلماً دوست دارید که این اتفاق نیفتد . شما می توانید با استفاده از یک برس قدیمی آرایشی به اطراف ناخن های خود استون بزنید تا لایک های این قسمت ها پاک شود .

لاک سفید مناسبی را انتخاب کنید

اطمینان کامل کسب کنید که لاک سفید رقیق و یکدستی دارید . لاک هایی که روشن هستند مخصوصاً لاک سفید خیلی اهمیت دارد که حتماً یکدست باشند چرا که وجود ذره ای ناخالصی در آن ها خیلی زود به چشم خواهد آمد .

از خشک کننده سریع لاک تا حد امکان استفاده نکنید

طراحی ناخن

طراحی ناخن

این خشک کننده ها به طور معمول باعث نم زدایی و خشک شدن ناخن ها می شود که برای ناخن های شما مضر می باشند .

ضربه زدن روی پوست با روغن یا کرم

یکی از راه های سریعی که سالن های مانیکور انجام می دهند استفاده از روغن یا کرم است . این کار باعث مرطوب شدن سریع ناخن ها می شود . فقط مواظب باشید که بیش از حد از آن استفاده نکنید چرا که باعث لغزش بیش از اندازه خواهد شد .

پس از طراحی ناخن دست های خود را زیر آب سرد قرار دهید

پس از آن که لاک زدنتان تمام شد دست های خود را زیر آب سرد بگیرید یا نوک انگشتان تان خود را در ظرف یخ ببرید ؛ این کار باعث زودتر خشک شدن لاک خواهد شد .

یک لایه نازک تثبیت کننده به لاک خود اضافه کنید

پس از انجام طراحی بر روی ناخن خود برای زودتر خشک شدن آن یک لایه نازک تثبیت کننده بر روی آن بیفزایید چرا در غیر اینصورت ممکن است اصلا خشک نشود .

لاک های خود را درجای خشک ، خنک و تاریک همچون یخچال نگه دارید

نگهداری لاک ها در یخچال باعث افزایش طول عمر آن ها می شود . خصوصاً نور خورشید و گرما باعث تغییر رنگ و غلظت لاک ها می گردد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.