#


اصول محافظت از اکستنشن مژه

17 نوامبر 2018 بدون نظر 1459 بازدید

اصول محافظت از اکستنشن مژه

اصول محافظت از اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از جدیدترین روش هایی است که برای افزایش زیبایی چشم به کار می رود. در این روش از تارهای مصنوعی مژه در بین مژه های اصلی استفاده می شود که به نام اکستنشن مژه معرفی می گردد. این مژه های مصنوعی قابلیت پر و بلند نشان دادن مژه های را داشته و در زیبایی چهره نیز تاثیرگذار هستند. در این روش جددید از مژه های مصنوعی و اضافی در کنار مژه های پلک بالا استفاده می شود با چسب در بین مژه ها قرار می گیرند. زمانی که این کار انجام شود افراد می توانند بدون استفاده از مژه مصنوعی و یا آرایش بیش از حد چشم زیبایی خود را دو چندان کنند.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

زمانی که از مژه مصنوعی بر روی چشم ها استفاده شود با اولین دید می توان آن ها را کاملا تشخیص داد اما درخصوص اکستنشن مژه نمی توان به سادگی آن را تشخیص داد.

روند انجام اکستنشن مژه

برای انجام اکستنشن مژه فرد داوطلب باید دراز کشده و چشم های خود را ببندد. در قسمت زیرین مژه های پلک بالا دستمالی گذاشته می شود و با استفاده از موچین مژه های مصنوعی که بر روی نوک آن ها به میزان یک میلی متر آغشته به چسب است بر روی قسمتی که تعیین شده قرار داده می شود. افراد باید درنظر داشته باشند که این مژه ها حدود 3 تا 4 هفته باقی خواهد ماند اما جنس مژه های طبیعی شما و رشدی که دارد که می تواند در کاهش و یا افزایش این مدت تاثیر داشته باشد. ترمیم این مژه ها نیازمند این است که هر چند روز یکبار به محلی که عملیات اکستنشن انجام شده مراجعه کنند.

مراقبت از اکستنشن مژه

زمانی که بر روی اکستنشن مژه آرایشی انجام شود برای پاک کردن آن ها باید از ژل های شست و شو استفاده شود. این ژل ها را با استفاده از دستمالی نرم بر روی مژه ها کشید و مواد آرایشی اطراف آن را پاک کرد. شامپوی بچه نیز به عنوان یک گزینه مناسب جهت شست و شوی صورت و چشم به شمار می رود. درخصوص اکستنشن مژه باید توجه داشت که پلک های پائین و بالا به یکدیگر نچسبند. درصورتی که چسب وارد چشم شود موجب حساسیت و آلرژی برای چشم می شود که باید گفت این مسئله یکی از عوارض اکستنشن مژه به شمار می رود.

درخصوص اکستنشن مژه بهتر است صورت چند ساعت شسته نشود تا مژه ها خشک باشد. افراد باید توجه داشته باشند که حدود24 ساعت پیش از اکستنشن هیچ گونه حرکت ورزشی نباید انجام شود که موجب تعریق بدن شود. حدود 48 ساعت پیش از آن نیز نباید شنا کرد و یا به سونا رفت. در هر یک از چشم ها می توان از چهل و یا شصت تارمو استفاده کرد.

راهکارهای مراقبت از اکستنشن مژه

درخصوص جنس مژه ها می توان از انواع مختلفی استفاده کرد که در این بین موی انسان و موی اسب و موی سمور و یا فیبرهای مصنوعی و یا ابریشم را شمرد. برای ایمنی بیشتر بهتر است به سراغ موی حیوانات نرفت چراکه از پاکیزه بودن و استریل بودن آن نمی توان هیچ گونه اطمینانی به دست آورد. درصورتی که عمل اکستنشن بر روی مژه انجام شده بهتر است چشم ها مالیده نشود. برای اینکه مژه ها حالت بهتری پیدا کند پس از استحمام بهتر است که با درجه کم سشوار کمی آن را حالت داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *