#


ترزیق ژل لب چه عوارضی دارد؟

ترزیق ژل
3 اکتبر 2017 بدون نظر 1097 بازدید

ترزیق ژل لب چه عوارضی دارد؟

ترزیق ژل لب چه عوارضی دارد؟

امروزه تعداد کسانی که برای برجسته کردن لباهای شان ژل تزریق می کنند بسیار زیاد شده است ولی این را به بدانید که انجام این کار عوارض و خطراتی هم به همراه دارد. قبل از اینکه به انجام این کار اقدام کنید این مطلب را بخوانید.

آسیب به بافت لب

در هر زمانی وقتی شما ماده ای را به بدن تان وارد می کنید شما را در معرض خطر قرار می دهد. زمانی که ژل را به لب تان تزریق می کنید ممکن است که بافت آن آسیب ببیند و یا به طور کل از بین برود. نکروس اولین و شایع ترین خطری است که موقع تزریق فیلر وارد بدن می شود. این بدین معنی است که وقتی شما ماده ای را به رگ خونی تزریق می کنید باعث مرگ آن قسمت می شود.

بیشتر عوارض جانبی موقتی هستند

بعضی از عوارض های تزریق لب بعد از چند روز از بین می روند مانند: کبودی در لب، ورم و احساس سوزش. اگر قصد تزریق ژل را به لب تان دارید باید بعد از انجام این کار چند روز صبر کنید و سپس ببینید که لب شما چه شکلی شده است.

اثر تزریق لب شش تا نه ماه است

زمانی که ژل را به لب تزریق می کنید ماندگاری آن دائمی نیست و به دلیل تکان هایی که لب می خورد اثر آن زیر یک سال می ماند. امروزه بعضی از فیلرهای جدیدی که آمده است این ماندگاری را تا یک سال افزایش داده است.

ترزیق ژل

ترزیق ژل

تزریق لب فقط برای سلفی گرفتن نیست

شما همیشه به این فکر کرده اید که این کار را برای بزرگ تر کردن لب هایتان انجام داده اید. ولی بسیاری از پزشان این کار را برای کسانی که لب های نامتقارن دارند نیز توصیه می کنند. در اصل وقتی ژل را تزریق می کنید باعث می وشد که لب ها اصلاح شوند و در نهایت صورتی زیبا را به شما هدیه دهند.

لب های اردکی یعنی یک جای کار می لنگد

قرار نیست لبی شبیه به لب اردک باشد. اگر شما چنین لبی را دیدید یعنی زمانی که ژل را تزریق می کردند دچار مشکل شده است و فیلر جای مناسبی قرار نگرفته است.
اگر بیش از حد تزریق را نجام دهید و یا نامتقارن و بیرن زدگی ماده داشته باشد و اگر در ناحیه نادرست تزریق شود باعث می شود که لب ها شبیه به اردکی شود.

راه کارهای ملایم تری هم وجود دارد

اگر دوست دارید که لب های تان پهن تر شود ولی از دکتر و تزریق ژل دوری می کنید می توانید با استفاده از خط لب، رژ لب و کرم هایی که مخصوص حجیم تر کردن لب ها هستند لب های تان را پهن تر کنید.
ممکن است که به این مواد تزریقی حساسیت داشته باشید

احتمال دارد که مانند ماده های شیمیایی دیگر به این مواد هم آلرژی داشته باشید. با اینکه این مورد بسیار کم پیش می اید ولی بهتر است که قبل از انجام این کار اطمینان حاصل فرمایید. اگر به این مواد حساسیت داشته باشید احتمال دارد که لب های تان کبود شود و یا اینکه ورم کند و شاید هم زخم شود.

برخی از موادها غیر قانونی هستند

این را به یاد داشته باشید که برای اینکه از مواد غیر قانونی، تقلبی و یا تاریخ گذشته استفاده نشود با پزشک متخصص مشورت کنید. برای تزریق لب ها فقط از موادی که تاییدیه سازمان استاندارد غذا و دارو را دارد مجاز هستند که استفاده شوند. این مواد دارای هیلورونیک اسید هستند.

ترزیق ژل

ترزیق ژل

سن مهم است

هر چقدر سن رو به بالا برود باعث پیرتر شدن پوست می شود. پزشک برای کسی که می خواهد ژل را به لب هایش تزریق کند فاکتورهایی را در نظر می گیرد. زمانی که سن بالاتر می رود و پیر می شویم خط دور لب نیز کم کم محو می شود. خانم های مسنی که می خواهند از رژ لب استفاده کنند همیشه برای اینکه رژشان از لب بیرون نزند شاکی هستند. پس قبل از اینکه این عمل را انجام دهید سن خود را به پزشک بگویید.

این کار برای همه مناسب نیست

اگر لب های تان بسیار باریک و بی شکل است این عمل بهترین گزینه برای زیباتر کردن لب های تان است. ولی این را به یاد داشته باشید که بیش از حد ژل را تزریق نکنید زیرا باعث مصنوعی دیده شدن لب های تان می شود. کسانی که لب های شان تا حدی پر است فقط برای فرم دادن می توانند از مقدار کمی تزریق استفاده کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *