#


دانستنی هایی که خانم ها باید برای زیبایی اندام شان بدانند.

زیبایی اندام زنان
19 ژوئن 2017 بدون نظر 1299 بازدید

دانستنی هایی که خانم ها باید برای زیبایی اندام شان بدانند.

دانستنی هایی که خانم ها باید برای زیبایی اندام شان بدانند.

اکثر خانم ها این موضوع را می دانند که اگر می خواهند کاهش وزن، تناسب و زیبایی اندام داشته باشند باید کمتر غذا بخورند و ورزش زیادی انجام دهند. اما چند نفر از ما برای زیبایی اندام مان تلاش می کنیم؟ به گزارش از من بپرس برای کم کردن وزن و داشتن اندام کافی است این دو نکته را رعایت کنید. ولی بعضی مواقع هست که ما نمی توانیم بعضی چیزها را نخوریم یا شرایط به ما اجازه نمی دهد که ورزش بکنیم.

ما در این مقاله قصد داریم به شما توصیه هایی را در مورد عادت های روزانه بعضی از مانکن های معروف گوشزد کنیم.

  • برای اینکه اندام زیبایی داشته باشید هر روز مقدار زیادی آب یا هر نوشیدنی که کالری شان کم است بنوشید. ما به شما پیشنهاد می
    زیبایی اندام زنان

    زیبایی اندام زنان

    کنیم که با نوشیدن یک لیوان آب یا هر نوشیدنی کم کالری به خوردن غذاهایی که پر کالری هستند پایان دهید. مثلاً اگر متوجه شدید که شما دارید غذای زیادی می خورید، یک لیوان آب بخورید و دیگر بعد از آن به غذا خوردن ادامه ندهید. اگر از طعم آب خوش تان نمی آید، می توانید چند قطره آب مرکبات مانند آبلیمو را داخل آب بریزید، همچنین می توانید از آب میوه های دیگری مانند انبه یا هلو که کم کالری هستند استفاده کنید. فقط به اندازه ای که طعم آب عوض شود از آن استفاده کنید.

  • باید به فکر این باشید که غذاهای کم کالری را به لیست غذاهای رژیمی خود اضافه کنید؛ نه اینکه چه غذایی را کم کنید. شما می توانید به جای غذا میوه و سبزیجات بخورید. سعی کنید که هر روز 5 تا 9 وعده میوه و سبزیجات تازه بخورید. شاید به نظر شما این مقدار میوه و سبزی خوردن زیاد باشد ولی همین مقدار زیاد خیلی با ارزش می باشد چون بدن شما فیبر زیادی را به دست می آورد و شما به هنگام غذا خوردن احساس خوبی دارید. مصرف میوه و سبزی باعث می شود شما کمتر به سمت غذاهای چرب بروید و همین امر سبب می شود که اندام مناسب و زیبایی داشته باشید.
  • دیگر نکته ای که سبب می شود شما اندام زیبا و متناسبی داشته باشید توجه به زمانی است که شما گرسنه می شوید. این را باید بدانید که چه زمانی گرسنه می شوید. هر وقت که احساس گرسنگی کردید حتماً چیزی بخورید.به خودتان اجازه ندهید که هر وقت هر چیزی که نزدیک تان بود و یا کسی به شما تعارف کرد را بخورید. زمانی که علائم گرسنگی را در خود ندیدید اصلاً به سراغ غذا خوردن نروید. اگر هر وقت که احساس گرسنگی کردید غذا بخورید احساس رضایت بیشتری دارید و در این صورت احساس پر بودن و نفخ نمی کنید.
  • برای اینکه اندام زیبا و مناسبی داشته باشید سعی کنید در طول روز از چند وعده غذا با حجم کم استفاده کنید. اگر بیشتر کالری که مصرف می کنید را بیشتر بسوزانید به راحتی وزن تان کم می شود.

آیا مردان از زنان چاق خوششان می آید؟

زن چاق

زن چاق

اگر فکر می کنید که مردان، زنان چاق را دوست دارند قطعاً اشتباه می کنیدو این حرف کاملاً دروغ است. اگر می بینید که مردی با یک زن چاق است دلیل بر این نمی شود که زن چاق دوست دارد. دلیلش فقط این است که آن موقع انتخابی جز این نداشته است. شاید زنان چاق مزیت های دیگری داشته باشد ولی مردان دوست دارند که خانم هایشان اندام زیبا و خوش فرم داشته باشند. همه مردان اگر شرایطش را داشته باشند زنانی با اندام خوش فرم را انتخاب می کنند.

آیا مردان زنان لاغر را دوست دارند؟

زن لاغر

زن لاغر

در پاسخ به این سوال باید بگویم نه. مردان علاقه ای به مانکن های لاغر ندارند. باید بگوییم که این اندام ها کمی ترسناک هستند و خیلی سالم به نظر نمی آیند. ولی امروزه در فرهنگ کشورمان یکی از مهم ترین اهداف، لاغر شدن خانم ها است. زنان زیادی به خاطر اینکه بقیه زنان را تحت تأثیر قرار بدهند خود را لاغر می کنند. ولی این کار اصلاً درست نیست. شما باید سعی کنید که اندام متناسب داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *