#


دانسته هایی درباره زیبایی اندام جنسی آقایان

زیبایی اندام جنسی آقایان
26 ژوئن 2017 بدون نظر 2303 بازدید

دانسته هایی درباره زیبایی اندام جنسی آقایان

دانسته هایی درباره زیبایی اندام جنسی آقایان

اندام جنسی آقایان از چند بخش تشکیل شده است: 1- قسمت کلاهکی که حشفه نام دارد. 2- بخش استوانه ای شکل. 3- بیضه دان و دو بیضه. در قسمت بدنه از سه ساختار اسفنجی، نرم و استوانه ای به وجود آمده است که درون آن را تعداد زیادی رگ خونی کوچک وجود دارد.

در آلت جنسی مردانه پایانه های عصبی بسیاری وارد می شوند و آن را به سه مورد فشار، دما و تماس حساس می کنند. قسمتی از پوست ختنه گاهی در حشفه وجود دارد، که نسبت به بدنه رگ های عصبی زیادی را دارد. دو قسمت حساس دیگری در آلت جنسی آقایان وجود دارد که بین حشفه و بدنه است و آن را لبه تاجی می نامند و قسمت دیگر بخشی است مثلثی شکل که در زیر اندام جنسی قرار دارد، جایی که یک نوار نازک به نام بند که به حشفه وصل است.

اندازه مهم نیست

تناسلی اش با فرد دیگر فرق دارد. اندام جنسی در رنگ، شکل، اندازه و حالت پوست ختنه گاهی متفاوت است. هیچ فرقی ندارد که فرد وزن، قد، جثه و اندازه اندام جنسی اش چقدر است. بعضی از افراد نگران اندازه آلت تناسلی شان هستند ولی نباید نگران باشند چون هر آلتی به هر اندازه ای که باشد کارش را خوب انجام می دهد. بعضی ها فکر می کنند که هر چه بزرگ تر و کلفت تر باشد بهتر است و فکر میکنند که آلت بزرگ زن را راضی نگه می دارد. ولی باید گفت که این موضوع تأثیر کمی بر رضایت زن می گذارد.

اندام تناسلی مرد

اندام تناسلی مردانه

اندام تناسلی مردانه

تولید اسپرم بر عهده دستگاه تناسلی مرد است. کار دیگر این دستگاه ساختن هورمون های جنسی برای تشکیل اسپرم وکامل دوران بلوغ است. اندام تناسلی مرد از سه بخش آلت تناسلی، بیضه و کیسه بیضه که بیضه ها داخل آن قرار دارند. هر یک از بیضه ها دارای لوله های سمینیفر هستند که ساختن اسپرم را برعهده دارند.

تغیراتی که در بلوغ پسران به وجود می آید

بلوغ به دوره ای گفته می شود که در طول آن مشخصات جنسی به وجود می آید و عضوهای جنسی بزرگ می شوند. پسرها در سن 12 تا 15 سالگی به سن بلوغی می رسند و تقریباً 3 تا 4 سال به طول می انجامند. در قاعده مغز غده ای وجود دارد به نام هیپوفیز که کار آن ترشح کردن هورمون هایی است که بیضه تحریک می کند که هورمون های جنسی مردانه به نام تستسترون را به وجود آورد، که موجب می شود تغییراتی را در اندام مردان ایجاد کند مثل: بزرگ شدن اندام جنسی آقایان، رشد موی بدن، تولید اسپرم و زیاد شدن میل جنسی.

تولید اسپرم

آقایان وقتی به سن بلوغ می رسند بیضه های شان به طور دائم شروع به تولید اسپرم می کند که این کار با سرعت تقریباً 125 میلیون اسپرم در روز انجام می شود. اسپرم ها در کنار دیواره های لوله ی سمینیفر تکمیل می شوند و دم های شان به آن ها کمک می کنند که سمت لوله ها شنا کنند. اسپرمی که بالغ باشد در لوله ای پیچیده در هم به نام اپیدیدم که در پشت بیضه ها وجود دارد قرار می گیرند.

زاویه آلت از ایستایی چقدر است؟

معمولاً زاویه آلت تناسلی به طور طبیعی بین 20 تا 40 درجه است. یکی از عجایبی که در انسان ها وجود دارد این است که زاویه آلت تناسلی با واژن یکی است. این یک مورد استثنایی است که کمیاب می باشد و نام این بیماری پیروندیس یا سندرم ناخن خمیده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *