#


جوان تر شدن پوست با استفاده از طب سوزنی

طب سوزنی
14 نوامبر 2017 يك نظر 767 بازدید

جوان تر شدن پوست با استفاده از طب سوزنی

جوان تر شدن پوست با استفاده از طب سوزنی

در دنیا یک قاعده ای وجود دارد که برای اینکه بتوان سن فردی را تشخیص داد به تعداد و عمق چین و چروک هایی که بر روی صورت وجود دارد نگاه می کنند. چروک هایی که در قسمت های چشم و دهان هستند بهترین معیار برای تشخیص دادن سن اشخاص هستند. چون این نقاط ظریف ترین و شکننده ترین پوست ها را دارد که در مقابل احساساتی چون استرس ، خشم ، درد ، اضطراب و شادی واکنش نشان می دهند. به همین ترتیب با کوچک ترین حسی که به وجود می آید این قسمت ها دگرگون می شوند و این دگرگونی ها باعث می شوند که بر روی پوست صورت اثر بگذارد.

زمانی که ما به خاطر درد و یا فشار عصبی اخم می کنیم و همراه با آن چشم های مان را جمع ، لب ها را به هم فشار می دهیم. اگر این رویه به طور عادی برای مان باقی بماند باعث می شود که در اطراف دهان و لب زود تر از آن چه که فکرش را می کنید دچار چین و چروک شود. ما در این مطلب می خواهیم طبیعی ترین راه هایی که می توانید برای جوانسازی پوست تان استفاده کنید در اختیارتان قرار می دهیم.

طب سوزنی

طب سوزنی

چروک نشانه اختلال در اندام درونی

طب سنتی چین “چین و چروک” را به عنوان یک بیماری نمی داند ، بلکه آن را علائم و نشانه ای از بیماری به حساب می آورند. در واقع افراد درمانگر طب سنتی چین و طب سوزنی بر این اعتقاد دارند که چروک هایی که بر روی صورت به وجود می آید به خاطر تغییرات و مشکلاتی است که در عملکرد اندام های درونی بدن به وجود آمده است. به همین دلیل درمانگران چینی برای درمان آن ها از تکنیک های طب سوزنی و یا تکنیک هایی که در طب چینی رایج هستند را استفاده می کنند و در اندام های فرد بیمار تعادل انرژی را افزایش می دهند.

به همین دلیل علاوه بر این که بیمار چروک های پوستش بهبود می یابد ، با گذش زمان سلامت و نیروی زندگی در بدن شان بیشتر می شود. فرد بیمار همراه با بهبود عملکرد اندام هایش و رفع چین و چروک های صورتش ، احساس بهتری از فعالیت هایش دارد ، مثلا خوابش عمیق تر می شود و حتی فعالیت در دستگاه گوارش بهتر می شود.

پاکسازی کبد با طب سوزنی

به جز اینکه تکنیک هایی برای طب سوزنی وجود دارد ، راه های دیگری هم در طب سنتی چین موجود می باشد که برای بهبود مشکلات و بیماری های پوستی از آن به کار می برند. یکی از این راه هایی که وجود دارد پاکسازی کبد می باشد که با استفاده از طب سنتی چین و مصرف داروهای گیاهی چینی و شیوه های این مکتب می باشد. به همین ترتیب درمانگر علاوه بر اینکه استرس را کم و خواب فرد را بهتر می کند می تواند با پاکسازی کبد وی اخلاط مزاحم و مواد غیر مفید را که در کبد وجود دارند و آنزیم های نامناسب را از بن بیرون بیاورد و با این کار از ایجاد بیماری ها و مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

طب سوزنی

طب سوزنی

جلوگیری از ایجاد چین و چروک با سوزن

افراد درمانگر طب سوزنی با استفاده از شیوه های جلوگیری که در طب سنتی چین وجود دارد ، می توانند با به وجود آوردن تعادل و توازن در بدن اشخاص میزان هیجان پذیری و تحریک پذیری آن ها را کنترل کنند ، اضطراب و استرس را در این افراد کاهش دهند ، کیفیت و کمیت خواب آن ها را تنظیم کنند و علاوه بر آن کارکرد اندام های درونی که پوست همانند آن ها رفتار و عمل می کند را بهبود ببخشند. به همین ترتیب افراد با ورود به دهه سوم زندگی شان می توانند با استفاده از این تکنیک از بروز چین و چروک بر روی صورت شان جلوگیری کنند تا در آینده مجبور نباشند به درمان آن ها بپردازند.

نتیجه طب سوزنی برای تمام افراد یکی نمی باشد

روش درمان مشکلات پوستی برای تمام افراد ، مختلف می باشد. افراد درمانگر در طب سوزنی با استفاده از راه هایی که می شناسند ، مناسب با نوع نشانه ای که در پوست بیمار وجود دارد ، برای معالجه ی مشکلات کارکردی یک اندام درونی شروع به کار می کنند که ممکن است این اندام در شخصی ریه ، در شخص دیگری کبد و در فردی طحال یا روده ها باشد. به همین دلیل درمانگران برای تمام افراد یک نسخه را تجویز نمی کنند و بعد از معاینه و آزمایش در مورد حالت هایی که بیمار دارد و دریافت شرح حال او به ریشه یابی بیماری می پردازند و طبق سن و شرایط بیمار معالجه اش را شروع می کنند.

شاید خانمی که خواب خوبی دارد ، ورزش روزانه اش را به موقع انجام می دهد و فشار و استرسش کم است بتواند در پنج جلسه به نتیجه ی دلخواهش برسد ، ولی خانمی دیگر به دلیل میانسال بودن و یا در شرایط مناسب از نظر تغذیه ، خواب خوبی نداشته است و فشار کاری اش بسیار شدید بوده است ممکن است که برای رسیدن به نتیجه ی دلخواهش به زمان بیشتر نیاز باشد.

طب سوزنی

طب سوزنی

برای میانسال ها پاک سازی ضروری است

در افرادی که سن شان بالای 45سال و یا میانسال هستند اندام های درونی شان دچار کهولت می شوند. به همین ترتیب اگر می خواهیم در این سن و سال به درمان چین و چروک ها بپردازیم باید کبد ، دستگاه گوارش و ریه را هم پاک سازی کنیم ، چون این اندام ها نیز 45ساله شده اند و باید آن ها را نیز پاکسازی کرد. اگر کار پاک سازی را انجام دهید اندام های داخلی تان پنج تا ده سال جوان تر می شوند و همین مسئله باعث عملکرد بهتر آن ها می شوند. بعد از انجام پاک سازی شخص احساس می کند ه نسبت به قبل جوان تر شده است و در درونش سبکی خاصی را احساس می کند. به همین ترتیب با انجام پاک سازی باعث می شود که چین و چروک ها به حداقل برسند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *