#


آشنایی بیشتر با بزرگ ترین برندهای لوازم آرایش در دنیا

13 مارس 2018 بدون نظر 1743 بازدید

آشنایی بیشتر با بزرگ ترین برندهای لوازم آرایش در دنیا

با بزرگ ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا آشنا شوید

هنگامی که صحبت از لوازم آرایش پیش می آید، کیفیت در اولویت قرار می گیرد. به طور مثال در صورتی که شما بخواهید در یک میهمانی زیباتر از سایر زمان های دیگر بدرخشید، باید به سراغ لوازم آرایش خوب، از جمله کرم پودری که صورت تان را به خوبی می پوشاند، بروید. خوشبختانه برندهای منحصر به فردی از لوازم آرایش در دنیا وجود دارند که نگرانی های تان را برطرف می کنند.

 در صورتی که از برندهایی که در این مطلب به شما معرفی می کنیم مصرف کنید، هیچ گاه پشیمان نخواهید شد. این برندها جزو بهترین برندهایی هستند که در دنیا وجود دارد.

 Clarins

با این که تعداد بسیاری از برندها به دنبال راهی برای سود بیشتر می باشند، ولی به تنها چیزی که این برند فکر می کند، مراقبت و زیبایی از چهره بانوان در هر کجای دنیا که زندگی می کنند، می باشد.

Estee Lauder

برند استی لادر از سال 1946میلادی کار خود را شروع کرده است و اینک تبدیل به یکی از بهترین شرکت های معتبر و معروف دنیا شده است. محصولات این برند که دارای لوازم آرایش، کرم های مراقبت از پوست و عطرها می باشند، به خاطر این که کیفیت بالایی دارند از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

L’Oreal

زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید، برند فرانسوی لورئال حرف اول را می زند. این برند به بانوان بهترین لوازم آرایش را با به صرفه ترین هزینه ها عرضه می کند. تفاوتی ندارد که کرم پودر بخواهید یا خط چشم یا حتی رژ لب، لورئال هیچ گاه شما را ناامید نخواهد کرد.

Maybelline New York

شرکت میبلین نخستین بار در سال 1996میلادی کار خود را با تولید ریمل شروع کرد ولی در حال حاضر یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش در آمریکا می باشد. این برند همیشه خود را با به روزترین مدها مقایسه می کند.

NARS

هدفی که برند نارس داشته است شاد کردن خانم ها بوده و کار خود را با این هدف شروع کرده است. در حال حاضر هم در تلاش است تا به جای مصنوعی کردن چهره خانم ها، زیبایی طبیعی شان را بیشتر کند.

Laura Mercier

لورا مرسیر یکی از معروف ترین آرایشگران دنیا می باشد، برند وی نیز کیفیت بالای محصولاتش را به نمایش می گذارد. شما می توانید قدرت و دانش بالای او را در محصولات اش هم مشاهده کنید. لوازم آرایش این آرایشگر معروف، همچون مرطوب کننده های رنگی اش، در چند سال مداوم به عنوان بهترین محصولات دنیا شناخته شده می باشند.

CHANEL

شما هم همچون خود «کوکو شانل»، بنیان گذار این شرکت، بعد از استفاده از لوازم آرایش شنل احساس غرور و رضایت می کنید. با این که مجبور هستید برای خرید محصولات آن، نظیر یک رژ لب پننجاه دلاری، هزینه زیادی پرداخت کنید ولی در نتیجه ارزش اش را دارد.

Dior

 در صورتی که تا به کنون از محصولات دیور استفاده نکرده اید، پیشنهادی که می شود این است که هر چه سریع تر آن تجربه را به دست بیاورید. رژ لب های دیور آغاز خوبی برای آشنایی با این برند لوکس می باشند.

Sephora

 سفورا برند لوازم آرایش فرانسوی می باشد که در سال 1973میلادی راه اندازی شد و هم اکنون به شرکت لویی ویتون تعلق دارد و از برندهای کمپانی ال و ام هاش به‌ حساب می آید. در صورتی که به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال گوناگون می باشید، حتما از برند سفورا استفاده کنید.

ایو سن لوران

از کرم پودرهای سبک و رژ لب های چرب تا خط چشم های ظریف و ریمل های حجیم کننده،  ایو سن لوران بهترین ها را در زیبایی به خانم ها می بخشد. این برند که کیفیت بی نهایت بالایی دارد، قطعا بعد از هر بار خرید، شما را مجبور می کند که دوباره نیز به محصولات اش سری بزنید.

GIVENCHY

 نام ژینوانشی از زمان گذشته با زیبایی زنان در تماس بوده است. این برند از سال 1989میلادی نخستین محصولات آرایشی اش را وارد بازار کرد و از آن پس تا به حال به رشد خود ادامه داده است و در نتیجه توانست که شهرتی منحصر به فرد را به خود اختصاص دهد.

Bobbi Brown

در صورتی که تا به کنون نام این برند به گوش تان نخورده است ، اینک زمان آن است که آن را به تجربه های خود اضافه کنید. هم اکنون این برند یکی از بهترین محصولات آرایشی زیبایی را برای بانوان تولید می کند.

MAC

از زمانی که این برند تاسیس شده است یعنی از سال 1984میلادی تا به حال این برند موفقیت های پی در پی ای را به دست آورده است. تنوع، خلاقیت و روی مد بودن از خصوصیت هایی است که طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

Lancome

از همنشینی علم و زیبایی برندی تولید شد که در زیبایی حرف اول را می زند. برند لانکوم بیش از هشتاد سال است که بهترین محصولات آرایشی اش را وارد بازار کرده است و در نتیجه طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب می نماید.

Clinique

 برند کلینیک از سال 1968میلادی تا به کنون در تولید لوازم آرایش و زیبایی فعالیتش را آغاز کرده است. به خاطر کیفیت بالا و سازگاری لوازم آرایش آن با هر نوع پوستی می باشد که جای خود را در بین طرفداران باز کرده است.

NYX

کیفیت فوق العاده، مواد اولیه درجه یک و قیمت خوب محصولات آرایشی این برند بوده که آن را به یکی از دوست داشتنی ترین برندها تبدیل کرده است. این برند علاوه بر این که در دل مردم جای باز کرده است بلکه در بین آرایشگران حرفه ای هم جای خود را باز کرده است.

Revlon

علاوه بر کیفیت بالا بلکه قیمت های مناسب محصولات این برند، یعنی چیزی که مردم از یک برند معتبر انتظار دارند، هم زبانزد خاص و عام می باشد. این شرکت در تولید بهترین نمونه های لوازم آرایش تا به این زمان شکست نخورده است.

Burberry

برند لوکس بربری علاوه بر این که در تولید لباس و اکسسوری می داند چطور عمل کند بلکه در تولید لوازم آرایش هم آگاه است که چه کاری را انجام دهد. می توان گفت که ظرافت و خلاقیت از متداول ترین ویژگی های این برند می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *