#


راهکارهایی برای داشتن چشمان زیبا و سحرانگیز

15 می 2018 بدون نظر 2345 بازدید

راهکارهایی برای داشتن چشمان زیبا و سحرانگیز

چشمان زیبا و سحر انگیز

در آرایش چشم ها باید سه مرحله را در نظر گرفت .

تنظیم ابرو و تعیین خط آن و کندن موهای اضافی از نکات بسیار دقیق است و بهتر است قبل از اینکه به کندن یا تراشیدن ابروهای خود بپردازید با يك مداد سفید فرم های مختلفی به ابروی خود بدهید و بهترین فرم را که به صورت و چشمان شما هماهنگی دارد انتخاب نمائید. معمولا کندن مو های ابرو بسیار دردناك است درحالی که دستور زیر، کار را بر شما آسان می سازد . پوست را بین دو انگشت محکم کشیده و با موچین آن را با حرکت ناگهانی در جهت رویش مو آن را بکنید البته برای سهولت بهتر است از آئینه هائی که چند بار شیئی را بزرگتر جلوه می دهند استفاده نمائید .

پلک های شفاف و بدون چروك و سالم شادابی و طراوت چشمان را دو چندان می سازد و سایه ای از ابهام و اسرار بر چشمان شما می افکند در انتخاب رنگ پلک ها دقت داشته باشید که با رنگ موها و چشمان شما موافق وهم آهنگ باشد و فقط به عنوان پیروی از مد هر رنگی را مورد استفاده قرار ندهید .

مژگان زیبا و خوش حالت شما چون پیکان های فلج کننده ای است که قلب دوست داران شما را از حرکت باز می دارد . به سلامتی و پاکی مژگان خود توجه فراوانی مبذول دارید و با شستشوی صحیح چشم و پلک ها آن ها را همیشه پاك و خوش حالت حفظ نمائید .

 اگر از مژه مصنوعی استفاده می نمائید سعی کنید آنها را با رنگ زیبائی که با چشمان و رنگ مو های شما جور بیاید و با برس مخصوص رنگ بزنید در مصرف رنگ هرگز افراط نورزید برای فر دادن مژه ها بهتر است آنها را با برس مخصوص مژه از پائین به سمت بالا برس بزنید برای کشیدن خط گوشه چشمان سعی کنید ماده ای انتخاب کنید که در اثر عرق و بخار هوا به اطراف پخش نشده و حالت بد منظره ای به صورت شما نبخشد به خصوص خط گوشه داخلی چشمان را با کمال دقت رسم نمائید .

گذشته از دستورهای بالا همیشه به سلامتی و پاکی کره چشم خود توجه داشته باشید چون چشمان سرخ و خسته شما در يك زمینه آرایش مفصل بسیار زشت و کریه جلوه خواهد نمود .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *