#


لاغری موضعی با روش لیپوماتیک

16 می 2017 بدون نظر 1539 بازدید

لاغری موضعی با روش لیپوماتیک

لاغری موضعی با روش لیپوماتیک

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که دوست داشته باشید هر چه زودتر از شر چربی های اضافه بدن تان خلاص شوید و اندامی متناسب را تجربه کنید.یکی از جدید ترین راه ها برای تخلیه ی چربی های بدن درمان با دستگاه لیپوماتیک است.لیپوماتیک یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربی های موضعی زیر پوست است. تکنولوژی بکار گرفته شده در این ابزار بقدری دقیق و فوق العاده عمل می کند که کاملا آنرا از لیپوساکشن متمایز می کند.

روش انجام لیپوماتیک

دستگاه لیپوماتیک (لیپوساکشن بدون درد) با یک موتور بادی کار می کند که با هوای فشرده ای که سه حرکت نوسان، چرخش و ارتعاش را برای لوله کانولا فراهم می کند، راه اندازی می شود. در نتیجه ی این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی در بدن را به ذرات ریز تبدیل می کند.لیپوماتیک امکان خارج سازی بافت چربی بدون آسیب وارد کردن به بافت های دیگری مثل عضلات، عروق خونی و عصب ها را آسان تر مینماید.و این مساله منجر به دوره ریکاوری سریع تر پس از عمل می شود.از دیگر محاسن این روش این است که لیپوماتیک در قیاس با لیپوساکشن دستی سنتی یا لیپوساکشن لیزری،بسیار کمتر باعث سوزش پوست (نکروز پوست) می شود و ورم بسیار کمتری هم در نقاط ساکشن شده ایجاد می کند. .

موارد استفاده لیپوماتیک:

این روش برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران، ساق پا و اطراف زانو، سینه آقایان، ناحیه پشت، درمان چاقی صورت شامل رفع غبغب و همچنین بازو استفاده می شود.

 

مزایای لاغری با لیپوماتیک:

  • دوره ی نقاهت در این روش کوتاه است
  • مدت زمان عمل لیپوماتیک کوتاه است و فرد زمان بسیار کمی در اتاق عمل خواهد بود
  • عمل جراحی بدون برش و بخیه انجام می شود و نیازی به بستری در بیمارستان نیست
  • بعد از عمل لیپوماتیک ظاهر پوست بهتر می شود درواقع لیپوماتیک پوست را به صورت هم زمان لیفت هم می کند
  • عوارض آن خیلی کم است و خطر آمبولی در آن وجود ندارد
  • کبودی بعد از جراحی نسبت به دیگر روش ها بسیار کم است

 

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک:

افراد یکه توانایی ورزش کردن را ندارند.

افرادی که دچار چاقی های موضعی هستند.

افرادی که مشکلات چاقی آنها در یک ناحیه قرار دارد.

افرادی که تجمع چربی در بدن آنها پراکنده نیست.

نتیجه فرآیند لیپوماتیک:

نتیجه ی این عمل زیبایی بلافاصله برای همه انواع بدن‌ها و پوست‌ها قابل مشاهده است.و چربی برداشت شده، در صورتی‌که بیمار سبک زندگی و رژیم غذایی سالمی داشته باشد، در همان قسمت یا قسمت‌های دیگر بدن بازنمی‌گردد.و پوست ناحیه درمان شده سفت‌تر و محکم‌تر میشود.لیپوماتیک، عملی بسیار راحت است و بیشتر بیماران در هنگام انجام عمل احساسی بیش از قلقلک نداشته‌اند. ممکن است پس از عمل لیپوماتیک پوست شما کمی قرمز، حساس به لمس و متورم شده و با افزایش استحکام بافت همراه باشد که پس از چند هفته از بین می‌رود. عموماً برای کاهش حساسیت به لمس، از کمپرس آب سرد، استامینوفن یا داروهای ضد التهاب ملایم مثل ایبوپروفن استفاده می‌شود. ماساژ ناحیه درمان شده دو مرتبه در روز و هر مرتبه به مدت 5 تا 10 دقیقه به بهبود نتایج کمک می‌کند. فعالیت‌های روزانه و تمرینات ورزشی نیز بلافاصله پس از عمل قابل انجام است.

شناسایی عوارض خطرناک

اگر کاندیدای لیپوماتیک بدرستی شناسایی شود و پزشک هم در کارش متبحر با‌شد،این عمل تقریبا هیچ عارضه خطرناکی ایجاد نخواهد کرد اما در صورتی که پزشک از تجربه کافی برخوردار نباشد، ممکن است عوارضی مثل غیرقرینگی اندام‌ها مثلا ران‌ها، گودرفتگی‌های غیرطبیعی، جمع شدن مایعات زیرپوست، خطر بروز عفونت بیمارستانی و… ایجاد ‌شود.در مورد همه افراد هم درد مختصر بویژه هنگام ماساژدرمانی، خروج خونابه از نقاط سوراخ شده و کبودی وجود دارد و جای نگرانی نیست البته افراد مبتلا به فشارخون بالا، بیماران قلبی و عروقی و افراد مبتلا به دیابت باید قبل از انجام لیپوماتیک با پزشک معالج‌شان مشورت کنند، چون درست است که کم‌ شدن حجم و توده چربی بویژه در ناحیه شکم، وضع سلامت این افراد را بهتر می‌کند، اما می‌تواند خطرناک هم باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *