#


جایگزین های شکر می تواند رژیم لاغری شما را بی اثر کند

رژیم لاغری
23 جولای 2017 بدون نظر 1375 بازدید

جایگزین های شکر می تواند رژیم لاغری شما را بی اثر کند

تفاوت شکر سنتی و جایگزین ها

در تلاش برای از کم کردن وزن، بسیاری از آمریکایی ها شکر سنتی را با شیرین کننده های مصنوعی، مانند اسپلندا و شکر کارخانه ای، معاوضه می کنند. اما، جایگزین های شکر شیرین ممکن است در واقع به کم کردن اضافه وزن کمک نکنند. در واقع، بر اساس یک گزارش جدید، آنها حتی ممکن است به افزایش وزن کمک کنند.

نتیجه تحقیقات

این گزارش یک بررسی از 37 مطالعه است که بیش از 400،000 نفر در آنها شرکت داشته اند. مهم است که توجه داشته باشیم که تنها هفت مطالعه انجام شده، آزمایش های تصادفی کنترل شده بودند که استاندارد طلایی در نظر گرفته شده است. نتیجه شامل مجموعا حدود 1000 شرکت کننده بود و نشان داد که شیرین کننده های مصنوعی با کاهش وزن همخوانی ندارند. 30 مطالعه دیگر نشان دادند که شیرین کننده ها ممکن است باعث چاقی، دیابت و سایر مسائل مربوط به سلامت شوند، اما این مساله نمی تواند تأیید شود زیرا مطالعات مشاهده ای بوده است.

تحقیقاتی که با پشتوانه صنعتی انجام می شوند ممکن است فواید شیرین کننده های مصنوعی را بزرگ نمایی کنند.

نویسنده، دکتر رایان زارچانسکی، در بیانیه ای گفت: “علیرغم این واقعیت که میلیون ها نفر به طور معمول شیرین کننده های مصنوعی مصرف می کنند، تعداد کمی از این افراد در آزمایشات بالینی این محصولات گنجانده شده اند.” “ما دریافتیم که داده های حاصل از آزمایشات بالینی به وضوح از مزایای مورد نظر شیرین کننده های مصنوعی برای مدیریت وزن پشتیبانی نمی کند.”

جایگزین های شکر محبوبیت زیادی به دست آورده اند زیرا آنها تقریبا بدون کالری هستند. اما، بررسی، که در مجله پزشکی کانادایی منتشر شده، نشان می دهد که شیرین کننده های کم کالری ممکن است در بلند مدت ارزش نداشته باشند.

شیرین کننده های بدون شکر

نویسنده محقق، به واشنگتن پست گفت: “من فکر می کنم که در ابتدا کالری ها مسئله بود و ما چیزی بدون کالری تهیه کردیم، تا خیال خود را راحت کنیم.” “اما ما آموخته ایم که این فقط مربوط به کالری نیست.”

محصولات غذایی بدون گلوتون ممکن است به همان اندازه که شما فکر می کنید، سالم نباشند.

این گزارش به تحقیق گسترده ای می پردازد که نشان می دهد که شیرین کننده های مصنوعی سالم نیستند به اندازه ای که افراد فکر می کنند، اما آزادی خاطر نشان می کند که مطالعات با کیفیت بهتر باید انجام شود تا یک بیانیه قطعی ارائه شود.او گفت: “مجله تایم به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.”

 ما نیاز به یک مطالعه طولانی مدت داریم

این اولین بار نیست که جایگزین ها مورد بررسی قرار گرفته اند. در طول تحقیقات دهه های قبل، مطالعات حیوانی که به خوبی انجام شده بود، باعث ترس عمومی شد که شیرین کننده های مصنوعی با سرطان مرتبط هستند. با این حال، اداره غذا و دارو (FDA) اعلام کرده است که شواهد روشن وجود ندارد که شیرین کننده های مورد تایید برای استفاده در ایالات متحده با سرطان در انسان ارتباط داشته باشند.

اگر شما انتخاب کنید که از جایگزین های شکر استفاده کنید، هنگام انتخاب یک محصول باید اطلاعات زیادی را بررسی کنید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *