#


زیبایی دست/ چگونه می توان دست های زیبا داشت؟

زیبایی دست
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 1367 بازدید

زیبایی دست/ چگونه می توان دست های زیبا داشت؟

چگونه می توان دست های زیبا داشت؟

آیا تا کنون شده پیش آمده است که دوست داشته باشید به ناخن ها خود لاک بزنید ولی به خاطر اینکه ناخن های تان مرتب نیستند از این کار پشیمان شده اید؟ و اینکه تا حالا شده که بخاطر اینکه دست های شما از فرم اولیه خود افتاده آن ها را پنهان کنید؟ هیچ جای نگرانی ندارد با خواندن این مطلب می توانید دست های خود را زیبا جلوه دهید پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

کمتر از آب داغ استفاده کنید

ما به شما توصیه می کنیم برای داشتن دست های زیبا از آب داغ کمتر استفاده کنید. آب داغ باعث خشکی پوست دست تان شما می شود. شما باید برای اینکه پوست دست تان خراب نشود از آب ولرم یا سرد استفاده کنید.

از لوسیون استفاده کنید

با استفاده از لوسیون در هرجا و موقعیتی هستید پوست تان را شاداب نگه دارید و استفاده از آن را فراموش نکنید. برای داشتن پوستی زیبا، صاف و جوان باید همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید.

زیبایی دست

زیبایی دست

محصولات مراقبت از پوست را مصرف کنید

هر وقت از کرم های لایه بردار برای صورت تان استفاده کردید باقی مانده آن را به دست های خود بمالید تا پوست های مرده که دور کوتیکول ها و پشت دست شما قرار دارد را از بین ببرد. شما م یتوانید از کرم هایی که برای صورت است برای دست هایتان هم استفاده کنید.

مراقبت از کوتیکول ها ضروری است

اگر کوتیکول ها سالم باشد یعنی ناخن های شما هم سالم است. هر وقت توانستید یک قطره روغن نارگیل، زیتون و یا بادام را بر روی هر کدام از ناخن های خود بمالید. انجام این کار زمانی که سن بالا می رود و رطوبت خود را از دست می دهد بسیار نتیجه بخش است.
کوتیکول ها را عقب بدهید ولی قیچی نکنید
کوتیکول ها را توسط یک وسیله فلزی هر چند روز یک بار به عقب بکشید ولی این را یادتان باشد آن را قیچی نکنید. وظیفه کوتیکول ها این است که از پوست در برابر عفونت مراقبت می کند. ولی پوست هایی که در انتهای ناخن ها وجود دارد حتما باید گرفته شود تا به جایی گیر نکند.

ضد آفتاب بزن

زیبایی دست

زیبایی دست

ید

پوستی که در پشت دست شما است خیلی نازک است و باعث می شود که زود دچار پیری شود. همانطور که از مرطوب کننده ها استفاده می کنید کرم های ضد آفتاب را هم استفاده کنید.

مانیکور کردن ناخن های خود

نباید بیش از حد ناخن های خود را مانیکور کنید. برای انجام این کار هر چند وقت یک بار به سالن ها بروید و به مانیکور کردن ناخن خود بپردازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *