خانم ها برای زیبا بودن باید به چه نکاتی توجه داشته باشند؟

مواردی که رعایت آن ها به زیبا بودن می انجامد

بانوان گرامی،  شما که طالب زیبائی و جلب توجه هستید؛ زیبائی و نشاط نتيجه كمال تندرستی و سلامتی است .

نخست باید توجه کنیم زیبائی چیست … و کدام عضو از اعضاء باید زیبا باشد تا جلب توجه کند … مشکل در اینجاست که زیبائی يك عضو به تنهائی نمی تواند ملاك زيبائی و خوشگلی باشد . برای يك بانو همان اندازه که چشمان زیبا و صورت جذاب لازم است همان اندازه اندامی موزون و ساق پائی جالب و متناسب می تواند جلب توجه نماید . بانوان گرامی … اجازه بدهید از اولین عضوی که در اولین نگاه مورد توجه قرار می گیرد با شما صحبت کنیم .. .

چشم

چشم زیبا در اولین برخورد همه را تحت تأثیر قرار می دهد . بقول يك شاعر چینی، راز زندگی و حیات را همیشه در چشمان معشوق خود بجوئيد . چشمان زیبائی که با كمال دقت آرایش شده باشد به صورت اسلحه خطرناکی است که در اختیار خانم ها قرار گرفته است . متأسفانه اغلب از آرایش دقيق ومواظبت چشمان خود غافل بوده و چندان اهمیتی به ان نمی دهند در حالی که با استفاده از چند وسیله کوچک و کمی ذوق می توان صاحب چشمانی زیبا و دوست داشتنی شد .

نخست باید همیشه بسلامتی و پاکی کره چشم خود توجه داشته باشید . وقبول بفرمائید که :

۱- چشمان سرخ شده و خسته شما هر چند که خوب آرایش کرده باشید بسیار زشت و کریه جلوه خواهد نمود .

۲- در مقابل درد و سرخی چشم بی خیالی و بی احتیاطی نکنید و برای رفع بیماری فورا به پزشک متخصص چشم رجوع فرمائید .

۳- بی خوابی بزرگترین آفت زیبایی چشمان شما می باشد . حتی الامکان سعی کنید شب ها زودتر از ساعت ده بخوابید.

۴- هر گاه دچار سرخی چشم شدید می توانید با کمپرس و شستشوی با چای آن را رفع نمائید.

۵- از دست زدن به چشم ومالش آن با دست های آلوده خودداری فرمائید.

۶- در صورت خارش و ناراحتی می توانید با دستمالی تمیز و یا گاز استریل چشمان خود را مالش دهید .

۷- در صورتی که در سینما و یا در موقع کار احساس خستگی می کنید لازم است فورا از لحاظ دید، چشمان خود را به متخصص نشان دهید .

۸- به سلامتی و پاکی مژگان خود توجه فراوانی مبذول دارید . و با شستشوی صحیح چشم و پلک ها آنها را همیشه پاك و خوش حالت حفظ نمائید. برای آرایش چشم ها نیز باید توجه و دقت خاص بفرمائید و همیشه باین نکات توجه کنید:

الف – تنظیم ابرو: تعبين خط آن و کندن موهای اضافی از نکات بسیار دقیق است و بهتر است قبل از اینکه به کندن یا تراشیدن ابروی خود بپردازید با يك مداد سفی دفرم های مختلفی به ابروی خود بدهید و بهترین فرم را که به صورت و چشمان شما هم آهنگی دارد انتخاب نمائید . .

معمولا کندن موهای ابرو بسیار دردناك است . در حالی که با رعایت دستور زیر کار را برشما آسان می سازد. پوست را بین دو انگشت محکم کشیده و با موچین آن را با يك حرکت ناگهانی در جهت رویش مو آن را بکنید البته برای سهولت بهتر است از آئینه های بزرگ نما استفاده کنید .

ب- پلک های شفاف و بدون چروك و سالم شادابی و طراوت چشمان را دو چندان می سازد و سایه ای از ابهام و اسرار بر چشمان شما می افکند در انتخاب رنگ پلك ها دقت داشته باشید که با رنگ موها چشمان شما موافق وهم آهنگ باشد و فقط بعنوان پیروی از مد هر رنگی را مورد استفاده قرار ندهید .

ج – این را بدانید که مژگان زیبا و خوش حالت شما چون پیکان های فلج کننده ای است که قلب دوستداران شما را از حرکت باز می دارد . اگر شما از مژه مصنوعی استفاده نمی نمائید سعی کنید آنها را با رنگ زیبائی که با چشمان و رنگ موهای شما جور بیاید و با برس مخصوص رنگ بزنید در مصرف رنگ هرگز افراط نکنید و برای فر دادن مژه ها بهتر است آن ها را با برس مخصوص مژه از پائين به بالا برس بزنید .

د- از کشیدن خط گوشه چشم را که تمام خانم ها از واجب ترین اصول زیبائی و آرایش می دانند باید سعی نمود از ماده ای انتخاب شود که در اثر عرق و بخار هوا به اطراف پخش نشده و حالت بد منظره ای به صورت زیبای شما نبخشد و بخصوص خط گوشه داخلی چشم باید با کمال دقت رسم شود. بانوان گرامی امیدواریم راهنمائی های فوق خاطر زیبا پسند و نکته بین شما را راضی وجلب نموده باشد ، به امید جلب رضایت شما .

از من بپرس 2

Recent Posts

ورم پلک و درمان آن

ورم پلک غالبا با سایر ناراحتیهای چشمی همراه است (البته نه همیشه). بنابراین، هنگامی که…

5 سال ago

بیماریهای قارچی و درمان آن

اگر بر حسب اتفاق، مبتلا به نوعی بیماری قارچ شوید (که البته تعداد مبتلایان به…

5 سال ago

هر آنچه باید درباره مراقبت از پوست بدانید

۵۰ سال پیش متخصص پوست نمی توانستند تغییرات عمده ای در پوست بوجود بیاورند. آنها…

5 سال ago

خشکی پوست و روش های جلوگیری از آن

صرف داشتن پوست خشک ، در برخی شرایط امتیازی است که مشکلات رایجی نظیر اکنه…

5 سال ago

پزوریازیس چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

روزی از یکی از متخصصان پوست پرسیدم: چرا شما هرگز در مورد پزوریازیس حرفی نزده…

5 سال ago

اثرات مخرب خورشید بر پوست و راهکارهایی برای کاهش آن

خطرات آفتاب در روزهای آفتابی و زیبا، قرار گرفتن در نور خورشید معنایی همراه با…

5 سال ago