#


عید97 و روش آرایش صورت شیک برای دختران

26 فوریه 2018 بدون نظر 2421 بازدید

عید97 و روش آرایش صورت شیک برای دختران

صورت خود را در نوروز97 این گونه آرایش کنید

زمانی که حرف از آرایش دخترانه می شود، یعنی شما باید تا می توانید لایت و روشن آرایش نمایید و این یعنی این که آرایش شما برای روزهای بهار و تابستان منحصر به فرد است. رنگ های روشن و فوق العاده جذاب مثل هلویی، طلایی، صورتی و… با حالتی براق و دوست داشتنی که در نهایت، نمای آرایش شما را به سمت و سوی آرایش طبیعی می برد. اکنون زیباتر از این چه می خواهید؟ تنها باید آموزش زیر را دنبال کنید، همین.

برای آرایش پوست

پرایمر: نخست تمام پوست خود را پرایمر بزنید. این سبب می شود که صورت شما کاملاً آماده آرایش گردد. فونداسیون : هم اکنون نوبت کرم پودر است. اصلا نیازی نیست که فونداسیون را در سرتاسر صورت خود بزنید، تنها قسمت هایی که نیاز دارند با کرم پودر کاور شوند را بزنید تا پوست یک دستی ایجاد گردد. بیشتر قسمت های لک دار و تغییر رنگ داده را می بایست کاور کنید.

کانسیلر : کانسیلر هم برای پوشاندن صد درصدی لک های پوست می باشد، باید آن را روی لک هایی که فونداسیون نتوانسته به طور کامل بپوشاند، بزنید. نخست با انگشت کمی از کانسیلر را روی پوست بزنید، سپس با براش مخصوص، کاملاً محو کنید.

کانتور : برای کانتور (تیره کردن قسمت هایی از صورت)، تأکید می کنیم که زیاد حرفه ای و تخصصی عمل نکنید. برای آرایش دخترانه، نیازی نیست که سایه – روشن های عمیق در صورت خود ایجاد کنید. دو طرف تیغه بینی، کنار پیشانی و زیر گونه، کافی می باشد.

رژگونه : این رنگ زیبای هلویی، کمک می کند که آرایش مرتب و تازه ای داشته باشید. آن را دقیقاً روی سیب گونه و به سمت گوش بزنید. لبخند بزنید و برجسته ترین بخش گونه را پیدا کنید، اکنون فرورفته ترین بخشی که زیر برجستگی گونه وجود دارد، فضای رژگونه زدن شماست.

هایلایتر : هایلایتر برای براق و روشن کردن قسمت هایی از صورت مورد استفاده قرار می گیرد و این همان رمز زیبایی و جذابیت آرایش لایت و دخترانه است. جاهایی که می بایست هایلایتر بزنید، تیغه بینی، روی استخوان گونه، زیر استخوان ابرو، روی چانه، قسمت V شکل بالا لب و گوشه داخلی چشم ها می باشد.

برای آرایش چشم

ابروها : لازم نیست ابروها را بولد کنید و زیاد روی آن مانور دهید. ساده و طبیعی باشد زیباتر به نظر می آید، تنها با مداد ابرویی که به رنگ دلخواه شما است، مقداری آن را رنگی کنید و فضاهای خالی را سایه بزنید.

ریمل : ریمل زدن که به طور کامل بلد می باشید و می دانید که برای آرایش دخترانه، لازم است کاملاً بولد و مشکی باشد، پس 2تا3ست ریمل بزنید. هم اکنون مژه های مدل، مژه های کاشته شده شده اند که به این بلندی و زیبایی می باشند.

سایه چشم : این سایه چشم واقعا زیباست. به این صورت عمل نمایید. پس از این که پرایمر زدید، روی آن یک سایه قهوه ای خیلی روشن بزنید تا بیس کارتان باشد. بخش مرکزی پلک را یک سایه رزگلد _ صورتی روشن و پررنگ بزنید و گوشه خارجی را یک رنگ قهوه ای با تناژ متوسط بزنید. اکنون روی قسمت های مرکزی، کمی اکلیل هم بزنید یا این که می توانید به طور کلی از یک سایه صورتی _ برنزی اکلیلی استفاده نمایید.

برای آرایش لب

رژلب : این رنگ رژلب، در اصل یک رژلب مرجانی رنگ با بیس طبیعی رنگ لب هاست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *