#


بابی برون و رازهای آرایشگری وی

22 ژانویه 2018 بدون نظر 1363 بازدید

بابی برون و رازهای آرایشگری وی

بابی برون و رازهای آرایشگری وی

یکی از مشهورترین افرادی که در زمینه آرایش و محصولات آرایشی به حساب می آید بابی برون می باشد. وی هر ساله در سراسر دنیا میلیون ها دلار فروش دارد و نام محصولات وی به عنوان یکی از اصلی ترین و معتبر ترین برندهای محصولات آرایشی به شمار می رود. معروف ترین مشتریانی که او دارد مریل استریپ، سیدنی کلافورد و کاترین زتا جونز می باشد که عموما لوازم آرایشی خود را از این برند خریداری می کنند. بابی برون علاوه بر این شش کتاب پر طرفدار در زمینه زیبایی و آرایشگری نوشته است که مشهورترین کتاب در زمینه آموزش ارایشگری محسوب می شود و نیویورک تایمز از وی به عنوان مشهورترین فروشنده محصولات آرایشی و مشاور زیبایی نام برده است. در ادامه می خواهیم برخی از آموزش های او را که در زمینه زیبایی و آرایشگری است را در اختیارتان قرار دهیم. این آموزش ها بیشتر بر سادگی و زیبایی تاکید دارد. به طور مثال وی در این آموزش به شما در مورد کانسیلر و ابرو توضیحاتی را خواهد داد.

کانسیلر چیست؟

در حقیقت کانسیلرها نوعی کرم پودر فشرده روشن و رنگی به حساب می آید که شما می توانید از آن هاقبل و یا بعد از کرم پودر مصرف کنید. لبته تعدادی از افراد هستند که می گویند بهتر است از کانسیلر پس از زدن کرم پودر استفاده کنید. این کانسیلرها انواع گوناگونی دارند؛ یکی به شکل Stick و یا ماتیکی که استفاده از آن نسبت به بقیه راحت تر می باشد، نوع دیگر کانسیلر کرم مانند نیمه جامد و نوع شوم کانسیلرهای مایع می باشند.

به طور معمول کانسیلری که استفاده می کنید باید نسبت به رنگ کرم پودر مصرفی تان یک درجه روشن تر باشد. چنانچه نسبت به رنگ کرم پودرتان خیلی روشن تر باشد علاوه بر این که به خوبی پوشش نمی دهد بلکه باعث بیشتر نشان دادن لکه های تیره خواهد شد.

فرق کانسیلر با اصلاح کننده

اصلاح کننده های صورت (کورکتور) در مقایسه با پوشاننده ها (کانسیلر) متفاوت هستند. به طور معمول این اصلاح کننده تن رنگ های متنوعی مانند سبز و هلویی، صورتی و… دارند و بیشتر در زمان هایی استفاده می شوند که زیر چشم بیش از حد سیاه و تیره باشد و یا این که برای پوشش دهی قرمزی ها و تورم های استفاده می شوند. از این گونه اصلاح کننده ها باید پیش از استفاده از کرم پودر و کانسیلر استفاده کنید تا با کمک کرم پودر پوست را یکدست کند و دیگر تن رنگی اصلاح کننده به نظر نیاید.

جای زخم را با کانسیلر زرد بپوشانید

کانسیلرها و پوشش دهنده های متنوعی در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها با توجهبه مواد تشکیل دهنده ی خود کارایی خاصی را بر عهده دارند، به طور مثال کانسیلری که سیاهی زیر چشم را پوشش می دهند به هیچ عنوان برای پوشاندن جای زخم و یا تاتو مناسب نمی باشد و یا به هیچ وجه نمی توان که قرمزی ها را پوشش داد. چون کانسیلرهایی که مخصوص زیر چشم هستند به صورت کرمی شکل می باشد و نسبت به رنگ پوست کمی روشن تر می باشند و در نهایت قرمزی هایی که بر روی پوست وجود دارد را فقط روشن تر می کند و باعث می شود که بیشتر خود را به نمایش بگذارد. اگر می خواهید که جوش ها، حای زخم و تاتو را بپوشانید باید از کانسیلرهایی استفاده کنید که تن رنگی آن ها زرد رنگ می باشد و تا حدودی با رنگ پوست صورت یکسان است.

کانسیلر زیر چشم چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از کانسیلر زیر چشم به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های هر آرایشی می باشد، زیرا کانسیلر از آن دسته از لوازمی است که اگر آن را به درستی انتخاب کنید و به صورت صحیح از آن به کار ببرید باعث می شود که هم صورت را جوان تر نشان دهد و هم این که جلوه خاصی به آن ببخشد. کانسیلری که می خواهید برای زیر چشم استفاده کنید باید نسبت به رنگ کرم پودر یک و یا دو درجه روشن تر باشد. پوست زیر چشم به خاطر این که ظریف و نازک است باعث می شود که رگ های آبی رنگ در زیر آن به راحتی پوست این بخش را کمی تغییر دهد.

برای پوشاندن این رگ ها می توانید از یک کانسیلر روشن با تن زرد استفاده کنید و پوست این قسمت را یک دست نشان دهید. البته برای پوست هایی که بسیار روشن هستند باید از کانسیلرهایی که صدفی رنگ هستند استفاده شود. افرادی هستند که پوست زیر چشم شان فقط به یک پوشش بسیار کم نیاز دارد که به یان افراد پیشنهاد می کنیم از کانسیلرهای استیکی (یعنی کانسیلرهای جامد) بروند.

-چنانچه رنگ پوست تان بسیار روشن است باید کانسیلری که انتخاب می کنید روشن ترین رنگ را داشته باشد.

-با استفاده از این کانسیلرها می توانید لکه های تیره ی روی صورت را پوشش دهید. چنانچه می خواهید که سیاهی و یا تیرگی اطراف چشم تان را بپوشانید باید از کانسیلرهایی که تن رنگ زرد دارند استفاده کنید.

-چنانچه دارای رنگ پوستی پریده می باشید به شما توصیه می کنیم که از روشن ترین رنگ کانسیلر استفاده کنید. می توانید از رنگ عسلی قهوه ای روشن و یا صورتی روشن به کار ببرید.

-ولی چنانچه رنگ پوست تان کمی تیره است باید از رنگ های هلویی و یا هلویی تیره استفاده کنید.

-تعدادی زیادی از خانم ها لازم است که برای زیر چشم از دو تا چهار رنگ گوناگون کانسیلر به کار ببرند. این افراد باید این رنگ کانسیلرها را با یکدیگر مخلوط کنند تا بتوانند رنگی که به دست می آورند شبیه به پوست خودشان باشد. البته پیش از استفاده از کانسیلر باید از اصلاح کننده استفاده کنند.

اگر سیاهی زیر چشم بیش از حد است

چنانچه زیر چشم بیش از اندازه سیاه و کبود می باشد یک کانسیلری که عادی است نمی تواند کمک زیادی کند. در این جور زمان ها به شما توصیه می کنیم که از اصلاح کننده هایی که رنگ هلویی و یا صورتی دارند استفاده کنید تا بتوانید رنگ های زیر چشم را به طور کامل پوشش دهید و سپس به سراغ یک کانسیلری که تن زرد دارد بروید تا بتوانید روی اصلاح کننده گذشته را پوشش دهید و زیر چشم تان را روشن تر کنید. ولی اگر پوست زیر چشم های تان بسیار سبز و یا بنفش است نباید از مانسیلر معمولی به کار ببرید.

  چگونه از اصلاح کننده استفاده کنید

برای این که بتوانید سیاهی ها و تیرگی های بیش از حد را بپوشانید به کورکتور و یا همان اصلاح کننده نیاز دارید و سپس به سراغ کامسیلر بروید. طرز استفاده از کورکیتور هیچ تفاوتی بین آن با کانسیلر وجود ندارد و فقط موادی که به کار رفته است در این دو محصول وجود دارد که با یکدیگر تفاوت دارد.

1-با یک قاشق تمیز کارتان را آغاز کنید.

2-با استفاده از قلم استفاده کننده گوشه داخلی چشم تان را تا زیر چشم  و نزدیک مژه ها را زنگ بزنید. منظرو از این مسئله است که قسمت های تیره را بخوبی بپوشانید.

3-پس از این کار این رنگ ها را با کمک دست های تان در زیر چشم پخش کنید.

4-این را به یاد داشته باشید که رنگ کامسیلری که استفاده می کنید باید به طور کامل با پوشت همخوانی داشته باشد.

بابی برون در مورد ابرو آموزش هایی را در اختیارتان قرار داده است که در ادامه به آن ها میپردازیم.

به چه وسایلی نیاز دارید؟

برس ابر، مداد ابر، سایه ابرو، ژل مخصوص ابرو، موچین، یک قیچی کوچک.

از چه طریقی ابروها را حالت دهیم؟

1-از رنگی استفاده کنید که با رنگ ابروها و موها هماهنگ باشد. اگر علاقه دارید که ابروهای تان را طبیعی جلوه دهید به شما توصیه می کنیم که برای حالت دادن به موهای ابرو به طور طبیعی باید از ریمل ابرویی استفاده کنید.

2-برای اینکه بتوانید ابروهای تان را بیشتر جلوه دهید بهتر است که از سایه ابروی پودری به کار ببرید. برای انجام آن، کارتان را از گوشه داخلی ابرها آغاز کنید و اطمینان پیدا کنید که تمام جاهایی که خالی هستند را پر خواهید کرد.

3-یکی دیگر از مسائلی که نقش مهمی در زیبایی ابروهای تان دارد برس زدن ابرو می باشد. برس را به طرف بخش داخلی ابروها نزدیک کنید و حالت هلالی که دارد را از بین نبرید. سپس برستان را برگردانید و به سمت پایین حرکت کنید.

4-به اندازه ی قد ابری تان دقت کنید و اطمینان حاصل کنید که قد ابرو به مقدا کافی شکل داده و به خوبی همه جای ابرو را پر کرده اید تا زیبایی تان را افزایش دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *