#


پوست تان را با این روش ها روشن کنید

16 آوریل 2018 بدون نظر 1057 بازدید

پوست تان را با این روش ها روشن کنید

روش هایی برای روشن تر کردن پوست

تیره بودن پوست صورت باعث از بین رفتن اعتماد به نفس در بین خانم ها می ‌شود و تعداد زیادی از خانم ها همچنان به دنبال روش های طبیعی و در دسترسی می باشند تا به کمک آن بتوانند پوست صورت خود را روشن کنند؛ در این مطلب برخی از ماسک های طبیعی و در دسترس را معرفی کرده ایم که باعث روشن شدن پوست صورت شما می ‌شود.

ماسک پرتقال و نارگیل برای روشن شدن پوست

یک قاشق مرباخوری آب پرتقال را به همراه یک قاشق مرباخوری روغن بادام ترکیب نمایید و پس از آن مقداری شیره نارگیل و یک زرده تخم مرغ به آن بیفزایید و بر روی صورت خود بمالید و بعد از بیست دقیقه صورت خود را بشویید.

روشن کردن پوست صورت به روش خانگی

جهت روشن کردن پوست صورت تان به روش خانگی و آسان کافی است یک قاشق چای خوری نشاسته را به همراه یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب ترکیب نمایید و بر روی پوست صورت خود بمالید و به مدت ٢٠ دقیقه ماساژ دهید.

صورت خود را با پوست پرتقال روشن کنید

پوست پرتقال دارای مقدار زیادی خاصیت‌ های گوناگون می باشد و یکی از این ویژگی ها روشن کردن پوست صورت می باشد شما می توانید پوست پرتقال را خشک و آن را پودر نمایید و مقداری شیر به آن اضافه کنید تا به ماده ‌ای چسبناک تبدیل گردد و بعد از این که ماسک بر روی صورت تان خشک شد آن را با آب سرد شست و شو دهید.

سیب زمینی پوست صوررت را روشن می‌ کند

از تاثیر مثبتی که سیب زمینی برای روشن شدن پوست صورت دارد نمی ‌توان گذشت؛ یک عدد سیب زمینی را بردارید و آن را برش دهید و بر روی پوست صورت تان بمالید، علاوه بر این می ‌توانید سیب زمینی را رنده نمایید و پس از آن تفاله و آب سیب زمینی را بر روی صورت خود قرار دهید.

تهیه ماسک صورت به وسیله پودر بادام و عسل

یک قاشق مرباخوری پودر بادام را به همراه اندازه مساوی عسل ترکیب نمایید، پی از این، آن را بر روی حرارت بگذارید تا عسل نرم گردد و بعد از آن که ترکیب شد، مقداری خنک شد آن را بر روی صورت خود قرار دهید و بعد از بیست دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.

ماسک روشن کننده پوست صورت با موز و عسل

دو قاشق خامه ترش را به همراه  یک عدد موز له شده ترکیب کنید و مقداری عسل به آن بیفزایید این ماسک به خاطر تاثیرات مثبتی که دارد باعث روشن و شفاف شدن پوست صورت تان می ‌شود.

سلول های مرده پوست صورت تان را با میوه ازبین ببرید

اسید‌هایی که در میوه وجود دارد باعث از بین رفتن سلول ‌های مرده پوست می ‌شود جهت روشن کردن پوست صورت تان به کمک میوه کافی است سیب، پرتقال، انگور و توت فرنگی را با هم ترکیب نمایید و مقداری عسل به آن بیفزایید و پس از آن، این ماسک را به مدت ۱۵دقیقه بر روی پوست صورت تان بمالید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *