#


عمل زیبایی سینه؛ پرطرفدارترین جراحی زیبایی

زیبایی سینه
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1501 بازدید

عمل زیبایی سینه؛ پرطرفدارترین جراحی زیبایی

عمل زیبایی سینه یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی

هدف از انجام عمل سینه تغییر دادن سایز و شکل آن است. در این عمل فرد را کامل بیهوش می کنند. پس موقع عمل شخص بیهوش است و نمی تواند دردی را حس کند. این عمل از راه بی حسی موضعی نیز انجام می شود. ما می خواهیم در این مقاله در مورد جراحی زیبایی سینه توضیحاتی بدهیم، ولی این را بدانید که جراحی سینه هم برای بزرگ کردن است هم کوچک کردن.

ایمپلنت سینه چگونه قرار می گیرد؟

1- یکی از معروف ترین راه برای گذاشتن ایمپلنت یا پروتز سینه برش در بخش زیر سینه است و جراحان از این قسمت پروتز را وارد سینه می کنند. در این روش عمل، بخیه ها زیر سینه قرار می گیرند و زیاد در چشم نیستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم گه اگر جوان هستید از این روش استفاده کنید.

2- روش دیگری وجود دارد که جراحان ایمپلنت یا پروتز را زیر بازوها جای می دهند و از آندوسکوپ استفاده می کنند. در انتهای آندوسکوپ دوربینی وجود دارد که از طریق برش وارد بدن می شود. استفاده از این روش باعث می شود که هیچ بخیه ای روی پوست باقی نماند، ولی جای بخیه روی بازوهای تان به چشم می آید.

3- راه دیگری وجود دارد و آن هم برش در قسمت تیره نوک سینه است و پروتز را از این قسمت وارد می کنند. با انجام این روش نوک سینه حس خود را از دست می دهد.

4- در روش دیگر، برش دادن در نزدیک ناف است و از راه آندوسکوپ ایمپلنت را وارد سینه می کنند.

با توجه به نوع و شیوه جراحی موارد زیر در افراد گوناگون فرق می کند:

– فرد چه دردی را باید بعد از عمل تحمل کند.
– ساختار سینه بعد از عمل چه ظاهر و شکلی پیدا می کند.
– احمال دارد ایمپلنت پاره شود و یا نشت کند.
– ماموگرافی سینه

جراحی زیبایی سینه چه خطراتی دارد؟

زیبایی سینه

زیبایی سینه

– ممکن است عفونت و خونریزی کند.
– امکان دارد که فرد به داروی بی هوشی حساسیت داشته باشد و بعداً دچار مشکل تنفسی و قلبی شود.
– ایجاد مشکل در شیر دهی، کم شدن حس نوک سینه، باقی ماندن جای بخیه روی پوست، جای گرفتن نامساوی نوک سینه بعد از عمل، اندازه مختلف سینه ها، پاره شدن و یا نشت پروتز و… .

تذکر: بعد از انجام عمل، ساختار کپسولی شکلی دوروبر پروتز به وجود می آید تا ایمپلنت را به صورت ثابت نگه دارد. ولی گاهی اوقات با ضخیم شدن این کپسول بر اثر بخیه باعث می شود مدل سینه عوض شود و ساختار سینه را پیچیده می کند و موجب می شود که به درد و برخی مشکلات دچار شوید.

قبل از جراحی

– قبل از انجام عمل، ماموگرافی و عکس برداری انجام می شود.
– تا چند روز قبل از عمل نباید از آسپرین، ایبوپروفن و وارفارین استفاده کرد. اگر لازم بود از دارویی استفاده کنید حتماً با پزشک خود در میان بگذارید و چنانچه نیاز بود آن را نخورید.
– از چند روز قبل،از کشیدن سیگار اجتناب کنید.

روز انجام عمل

– هرگز نباید از شب قبل غذا بخورید.
– باید یک لباس گشاد که از جلو دکمه می خورد و باز می شود را خریداری کنید تا وقتی که از بیمارستان مرخص شدید آن را به راحتی تن کنید.

بعد از عمل

– بعد از اینکه فرد هوشیاری خود را به طور کامل به دست آورد، دکتر برگه ترخیص ا را می دهد.
– بعد از عمل باید قسمت سینه را با گاز استریل پانسمان کردو از سوتین های مخصوص عمل استفاده کنید. لوله های خاصی به سینه تان وصل می شود که بعد از سه روز آن ها را بر می دارند.
– به بیمار توصیه می شود که سینه خود را تا پنج روز ماساژ دهد. زیرا ماساژ باعث زود خوب شدن می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *