#


لباس صورتی را با چه آرایشی هماهنگ کنیم؟

15 می 2017 بدون نظر 2735 بازدید

لباس صورتی را با چه آرایشی هماهنگ کنیم؟

لباس صورتی را با چه آرایشی هماهنگ کنیم؟

اگر به جشن عروسی یا تولد یا میهمانی دعوت شده اید و لباس تان به رنگ صورتی کمرنگ است، برای اینکه در این لباس زیباتر دیده شوید باید آرایشی زیبا و مناسب این رنگ لباس بر صورت داشته باشید.بنابراین اگر برایتان ست کردن لباس تان با نوع آرایشتان مهم است و به ربط آرایش و لباس اهمیت میدهید نکات ما را در این نوشته از دست ندهید.

رنگ صورتی از جمله رنگهاییست که به خودی خود جلوه خاصی دارد و بی اندازه چشمگیر است،پس باید به یاد داشته باشید که جلوه این رنگ لباس را با آرایش شدید از بین نبرید،بنابراین باید آرایش صورت تان بسیار ملایم و متوسط باشد.اگر لباستان صورتی روشن است باید این نکات را در آرایش کردن رعایت کنید:

کرم پودر رنگ متوسط :

لباسی که در رنگ صورتی کمرنگ به تن می کنید روی پوست تاثیر می گذارد و در حقیقت مکمل چهره شما خواهد بود بنابراین نباید این رنگ زیبا را زیر چند لایه آرایش پنهان کنید.پس بهتر است آرایش خود را با یک کرم پودر رنگ متوسط، نه خیلی تیره نه خیلی روشن، شروع کنید. رنگ کرم پودرتان باید طوری باشد که وقتی از آن استفاده می کنید فقط پوشانندگی آن مشخص شود و در روی پوست محو شود. اگر رنگ پوستتان خیلی روشن است می توانید برای گرما بخشیدن به چهره  از کرم پودری که یک درجه از رنگتان تیره تر است استفاده کنید تا رنگ پریده به نظر نیایید.

براقی چهره:

همراه با پیراهن صورت کمرنگ بهتر است کمی صورتتان براق باشد تا چهره تان با جذابیت بیشتری دیده شود. اگر پوست تان خیلی سفید است کمی رژ گونه طلایی روی گونه ها بزنید تا برق بیشتری به چهره تان ببخشد. کانتور کردن یا آرایش تیره روشن نیز می تواند برای شما مناسب باشد.

آرایش چشم متالیک:

پوشیدن لباس صورتی کمرنگ همراه با آرایش چشم دراماتیک جذابیت صورت شما را دو چندان میکند.آرایش چشم تیره همراه با هایلایت های طلایی همراه با این رنگ لباس جلوه ی بسیار زیبایی خواهد داشت.برای شروع آرایش چشم تان بهتر است ابتدا کمی رنگ صورتی پشت پلک بزنید سپس رنگ طلایی به آن اضافه کنید و در ادامه آرایش تیره خود را با رنگ خاکستری یا دودی تکمیل کنید.

رژ لب بیرنگ یا صورتی کمرنگ:

همراه با لباس صورتی کمرنگ رژ لب خیلی تیره استفاده نکنید، بهتر است رژ لب شما کمرنگ و در یک رنگ روشن و هم خانواده صورتی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *