#


رنگ موی ستاره های هالیوود

14 آگوست 2018 بدون نظر 2421 بازدید

رنگ موی ستاره های هالیوود

ستاره های هالیوود از چه رنگ بلوندی استفاده می کنند

فصل تابستان فصلی است که علاوه بر روشن شدن رنگ لباس های مان، رنگ آرایش و یا حتی موی سرمان نیز تغییر خواهد کرد. تعداد زیادی از خانم ها در این فصل از رنگ موی بلوند استفاده می کنند. چنانچه به موهای ستاره های هالیوود نیز نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که رنگ موی بلوند نیز در بین آنها از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

شاید زمانی که حرف از رنگ موی بلوند به میان می آید ممکن است به نظر برسد که در مورد رنگ موی زرد و یا طلایی صحبت می کنید ولی این گونه نیست. چرا که رنگ بلوند نیز طیف گسترده ای دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه، رنگ پوست و رنگ چشمان تان بهترین رنگ را برای خود برگزینید. در ادامه برخی از رنگ موی های بلوند ستاره های هالیوود را ارائه داده ایم که می توانید از آن ها ایده های خوبی بگیرید.

موهای بلوند اشلی اولسن دارای تم طلایی می باشد. به خاطر درخشش این رنگ، موهای وی حتی در بخش انتهایی آن، سالم و شاداب به نظر می رسد. به خانم هایی که دارای موهای خشک و آسیب دیده هستند توصیه می شود از این رنگ مو استفاده کنند.

کلویی گریس مورتس برای موهای خود از رنگ طبیعی بلوند استفاده کرده است. درصورتی که دوست دارید موهای تان به رنگ طبیعی باشد، می توانید از این رنگ مو استفاده کنید. این رنگ مو نیز می توان خود به خود دارای طیف های مختلفی باشد که برای انواع رنگ پوست مناسب هستند. برای پوست هایی که روشن است از طیف رنگی روشن و پوست هایی که تیره هستند می توانند از رنگ تیره تر استفاده نمایند تا طبیعی تر جلوه دهد.

رنگ موهای سیه نا میلر کاراملی می باشد. در این رنگ تن طلایی روشن وجود دارد. این رنگ برای تمام پوست ها مناسب می باشد ولی افرادی که دارای پوست تیره هستند طبیعی تر جلوه می کند.

رنگ موی رزی هانتینگتون وایتلی عسلی است که یک رنگ گرم به شمار می رود و اغلب برای افرادی که دارای پوست هایی متوسط و چشمان تیره مانند قهوه ای و مشکی هستند مناسب می باشد. ولی چنانچه این ویژگی ها را ندارید و دوست دارید از رنگ موی بلوند عسلی استفاده کنید می توانید برای زیباتر نشان دادن، ریشه موهای خود را تیره کرده و یا رنگ عسلی را همچون هایلایت در موهای خود استفاده کنید.

جنیفر آنیستون برای موهای خود رنگ بلوند قهوه ای را انتخاب کرده است. این رنگ نیز در گروه رنگ های گرم قرار دارد که برای افرادی که ارای پوست های متوسط رو به تیره هستند مناسب می باشد. شما می توانید این رنگ را بر روی موها به شکل آمبره و یا بالیاژ انجام دهید.

زندیا تا مدتی پیش موهایی فر و تیره داشت ولی هم اکنون موهای خود را به رنگ بلوند پلاتینی و حالت صاف تغییر داده است. این رنگ نیز یکی از رنگ هایی است که در گروه رنگ های بلوند قرار دارد. افرادی که دارای پوست های گندمگون، معمولی و پوست هایی که تن زردی دارند می توانند از این رنگ استفاده کنند. همچنین رنگ موی پلاتینی برای همه ی رنگ چشم ها مناسب می باشد.

رنگ موهای سو جو پارک بلوند کره ای است. این رنگ در گروه رنگ های گرم قرار دارد که در آن رگه هایی از نگ عسلی و زرد وجود دارد. افرادی که دارای پوست های روشن و متوسط هستند مناسب می باشد.

بلیک لایولی برای موهای خود از بلوند تیره تر استفاده می کند که همیشه یکی از بهترین رنگ موهای هالیوودی به شمار می رود. بلوند وی کمی تن قهوه ای دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *