#


سال 2018 و مدهای آرایشی در این سال

28 ژانویه 2018 بدون نظر 1801 بازدید

سال 2018 و مدهای آرایشی در این سال

سال 2018 و مدهای آرایشی در این سال

هر ساله مدهای آرایشی در حال تغییر کردن می باشند. یک سال آرایش با رنگ زیاد مد است و سال دیگر آرایش کمرنگ مد می شود. ولی می دانید که در سال2018 طراحان مد و آرایشگران چه مدهای آرایشی را طراحی کرده اند؟ اگر علاقه دارید که با مدهای آرایشی سال2018 آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

1-خط چشم پررنگ

برای این که چشم های تان را با آرایش پر رنگ آرایش کنید آماده شوید. در سال2018 چیزی که مد می شود خط چشم هایی بلند و پهن می باشد. علاوه بر این که بالای چشم را خط چشم می کشید باید پایین چشم تان هم خط چشم بکشید. به همین دلیل هزینه ای که باید برای خط چشم اختصاص دهید مطمئنا بیشتر از همیشه خواهد بود. ولی برای زیبایی تان این ارزش را دارد.

2-رنگ های روشن

سال2018 رنگ های روشن مد می باشد. بر اساس نظر آرایشگران در این سال رنگ ها فرمانروایی می کنند. شما می توانید برای آرایش صورت تان از رنگ های نارنجی، آبی، بنفش و… استفاده کنید. فقط این را به یاد داشته باشید که نباید از رنگ های تیره استفاده کنید چون در سال2018 این رنگ ها مد نیستند.

3-مژه های بلند

جنانچه به طور طبیعی مژه های بلندی دارید باید بگوییم که سال2018 سال شماست. در سال2018 مژه های بلند بر روی چشم ها فرمانروایی می کنند. چنانچه مژه هایی کوتاه دارید نگران نباشید شما می توانید مژه های تان را با استفاده از ریمل و یا مژه های مصنوعی بلند کنید.

4-کرم پودر مات

کرم پودرهای روغنی که باعث براق و چرب شدن صورت تان می شود را کنار بگذارید. در سال2018 کرم پودرهایی که مات هستند مد می باشد و توجه آرایشگران و طراحان مد را جلب کرده است. کرم پودرها هر اندازه که کمتر جلب توجه کنند باعث می شود که علاوه بر این که چهره تان را طبیعی نشان می دهد بلکه سبک تر و بازتر نیز به نظر می رسد.

5-رنگ بنفش

شرکت پانتون رنگ سال2018 را رنگ بنفش اعلام کرده است. به همین خاطر از این رنگ علاوه بر این که می توانید در آرایش تان استفاده کنید بلکه در لباس ها و سایر اکسسوری های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. بر اساس نظر پانتون این رنگ بسیار لاکچری و فریبنده می باشد.

6-هایلایت قرمز

همیشه رژ لب های قرمز روی مد بوده اند ولی در سال 2018 می توان علاوه بر آن برای سایر جاهای صورت نیز به عنوان هایلایت استفاده کرد. یکی از مزایای این رنگ این است که به هر رنگ پوستی می آید. بنابر این شما می توانید از کرم پودرهایی که تن قرمز دارند، رژگونه های قرمز و سایه های چشک قرمز رنگ برای آرایش تان استفاده کنید. این رنگ باعث می شود که چهره تان را درخشان تر و جذاب تر کند.

7-ابروهای اصلاح شده

در چند سال گذشته، ابروهای پهن و پر پشت روی مد بوده است ولی امسال ابروهای اصلاح شده مد می باشند. به همین دلیل اگر برای ابروهای تان وقت نمی گذاشتید و یا این که هزینه ای را صرف نمی کردید و از این بابت خوشحال بودید باید بگوییم که امسال ابروهایس تمیز نشده دیگر مد نیستند وهیچ جذابیتی ندارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *