#


راه هایی برای چاق شدن صورت

7 دسامبر 2018 بدون نظر 1671 بازدید

راه هایی برای چاق شدن صورت

راه هایی برای چاق شدن صورت

اغلب افرادی که اندام لاغری دارند درخصوص صورت خود با کمی مشکل مواجه می شوند و تمایل دارند صورتی چاق داشته باشند. برخی از افراد نیز به محض لاغری ابتدا صورت آن ها لاغر می شود. درخصوص چاق شدن صورت راه هایی وجود دارد که با استفاده از خوراکی ها و چند حرکت ورزشی صورت و بهره گیری از ماسک های مخصوص صورت می توان به این هدف دست پیدا کرد. انجام ورزش های سنگین باعث می شود تا فرد در کمترین زمان با صورتی لاغر مواجه شده و زیبایی خود را از دست بدهد. در ادامه برخی از راه کارهای چاقی صورت را عنوان خواهیم کرد که باعث می شود در کنار داشتن اندامی ایده آل صورتی پر و چاق داشته باشیم.

نوشیدن آب راهی برای ایجاد چاقی در صورت

یکی از روش هایی که باعث می شود صورت چاق تر دیده شود و تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارد نوشیدن آب فراوان در طول روز است. افرادی که به ورزش و تمرین مشغول هستند می توانند همزمان با انجام تمرینات ورزشی آب نوشیده و زیبایی پوست خود را حفظ کنند. استفاده از آب کافی در طول روز باعث می شود آب میان بافتی سلول های پوستی حفظ شده و صورت چاق تر دیده خواهد شد.

استفاده از میوه ها و سبزیجات

یکی دیگر از راه هایی که کمک می کند تا صورت چاق تر و پرحجم دیده شود استفاده از میوه ها و سبزیجات است. این مواد دارای فیبر فراوانی بوده و موجب می شود عمل آبرسانی پوست بهتر انجام شود. علاوه براین استفاده از میوه ها و سبزیجات کمک می کند تا فرد احساس سیری کرده و دیگر به سراغ تنقلات و مواد غذایی ناسالم نخواهد رفت. به این ترتیب هم رژیک غذایی خود را خواهد داشت و هم اینکه می تواند صورت خود را چاق تر نشان دهد.

مصرف هویج به عنوان یکی از بهترین میوه هایی شناخته می شود که کالری کمی داشته و می تواند بهترین آبرسان برای پوست شناخته شود. می توانید هویج را در میان وعده غذایی خود قرار داده و این کار را به مدت یک هفته انجام دهید. این کار باعث می شود تا آبرسانی سلول های پوستی صورت فعالیت خود را بهتر انجام دهند.

استفاده از آجیل های موثر برای چاقی صورت

استفاده از مغزهای روغنی باعث می شود تا صورت چاق تر دیده شود و عضلات صورت پرحجم تر به نظر برسند. افرادی که تمایل دارند از این روش برای چاقی صورت خود استفاده کنند می توانند حب4 مغز را در برنامه غذایی خود قرار دهند. این کار هیچ عارضه ای نداشته و باعث می شود تا صورت در مدت زمان کوتاهی چاق و پرحجم به نظر برسد. حب4 مغز از پسته، فندق، بادام و خرما تشکیل شد است و تاثیر بسیار زیادی در چاقی صورت خواهد داشت.

برای تهیه حب4 مغز باید از مغزهای فوق4 عدد را با2 عدد خرما مخلوط کرده و آن ها را به شکل خمیر نرمی درست کنید. اگر خرما در دسترس نباشد می توان شیره خرما را جایگزین آن نمود. پس از ترکیب مغزهای عنوان شده باید آن ها را به صورت حب های کوچکی آماده کرد و در طول روز حدود5 تا10 حب را استفاده کرد. این کار باعث می شود صورت چاق تر دیده شده و عضلات صورت پرحجم به نظر برسند.

استفاده از شیر و تاثیر آن در چاقی صورت

شیریکی از لبنیات بسیار مهم محسوب شده و وجود پروتئین و کلسیم و مواد معدنی در آن به پرحجم دیده شدن صورت کمک بسیار زیادی خواهد کرد. می توان این ماده غذایی غنی را در برنامه روزانه قرار داده و آب رسانی به سلول های پوست صورت را تسهیل کرد.

داشتن برنامه غذایی با کربوهیدارت بالا

رژیم غذایی که دارای کربوهیدارت بالا است و تحت عنوان رژیم غذایی لوکس معرفی می شود به افزودن چربی پوست کمک بسیاری خواهد کرد. زمانی که از این رژیم غذایی به مدت یک هفته استفاده شود صورت پرحجم و چاق تر دیده خواهد شد. نان، برنج، پاستا و ماکارونی از جمله مواد غذایی هستند که دارای کربوهیدارت بالایی بوده و می توانند در چاقی صورت تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

ماساژ صورت با روغن زیتون، نارگیل و بادام

ماساژ صورت با استفاده از روغن های طبیعی یکی از مهم ترین روش هایی است که به چاقی صورت کمک بسیار زیادی می کند. برای اینکه تاثیر این کار را بهتر متوجه شوید کافی است هرشب پیش از خواب با استفاده از یکی از روغن های بادام، نارگیل و یا زیتون صورت خود را ماساژ دهید.

استفاده از روغن جوانه گندم برای ماساژ صورت

روغن جوانه گندم نیز در پرتر دیده شدن صورت تاثیر بسزایی خواهد داشت بنابراین بهتر است هر روز صورت خود را با این روغن به آرامی ماساژ دهید. استفاده از روغن جوانه گندم و ماساژ صورت به مدت یک هفته می تواند تاثیر بسیار زیادی در چاقی صورت داشته باشد.

استفاده از شیر برای ماساژ صورت

برخی از افراد تمایل دارند در مدت زمان کوتاه تری به صورتی چاق و پرحجم دست پیدا کنند. به این افراد توصیه می کنیم تا ماساژ با شیر سرد را در برنامه روزانه خود قرار داده و هر روز به مدت20 دقیقه صورت خود را با این ماده ماساژ دهند. برای اینکار بهتر است ابتدا شیر را به مدت5 دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید و پس از آن به وسیله آب گرم بشوئید. این کار باعث می شود تا آبرسانی سلول های پوست صورت عملکرد بهتری داشته باشند و چربی شیر جذب پوست شود.

استفاده از معجون خیار و گلابی بر روی پوست صورت

یکی از میوه هایی که در لطافت و زیبایی پوست تاثیر بسیار زیادی دارد خیار است. این ماده می تواند آبرسانی سلول های سطحی پوست را افزایش داده و به چاقی صورت کمک کند. برخی از افراد خیار را به صورت موضعی بر روی پوست صورت خود قرار می دهند اما برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد می توان ماسک آن را تهیه کرده و به مدت2 هفته بر روی پوست صورت قرار داد. در این مدت آبرسانی سلول های پوستی افزایش یافته و در پی آن آب میان بافتی نیز بیشتر خواهد شد که موجب می شود صورت چاق تر دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *