#


اشتباهات استفاده از رژ لب که باعث بیشتر نشان دادن سن می شود

17 فوریه 2018 بدون نظر 2189 بازدید

اشتباهات استفاده از رژ لب که باعث بیشتر نشان دادن سن می شود

بالا رفتن سن با چند اشتباه در آرایش لب

اگر از رژلب به صورت نادرست استفاده کنید باعث می شود که شما را پیرتر از سن طبیعی ‌تان نشان بدهد و تناسب بین اجزای صورت را به هم بریزد. در ادامه، برخی از شایع ‌ترین اشتباهاتی که  در آرایش لب وجود دارد را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید در آینده بهتر از این لوازم آرایشی استفاده کنید.

بسیاری از خانم ها به رژلب علاقه زیادی دارند و با قابلیت ‌های این ابزار آرایشی آشنا هستند: بالا بردن جذابیت صورت، افزایش گرما و شادابی به زیبایی ‌های چهره و بهتر کردن جلوه‌ های آرایشی در کل صورت. با این وجود ، استفاده نادرست از رژلب باعث می شود که زنان را پیرتر از سنی که دارند نشان دهد و تناسبی که بین اجزای صورت شان وجود دارد را به هم بریزد.

استفاده از رژلب روی لب‌ های خشک و پوسته‌ پوسته

لب ‌هایی که خشک هستند هیچ موقع جلوه خوبی ندارند، ولی خانم ها از دوره میان ‌سالی به بعد بیشتر با خشکی لب‌ ها روبه رو می‌ شوند. آن ها به طور معمول زمان استفاده از رژ لب به خشکی لب‌ ها توجهی نمی‌ کنند و آن را روی لب‌ های خشک استفاده می کنند. در این شرایط،‌ ذره ‌های رژلب داخل ترک‌ های لب فرو می ‌روند و علاوه بر بروز بد شکلی در لب‌ ها، سن خانم ها را بیشتر نشان می دهد. برای پیشگیری از بروز این مشکل، از لایه ‌بردارهای ضعیف برای یک‌ دست کردن لب ‌ها و جداسازی سلول‌ های مُرده پوستی به کار ببرید. چنانچه از لوازم مرطوب‌ کننده لب هم  در ساعات گوناگون روز کمک بگیرید، خشکی لب‌ ها را تا حد زیادی کنترل می ‌کنید.

عدم استفاده از پرایمر لب

از مهم ترین خصوصیات پرایمر لب،‌ این است که اجازه نمی دهد ذرات رژلب به‌ طرف خطوط دور دهان وارد شوند و در این بخش ‌ها منتشر شوند. برخی از خانم هایی که از زمان میان ‌سالی به بعد از رژلب به کار می برند، به طور کامل با این مشکل آشنایی دارند اما نمی ‌دانند که چرا رژلب به بخش ‌های گوناگون دهان گسترش پیدا می کند. خوشبختانه، پرایمر لب قادر است که این مشکل را برطرف کند.

استفاده بدون مقدمه از رژلب

بعد از دوران میان ‌سالی و مخصوصا در زمان سالمندی، استفاده از رژلب به توجه بسیار و مقدمات لازم نظیر ایجاد خطوط یکدست دور لب نیازمند می باشد. به همین دلیل، به ابزارهای مناسب دیگر برای این کار نیاز پیدا خواهید کرد. ابزارهایی نظیر خط لب به شما کمک می‌ کنند تا خط کاملا مشخصی را دور تا دور لب تان بکشید و سپس قسمت داخل خطوط را با استفاده از رژلب پُر کنید. حتی بهتر است که پُر کردن درون خطوط را با کمک براش‌ های آرایشی انجام دهید، زیرا اندازه دقت در کارکرد را بیشتر می کند و این امکان را برای شما مهیا می کند که با حوصله و به‌ طور تدریجی کارتان را ادامه دهید.

راحت می ‌گذارید که رژلب محو شود

واضح بودن خطوط دور لب و از بین رفتن رنگ بین آن ‌ها، یکی از مُدهای قدیمیمی باشد که در حال حاضر جذابیتی ندارد و حتی نامناسب شناخته می‌ شود. به همین دلیل، از به وجود آوردن چنین حالتی روی لب‌ های خودتان پیشگیری کنید. برای این ‌که ماندگاری رنگ رژلب را بیشتر کنید، از براش آرایشی برای استفاده از رژلب به کار ببرید. براش ‌ها، ذرات رژلب را بهتر به داخل بافت لب‌ ها فرو می ‌برند. چنانچه این کار برای بار دوم و سوم تکرار کنید، ماندگاری رنگ رژلب را به نهایت خواهید رساند.

استفاده از رنگ‌ های بی ‌روح

رنگ ‌هایی که بی ‌روح هستند به زیبایی لب‌ ها آسیب می‌ رسانند و آن‌ ها را غیرطبیعی نشان می ‌دهند. برخی از خانم ها تمایل دارند که از رنگ‌ هایی که  بسیار کم ‌رنگ و خنثی هستند به ‌عنوان رژلب استفاده کنند، ولی این رنگ ‌ها واقعا زیبایی طبیعی لب‌ ها را از بین می برند که کلید اصلی برای داشتن لب ‌های جوان و زیبا می باشد. به همین دلیل ، بهتر است که رنگ رژلب شما به تیره ‌ترین قسمت لب‌ تان نزدیک باشد و حتی از رژلب ‌های براق نیز به کار ببرید. بر عکس تصور شایع، استفاده از رژلب براق تنها برای بیست ساله ‌ها نمی باشد و خانم ها پس از دوران میان ‌سالی نیز می ‌توانند از این محصولات برای افزایش زیبایی خودشان استفاده کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *