#


مدل های آرایشی که هیچ وقت از مد نمی افتند

23 دسامبر 2017 بدون نظر 1405 بازدید

مدل های آرایشی که هیچ وقت از مد نمی افتند

مدل های آرایشی که هیچ وقت از مد نمی افتند

هر روز مدهای زیادی وارد بازار می شوند، مخصوصا در صنعت زیبایی و آرایش، ولی بسیاری از آن ها فورا محبوبیت خود را از دست می دهند. تعداد مدهایی که برای سال های طولانی طرافدارن شان را حفظ می کنند و به مد همیشگی تبدیل می شوند در صنعت زیبایی بسیار کمیاب می باشد.

با اینکه اکثر خانم ها له این علاقه دارند که طبق جدیدترین مدها پیش بروند ولی دانستن این که چه روش آرایشی همیشه زیبا و جذاب می باشد برای خانم ها ضرورت دارد. در ادامه روش های آرایشی که شما می توانید چندین سال از آن استفاده کنید را در اختیارتان قرار داده ایم.

رژ لب قرمز

چنانچه علاقه ندارید و یا اینکه به اندازه کافی وقت این را ندارید تا برای آرایش کردن زمان زیادی را صرف کنید می توانید به راحتی از یک رژ قرمز رنگ استفاده کنید تا چهره تان را زیبا و شاداب سازید. با اینکه در بازار رنگ ها مختلف و جذابی وجود دارد ولی هر خانمی واجب است که یک رژ قرمز رنگ داشته باشد.

رژ لب قرمز رنگ علاوه بر اینکه چهره تان را زنانه تر می کند بلکه لباسی را که پوشیده اید را چشگیرتر و زیباتر جلوه می دهد. همچنین دندان های تان را سفیدتر نشان می دهد. با اشاره به اینکه رژ قرمز می تواند تاثیرات مثبتی را بر ظاهر افراد بگذارد، بنابراین، این مد آرایشی هیچ وقت محبوبیتش را از دست نمی دهد.

آرایش چشم دودی

پیدا کردن سایه ای که به چشم مان بیاید کار سختی می باشد. رنگ های زیاد و متنوعی از سایه در بازار موجود است ولی ممکن است که همه ی آن ها به چشم ما نیاید. در بین تمام رنگ های سایه چشم، مشکی رنگ خنثی ای است که به اغلب چشم ها می آید. اگر این رنگ سایه را استفاده کنید چشم های تان بدون اینکه توجهات را به سوی خود جلب کند، جذاب تر به نظر می آید.

اگر برای بار اولی است که قصد زدن سایه دودی را به چشم های تان دارید تمام جیزهایی که مورد نیازتان است یک رنگ سایه ی تیره و یک رنگ سایه ی روشن تر نیاز دارید. سایه روشن را به داخل پلک و سایه تیره را به قسمت بیرونی پلک های تان بزنید. سپس هردوی آن ها را با یک شت مخلوط کنید تا یک دست شوند. این را به یاد داشته باشید که این مدل آرایش فقط برای مراسمات و میهمانی ها مناسب می باشدو به شما پیشنهاد می کنیم که در محیط های کاری و جلسات اداری از آن استفاده نکنید.

خط چشم گربه ای

ستاره هایی معروفی مانند ادل و تیلور سوئیفت بیشتر از خط چشم گربه ای استفاده می کنند که هیچ وقت از مد نمی افتد. چنانچه علاقه دارید که چشم های تان را جذاب تر کنید ولی زمان کافی برای آرایش دودی را ندارید می توانید خط چشم گربه ای را انتخاب کنید که بسیار مناسب می باشد. این خط چشم بر خلاف سایه دودی که فقط برای مراسمات و میهمانی ها مناسب است می توان از آن برای هر زمانی که بخواهید بکشید.

البته باید بدانید که کشیدن این خط چشم آن قدرها هم ساده نمی باشد و باید برای کشیدن آن دقت لازم را داشته باشید تا هر دو چشم شبیه به هم شوند. برای اینکه کارتان را بتوانید راحت تر کنید خط نازکی را از ابتدای چشم  تا انتهای چشم بکشید و سپس در قسمت انتهایی آن را پهن تر کنید.

موهای حالت دار

هرگز تاثیری که موهای زیبا دارند را فراموش نکنید. با اینکه موهای طبیعی چون فر و یا لخت همیشه زیبا هستند ولی مدل موی حالت دار نیز دارای جذابیت خاصی می باشند که هیچ وقت از مد نمی افتد. بهترین ویژگی که این مدل مو دارد این است که با هر للباسی مانند تیشرت ساده، اسپورت، پیراهن های مجلسی و… به راحتی ست می شوند.

کسانی که موهای شان صاف است می توانند با استفاده از یک شامپوی حجم دهنده به سادگی موهای شان را کمی موج دار کنند و یا اینکه با استفاده از سشوار پایین موهای شان را مقداری حالت بدهند. ممکن است که این کار کمی زمان بخواهد ولی با توجه به تاثیری که بر روی ظاهرتان دارد ارزش این را دارد که وقت تان را برای آن صرف کنید.

ابروهای متقارن

زمانی که برای اولین بار به چهره ی شخصی نگاه می کنید ابروهای او بیشتر به چشم تان می آید. در اصل ابروها اساس صورت می باشند. آن ها می توانند که چهره تان را ریبا و متوازن و اینکه زشت و نامتقارن کنند. فرقی نمی کند که ابروهایی نازک و یا پهن دارید مهم این است که مدل آن و تقارن آن درست باشد. شما می توانید با ژل هایی که مخصوص ابروها هستند به ابروهای تان حالت دهید تا به زیبایی چشم ها و کل صورت تان بیفزایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *