#


محافظت از مو در فصل تابستان

محافظت از مو در فصل تابستان
10 جولای 2017 بدون نظر 557 بازدید

محافظت از مو در فصل تابستان

بهترین شامپو ها برای محافظت از موهای شما از کلر در فصل تابستان

آیا روزهای زیادی را صرف استراحت در کنار استخر و آب میکنید؟ شگفت آور است بین فلزات و کلر موجود در آب و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، مو های شما بیشتر در معرض تغییر رنگ  و شکنندکی قرار میگیرند مخصوصا در تابستان . خوشبختانه ، یک شامپو تقویت کننده می تواند در برابر تمام این اثرات از مو های شما محافظت کند و همچنین از اثرات زیان آور آب سخت برای مو بکاهد.

در اینجا ، پنج شامپو موثر از بهترین ها را معرفی میکنیم :

 

PAUL MITCHELL CLARIFYING SHAMPOO THREE

محافظت از مو در فصل تابستاناین شامپو مورد علاقه سالن های آرایشی است . وظیفه این شامپو این است که دفع هر نوع مواد معدنی و رشته های هیدرات را دو برابر می کند به این ترتیب به دلیل حذف تری سولفات سدیم و تغذیه روغن نارگیل مو های براق و روشن و زیبایی حتی پس از یک مهمانی استخری آخر هفته برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت : (10 دلار)

FAIRY TALES LIFEGUARD CLARIFYING SHAMPOO

محافظت از مو در فصل تابستان

اگر چه از لحاظ فنی برای بچه ها نیز ، این پاک کننده گیاهی مانند بزرگسالان غمل می کند ولی فرمول ملایم آن ، نمک دریایی ، کلر و مایعات روزانه بدون رشته های رطوبتی و درخشان را حذف می کند . حتما یک عدد برای تعطیلات بعدی خانوادگی خود بخرید .

قیمت : (12 دلار)

ULTRASWIM CHLORINE REMOVAL SHAMPOO

محافظت از مو در فصل تابستان

این پیشنهاد داروخانه ها به طور خاص برای از بین بردن رسوبات مس و سایر فلزات اکسید شده که می تواند به بافت های مو آسیب برساند ، است . به اندازه کافی برای استفاده روزمره و برای تمام انواع موهای زائد (از جمله رشته های مقاوم و رنگی) و مخصوصا برای شناگرها بسیار مناسب است.

قیمت : (5 دلار)

MALIBU C SWIMMERS WELLNESS SHAMPOO

محافظت از مو در فصل تابستان

این شستشو دهندۀ بدون سولفات به طور شگفت آوری قدرتمند است . با استفاده از عوامل شیمیایی و مواد مغذی مثل پرو ویتامین B5 و پروتئین کتان در فرمولش ، شکنندگی و ریزش مو را با تزریق مخلوط مس و رطوبت از بین میبرد .

قیمت : (12 دلار)

OUIDAD WATER WORKS CLARIFYING SHAMPOO

محافظت از مو در فصل تابستان
بسیاری از خانمهای موفرفری از شامپوهای پاک کننده (برای جلوگیری از چرب شدن مو ها) استفاده میکنند ، فرمول شیمیایی که در این شامپو بکار رفته به طور خاص برای موهای فرفری و سر های چرب طراحی شده است. شامپو کم چسبان با مواد ضدعفونی کننده مانند عصاره گل نارنجی و روغن نارگیل بسته بندی شده و باقی مانده چربی سر را از بین می برد در حالی که همزمان بافت های مو تغذیه می شوند.

قیمت : (18 دلار)

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *