#


زیبایی پوست و صورت با روشی آسان

زیبایی پوست
10 ژوئن 2017 بدون نظر 1289 بازدید

زیبایی پوست و صورت با روشی آسان

زیبایی پوست و صورت با روشی آسان

اکثر خانم ها اهمیت بسیار زیادی به یبایی وپوست و صورت خود می دهند اما اغلب آن ها از روش های مصنوعی و استفاده ازمواد شیمیایی خسته شده اند و یا به دلیل هزینه های سنگین مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی توان استفاده از آن ها را ندارند .

روش های طبیعی و کم هزینه برای زیبایی

ماسک ماست

سعی کنید برای تمیز و ضد عفونی کردن پوست خود از ماسک ماست استفاده کنید . یک فنجان ماست را به همراه یک چهارم لیوان عسل مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید و پس از 15 دقیقه آن را بشویید . اگر پوست خشکی دارید از ماست پرچرب و اگر پوست چربی دارید از  ماست کم چرب استفاده کنید . استفاده از ماسک ماست باعث می شود پوست صورت شما ضد عفونی شده و به زیبایی بدرخشد .

ماسک زغال اخته

زیبایی پوست

زیبایی پوست

زغال اخته حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ، ویتامین سی و ویتامین ای می باشد که باعث شادابی و جوانی در پوست شما می شود . برای درست کردن این ماسک مقداری روغن زیتون را به همراه عسل و زغال اخته درون مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید سپس آن را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب بشویید .

اسکراب کدو تنبل

استفاده از اسکراب کدو تنبل باعث از بین رفتن ترک های پوستی به ویژه ترک های پاشنه پا می گردد . برای اینکه بتوانید این اسکراب را تهیه کنید یک چهارم فنجان کدو تنبل را با یک قاشق غذا خوری شکر و یک قاشق غذا خوری روغن بادام یا زیتون ، چند قطره آب لیمو و مقداری پودر قهوه مخلوط کرده و به پاهای خود بمالید و این کار را تا 10 روز تکرار کنید .

ماسک دارچین و جوز

برای پوست هایی که خسته هستند و آکنه دارند یک ماسک مناسب می باشد . برای تهیه و درست کردن این ماسک یک قاشق چایخوری عسل را با یک قاشق چایخوری پودر دارچین و یک قاشق چایخوری پودر جوز مخلوط کرده و بر روی پوست خود بمالید و پس از 15

دقیقه پوست را شسته و این کار را تا یک هفته تکرار کنید .

اسکراب بدن قهوه

زیبایی پوست

زیبایی پوست

اگر جزو افرادی هستید که علاقه به نوشیدن قهوه دارند باقیمانده آن را دور نریزید و شما می توانید از آن اسکراب بدن تهیه کنید ، قهوه باعث می شود رگ های سلولیت و واریسی پوست کاهش پیدا کند . برای این کار 2 فنجان پودر قهوه را با نصف فنجان شکر و یک فنجان آب مخلوط کرده و بر روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید و پس ازمدتی با آب ولرم آن را بشویید .

ماسک تخم مرغ و عسل

یکی از ماسک هایی که برای کاهش چین و چروک و منافذ پوست بسیار مفید و مؤثر می باشد ماسک تخم مرغ و عسل است . برای تهیه این ماسک یک عدد تخم مرغ را با یک قاشق غذا خوری عسل و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید وپس از 20 دقیقه پوست خود را بشویید . این کار باعث مرطوب شدن پوست شما نیز می گردد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *