#


افتادگی پلک چشم و خطرات جراحی

عمل پلک
10 ژوئن 2017 بدون نظر 1467 بازدید

افتادگی پلک چشم و خطرات جراحی

افتادگی پلک چشم و خطرات جراحی

آن دسته از افرادی که دچار افتادگی پلک شده اند و تصمیم دارند اقدام به جراحی کنند بهتر است این مطلب را خوانده و با خطرات جراحی پلک آشنا شوند .

برخی از افرادی که بینی خود را جراحی زیابیی می کنند و یا اقدام به تزریق لب می کنند یاد چشم هایشان افتاده  و برای زیباتر شدن به جراحان پلاستیک مراجعه کرده و می خواهند که پوست پلک هایشان را بکشند . در سنین بالا پوست پلک بسیاری از افراد دچار افتادگی می شود و این افراد هستند که می توانند گزینه مناسبی برای جراحی زیبایی پلک باشند .

زیباتر شدن چشم با جراحی پلک

با شل شدن از بین رفتن قوام پوست و بافت های نگه دارنده پلک ها ، پلک ها دچار پف شده و آویزان می شوند . علاوه بر این باعث ایجاد ظاهری نازیبا می شود و گاهی افراد از سنگینی پلک ها و کاهش میدان بینایی خود شکایت می کنند . در این موارد است که جراحی زیبایی چشم و صورت یا بلفاروپلاستی صورت می گیرد .

سن انجام عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

عمل پلک

عمل پلک

بهترین افراید که می توانند این عمل را انجام دهند آن هایی هستند که از لحاظ جسمی و روانی سلامت باشند و تصور واقع بینانه ای از عمل خود داشته باشند .اگر فردی تصور غیر واقع بینانه و اشتباهی از این جراحی داشته باشد پس از عمل به آن تصور اشتباه خود دست پیدا نخواهد کرد .

آیا بلفاروپلاستی چروک خنده اطراف چشم را هم از بین می برد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر . متاسفانه گاهی پزشکان جراحی پلاستیک به این نکته توجه نمی کنند که بلفارو پلاستی قارد به اصلاح چین و چروک های ناشی از خنده نیست . بهترین درمانی که برای رفع چین و چروک خنده می توان به کاربرد تزریق بوتاکس می باشد . بلفاروپلاستی تنها پف و پوست های اضافی را اصلاح می کند .

مراقبت های بعد از عمل افتادگی پلک

پس از انجام عمل باید نکاتی را رعایت کرد که بسیار مهم می باشند از جمله کمپرس سرد در 48 ساعت نخست بعد از انجام جراحی . پانسمان های خیلی ظریف با چسب های استریل به جای استفاده از گازها کمک می کند که کمپرس سرد بهتر استفاده شود و در عین حال چشم های بیمار بسته نشود . به خصوص در بلفاروپلاستی که روی 4 پلک انجام می شود . التبه گاهی هر 4 پلک و گاهی نیز 2 پلک بالا و گاهی هم 2 پلک پایین مورد جراحی قرار می گیرند . زمانی که چشم بیمار کاملاً بسته شود بیمار قادر نخواهد بود چیزی را ببیند و این حس خوبی به او نخواهد داد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *