#


چگونه میتوان موهای خشک ، معمولی و رنگی را شفاف و براق کرد ؟

شفاف کردن مو
29 ژانویه 2017 بدون نظر 1197 بازدید

چگونه میتوان موهای خشک ، معمولی و رنگی را شفاف و براق کرد ؟

چگونه میتوان موهای خشک ، معمولی و رنگی را شفاف و براق کرد ؟

استفاده از  اکلیل کوهی در شفاف کردن موها و لطیف ساختن انها .

یک پیمانه آب جوش را با ۲ قاشق غذاخوری اکلیل کوهی و۷۵ گرم روغن بادام شیرین با هم مخلوط می کنیم . بعد از شستشوی موها این مخلوط را به مدت ۳۰-۱۵ دقیقه روی سر گذاشته .به آرامی ماساژ می دهیم. بعد از این مدت سر را آبکشی کنید . این کار باعث شفافیت موهایتان می شود .

شفافیت موهای تیره

اگر موهایی تیره دارید. سرکه گزینه بسیار خوبی است.می توانید کمی سرکه را به آب آبکشی اضافه کنید.اگر رنگ موهایتان روشن یا بلوطی است.می توانید از بابونه استفاده کنید.بابونه علاوه بر خوشرنگ کردن موها.آنها را زنده و حالت آنها را زیباتر می سازد.

شفافیت موهای روشن

اگر موهای بلوندی دارید. می توانید از آب لیمو ترش استفاده کنید.برای این کار باید  هنگام آب کشی موها. کمی آب لیمو ترش را با آبی که موها را با آن آبکشی می کنید .اضافه کنید این عمل موجب می شود .تا درخشندگی و لطافت به موهای بازگردانده شوند.

خشکی مو

یکی از دلایل خشکی موهایتان می‌تواند آبی باشد که با آن دوش می‌گیرید. آب لوله کشی برای اینکه قابل آشامیدن شده . باکتری هایش کشته شوند. اغلب به شدت با مواد شیمیایی مختلف ترکیب می‌شوند. برای جلوگیری از صدمه ای که این مواد شیمیایی به موی شما وارد می‌کنند.پیشنهاد می‌کنم که سر دوشی معمولی حمام خود را با سر دوشی های مخصوصی که دارای فیلتر تصفیه آب هستند تعویض کنید.

همه چیز درباره دنیای مد،لباس،آرایش و زیبایی را با بخوانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *