#


زنان کره ای و ژاپنی چگونه زیبایی خود را حفظ می کنند؟

1 می 2018 بدون نظر 4539 بازدید

زنان کره ای و ژاپنی چگونه زیبایی خود را حفظ می کنند؟

راز زیبایی و تناسب اندام زنان کره ای و ژاپنی

تناسب اندام و زیبایی پوست زنان کره ای و ژاپنی زبان زد و آرزوی تمام دنیاست. تناسب اندام و زیبایی پوست در حقیقت فاکتور های با اهمیت زیبایی و جذابیت هستند که امروزه زنان و مردان برای رسیدن به آن ها هزینه و وقت زیادی صرف می کنند. زمانی که فردی را با پوستی جوان و زیبا و یا تناسب اندام عالی می بینید بدون شک باید بدانید که در پس این زیبایی راز هایی وجود دارد که برای هر قوم و ملت متفاوت است. در میان تمام کشور های دنیا به جرئت باید گفت مردمان ژاپن و کره صاحب بهترین نوع تناسب اندام و زیبایی پوست هستند، با نگاه سریع به آمار چاقی این گفته تایید می شود: چاقی در کشور آمریکا 34درصد اما در ژاپن و کره تنها سه درصد است. رموز این تناسب اندام شامل:

خوراک زنان ژاپنی

نخوردن غذا های پر کالری اصل مهم برنامه ی غذایی برای داشتن تناسب اندام است. آن ها مواد موجود در غذای شان بسیار برای شان مهم است  و مهم ترین و اصلی ترین اصل تناسب اندام و زیبایی پوست آن ها مصرف غذا های دریایی است. سوشی غذای بسیار معروف و محبوب آن ها، یک غذای سرشار از امگا سه و در عین حال کم کالری است. پس می توان گفت غذا های دریایی اصل اول تناسب اندام و زیبایی پوست و موی آن ها می باشد. اصل بعدی ریشه در سنت آن ها دارد و آن هم خوردن غذا های تقریبا خام است؛ مصرف سبزیجات و میوه های خام به حد قابل توجهی چربی سوزی را در بدن سرعت می بخشد.

ورزش پیاده روی

پیاده روی کردن و نیز دوچرخه سواری برای همیشه یکی دیگر از علل تناسب آن ها می باشد. پیاده روی روزانه حدود نیم ساعت و یا به میزان 10000قدم در روز تنها ورزش مهم آن هاست برای این که به حفظ وزن ایده آل و تناسب اندام خود کمک کنند.

مصرف غذا های آب پز

آن ها برای این که بتوانند سلامت و زیبایی تمامی قسمت های بدن خود را حفظ کنند، نوع آب پز را در ارجحیت قرار می دهند و جالب این است که بدانید اگر آن ها به مهمانی بروند که غذای سرخ کردنی سرو شود این را نشانه ی بی توجهی به مهمان می دانند؛ چرا که آن ها می گویند اگر میزبان به مهمان علاقه داشته باشد بایستی برای سلامت مهمان اهمیت قائل شود.

نوشیدنی مورد علاقه ی آن ها

یکی دیگر از اصول مهم برای حفظ شادابی و زیبا ماندن پوست این است که در طول روز به مقدار کافی آب نوشیده شود. زنان ژاپنی و کره ای به جای نوشابه و مشروبات الکلی تنها آب می نوشند. گوشت قرمز، شکر، قهوه و انواع کلوچه و کیک جایی در برنامه ی غذایی آن ها ندارند. چون آن ها به طور جدی به این مسئله اعتقاد دارند که این مواد خوراکی موجب پیری و از بین رفتن جوانی و زیبایی پوست شان می شوند.

پیشگیری از ابتلا به سطان پوست

گوجه فرنگی یکی از میوه هایی است که موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست خواهد شد. گوجه فرنگی به علت داشتن سه آنتی اکسیدان مهم بتاکاروتن ، ویتامین سی، و لیکوپن، ضد سرطان می باشد. گوجه فرنگی را به هر شکلی که می توانید مصرف کنید: خام، پخته، یا حتی به شکل سس. اگر می خواهید جذب لیکوپن را در بدن تان بالا ببرید، گوجه فرنگی را در مقدار کمی روغن زیتون بپزید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *