#


راز زیبایی و تناسب اندام ستاره های هالیوود

29 ژانویه 2018 بدون نظر 2247 بازدید

راز زیبایی و تناسب اندام ستاره های هالیوود

راز زیبایی و تناسب اندام ستاره های هالیوود

همیشه راز زیبایی صورت و تناسب اندام ستاره های هالیوود برای بسیاری از زنان به یکی از سوالاتی بوده است که ذهن آن ها را درگیر کرده است. چطور آن ها زیبایی و جوانی شان را می توانند با گذشت زمان حفظ کنند؟ ممکن است که دلیل آن ها اهمیت زیادی باشد که به ظاهر شان می دهند. ولی با چه راهکارهایی این کار شدنی است؟ در ادامه رازهای زیبایی برخی از این ستاره های هالیوود را در اختیارتان قرار می دهیم که ممکن است برای تان جذاب باشد.

جنیفر لوپز: عطر گریپ فروت برای تناسب اندام

ممکن است که برای شما عجیب به نظر برسد ولی بر اساس تحقیقات انجام شده نشان می دهد که حداقل روزی سه بار بو کردن روغن گریپ فروت باعث کاهش اشتها می شود. جنیفر لوپز یکی از افرادی است که برای کاهش اشتهای خود از این روش استفاده می کند.

احتمالا تا خودمان این روش را امتحان نکنیم باورمان نخواهد شد ولی اگر نگاهی به اندام جنیفر لوپز بیندازیم متوجه می شویم که تاثیر قابل توجهی داشته است. جنیفر لوپز یکی از علاقه مندان به عطر گریپ فروت می باشد، به طوری که دائماً مقداری از روغن آن را  به همراه دارد.

ساندرا بولاک: کرم هموروئید برای دور چشم

این روش زیبایی به قدری عجیب و غریب است که باورمان نمی شود ولی ساندرا بولاک ثابت کرده است که مصرف ان بی تاثیر نمی باشد. وی در سن پنجاه سالگی برای دور چشمش از این کرم استفاده می کند تا چین و چروک و پفی که در دور چشمش وجود دارد را از بین ببرد.

ولی آیا این روش موثر است؟ این مسئله به ثبت رسیده است که کرم هموروئید باعث ریلکس شدن رگ های خونی می شود. ولی به خاطر این که پوست دور چشم بسیار حساس می باشد، بهتر است که آن را استفاده کنید. البته باید قبل از مصرف با پزشک مربوطه مشورت کنید.

ویکتوریا بکهام: مدفوع پرنده برای ماسک صورت

یکی دیگر از ترفندهای عجیب و غریبی که ستاره های هالیوود برای زیبایی و جوانی شان استفاده می کنند مدفوع پرندگان می باشد. ویکتوریا بکهام یکی از افرادی است که از این ماده به عنوان ماسک صورت مصرف می کند. برای انجام این کار باید شجاعت داشته باشید ولی این طور که به نظر می رسد موثر می باشد و باعث شفافیت و نرمی پوست صورت می شود.

دمی مور: سیب بادام زمینی برای لاغری

داشتن اندام مناسب کار بسیار سختی می باشد. برای این که اندام زیبایی داشته باشید نباید بیش از حد پرخوری کنید. دمی مور این کار را با خوردن سیبی که به کره بادام زمینی آغشته شده است انجام می دهد. با انجام این کار باعث می شود که مدت زمان زیادی را سیر بماند که می تواند به لاغری و تناسب اندام کمک بسیاری کند.

لیدی گاگا: چسب نواری برای پاک کردن صورت

شیوه ای که لیدی گاگا برای تمیز کردن صورتش انجام می دهد با کاری که ما می کنیم به طور کامل متفاوت می باشد. وی برای پاک کردن آرایش صورتش از چسب نواری به کار می برد. او چسب نواری را به اندازه های مناسب برش می دهد و بر روی صورتش می چسباند. طبق گفته ی او این کار باعث می شود که صورتش نرم و شفاف شود.

لیسا رینا: دارچین برای بزرگ کردن لب ها

با این که لیسا رینا به تزریق ژل لب خود اعتراف کرده است ولی علاوه بر آن برای بزرگ کردن لب هایش از راه های طبیعی نیز استفاده می کند. وی می گوید که یکی از مواد طبیعی که می تواند لب ها را حجیم کند دارچین می باشد.

او به همراه رژ لبش مقداری از روغن دارچین بر روی لب هایش می زند. البته انتظار معجزه نداشته باشید ولی این طور که به نظر می رسد این روش موثر می باشد. فقط پیش از آن که از دارچین برای لب های تان استفاده کنید مقداری از آن را بر روی دستان تان استفاده کنید تا مطمئن شوید که هیچ حساسیت پوستی ندارید.

کیت هادسون: یخ برای شادابی پوست

ممکن است که این کار برای شما شخت به نظر برسد ولی یکی از راه هایی که کیت هادسون برای زیبایی استفاده می کند مصرف یخ بر روی صورتش می باشد. وی پس این که صورتش را به طور کامل می شوید و تمیز می کند، در یخ فرو می برد. آب یخ می تواند پف صورت را کاهش دهد و محفظه های پوست را می بندد، باعث افزایش گردش خون می شود و همچون بوتاکس عمل می کند.

سیندی کرافورد: شیر به عنوان مرطوب کننده صورت

علاوه بر این که شیر به عنوان یک نوشیدنی برای سلامتی بدن فایده دارد، به عنوان یک ماده زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل شیر باعث هیدراته شدن پوست می شود.

این ستاره هالیوود آب را با شیر ترکیب می کند و در طول روز آن را به صورت خود می مالد. با این کار باعث می شود که پوست وی همیشه هیدراته باقی بماند و خشک نشود. این کار به خاطر این که زیاد سخت نیست پیشنهاد می کنیم که شما هم این کار را امتحان کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *