#


چه نوشیدنی در طول روز برای مراقبت از پوست مفید است؟

مراقبت
14 دسامبر 2017 بدون نظر 563 بازدید

چه نوشیدنی در طول روز برای مراقبت از پوست مفید است؟

چه نوشیدنی در طول روز برای مراقبت از پوست مفید است؟

اکثر خانم ها برای مراقبت از پوست شان از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. ولی این را بدانید که برای داشتن پوستی با طراوت باید به رژیم غذایی تان توجه کنید.

اگر برای مراقبت از پوست تان مواد غذایی مفیدی را به رژیم غذایی تان اضافه کرده اید، نوشیدن مایعات را هم به این رژیم غذایی بیفزایید و در طول روز برای مراقبت از پوست تان آن ها را مصرف کنید. بهترین نوشیدنی هایی که می توانید برای داشتن پوستی شاداب میل کنید به شرح زیر می باشد.

آب

علاوه بر اینکه آب می تواند پوست را شاداب نگه دارد بلکه به حفظ خواص الاستیسیته و در نهایت به بی چین و چروک ماندن پوست می تواند کمک شایانی کند. برای این کار توصیه می شود که در طول روز هشت لیوان آب بنوشید.

مراقبت

مراقبت

شیر سویا

سویا دارای موادی است که می تواند از کلاژن پوست مراقبت کند. طبق مطالعاتی که انجام شده است نشان می دهد استفاده از سویا می تواند به جوان ماندن پوست و پیشگیری از چین و چروک ها و همچنین تیره شدن پوست کمک کند.

چای سبز

چای سبز دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که باعث می شود از پوست تان در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت کند. همچنین چای سبز برای از بین بردن قرمزی و التهاب پوست بسیار مفید می باشد.

مراقبت

مراقبت

آب انار

انتی اکسیدان هایی که در آب انار وجود دارد نسبت به چای سبز دو برابر می باشد. به خاطرهمین مسئله آب انار یک نوشیدنی بسیار مفید می باشد که موادی که برای فعالیت های فیبروبلاست ها لازم است را مهیا می کند و یکی از بهترین روش هایی است که می توان برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست از آن استفاده کرد.

مراقبت

مراقبت

آب مخلوط شده با تکه های خیار

نود درصد از وزن خیار با آب تشکیل می شود و به همین دلیل استفاده از خیار باعث می شود که پوست را مرطوب نگه دارد. علاوه بر این خیار دارای مقدار زیادی منیزیم و پتاسیم می باشد که برای کاهش ورم پوست بسیار مفید می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *