#


فواید روغن درخت چای بر روی پوست

10 آگوست 2018 بدون نظر 1291 بازدید

فواید روغن درخت چای بر روی پوست

چگونه خال گوشتی را با روغن درخت چای از بین ببریم؟

هرچند که خال گوشتی تا آن جایی که اثبات شده است خطرناک نیست اما موجب توجه خیلی از افراد به بدن شما می شود، به خصوص اگر خال در صورت یا گردن شما باشد. اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست چون شیوه های خوبی برای از بین بردن این خال ها وجود دارد و چیزی که برای از حذف این خال از روی بدن وجود دارد روغن درخت چای است.

فواید روغن درخت چای

روغن درخت چای فواید و کاربردهای زیادی دارد. ولی در اکثر موارد در درمان مشکلات پوست، ناخن و مو استفاده می شود. به عنوان مثال در درمان قارچ ناخن، آکنه یا بهبود سریع زخم از آن استفاده می شود. تمام این موارد به دلیل خواص منحصر به فرد این عصاره است.

باعث کاهش التهاب می شود

روغن درخت چای نه تنها باعث جلوگیری از عفونت در زخم ها می شود، بلکه با کاهش التهاب موجب می شود که زخم سریع تر بهبود یابد. این عصاره خاصیت ضد میکروبی هم دارد و می تواند باعث جلوگیری از بروز انواع مشکلات پوستی از جمله ورم پوست شود.

خاصیت ضد عفونی کننده

با یک شکستگی یا زخمی شدن پوست، باکتری و ویروس ها به راحتی می توانند وارد جریان خون شوند و باعث عفونت شوند. روغن درخت چای می تواند باعث ضدعفونی شدن زخم ها، بریدگی ها و خراش ها شود.

پیشگیری از آکنه

بررسی ها نشان از این می دهد که روغن درخت چای می تواند از آکنه شدید جلوگیری نماید و این موجب می شود که یکی از بهترین مواد در حفاظت از پوست تان باشد.

درمان خال گوشتی

تحقیقات زیادی برای تاثیر روغن درخت چای در از بین بردن خال گوشتی انجام نشده است. با توجه به این، خیلی ها بر این ادعا هستند که این یک شیوه بی خطر برای از بین بردن خال است. مستندات به دست آمده حاکی از آن است که این روغن برای از بین بردن آن دسته از خال هایی که بدخیم یا عمیق نیستند، موثر است. اضافه بر این روغن درخت چای در از بین بردن زگیل هم هم موثر است. زمانی که از آن استفاده می کنید موجب خشک شدن خال می شود و به مرور زمان می افتد. مدت زمان درمان از بین رفتن خال به اندازه خال بستگی دارد.

درمان قارچ ناخن

از رایج ترین عفونت ها، عفونت های قارچی هستند که روغن درخت چای در کنترل این عفونت ها خیلی موثر است. تفاوتی ندارد که به تنهایی از آن استفاده کنید یا با مواد دیگری ترکیب کنید، در هر صورت این عصاره تأثیر خودش را می گذارد. ولی بیشتر به علت تأثیر خوبی که دارد پیشنهاد می شود با مقدار کم و به صورت مخلوط با چیز دیگری استفاده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *