#


نیوشا ضیغمی و پیشنهاداتی که برای شادابی پوست دارد

20 ژانویه 2018 بدون نظر 2537 بازدید

نیوشا ضیغمی و پیشنهاداتی که برای شادابی پوست دارد

نیوشا ضیغمی و پیشنهاداتی که برای شادابی پوست دارد

اگر می خواهید پوست و مویی زیبا داشته باشید می توانید پیشنهاداتی که نیوشا ضیغمی برای پوست و مو دارد را امتحان کنید. این بازیگر محبوب ایرانی مدتی است که یک کلینیک زیبایی بازگشایی کرده است و علاوه بر این که بازیگر است در این رشته نیز فعالیتش را شروع کرده است.

بسیاری از افراد به انتخاب لوازم آرایشی- بهداشتی مناسب، استفاده از لوسیون ها و کرم های مناسب پوست و… فکر می کنند. ولی تمام هایی که برای حفظ سلامت پوست است در این موارد خلاصه نمی شود. اگر می خواهید پوستی شاداب داشته باشید باید به نکاتی که به ظاهر ساده هستند ولی بی نهایت حیاتی می باشند نیز توجه کنید که بدون آن ها هیچ یک از لوازم آرایشی و بهداشتی عمل نمی کند. احتمالا به این فکر می کنید که این توصیه ها چندین بار به گوش تان خورده است ولی مگر اصول هر کاری ثابت نیستند؟ چیزهایی که امروزه آموزش می دهند در بازیگری نیز در صد سال پیش آموزش می دادند. اصول زیبایی که برای پوست است نیز همین می باشد.

1-سفیدی، سلامت نیست

تعدادی از افراد هستند که رنگ پوست آن ها به اصطلاح “مهتابی” می باشد. پوست چنین افرادی با این که روشن است ولی سفید و گچی نمی باشد. به همین دلیل زمانی که پوست صورت تان به رنگ گچ می شود باید حساسیت نشان دهید. ممکن است که کم خون شده باشید. بنابر این باید به پزشک مراجعه کنید.

2-بوتاکس ممنوع

با این که یکی از راه هایی که می توانید چین و چروکی که بر روی صورت وجود دارد را از بین ببرید و یا این که آن ها را کنترل کنید بوتاکس است ولی اگر می خواهید که هر چه دیرتر برای انجام این کار اقدام کنید باید به تغذیه تان توجه کنید. اگر از مواد خوراکی مانند میوه و سبزی تازه، روغن زیتون و غلات استفاده کنید به خاطر آنتی اکسیدان هایی که درون آن ها وجود دارد باعث می شود که از ایجاد چین و چروک بر روی صورت تان جلوگیری کند. از لبنیات پرچرب، خوراکی های شیرین و شیرینی هایی که غیر طبیعی هستند مانند نوشابه های رژیمی کمتر استفاده کنید.

3-فرار از خشکی

پوستی که رطوبت آن در حد متعادل نباشد پوست سالمی نیست. بنابراین پوست باید مانند زمانی باشد که از حمام می آیید و بر روی آن رطوبت خاصی وجود دارد. چنانچه پوست تان بسیار خشک است و یا این که بیش از اندازه مرطوب می باشد باید برای حفظ تعادل آن اقدام کنید. برای این کار باید به یک پزشک متحصص پوست مراجعه کنید.

4-گردش خون

یکی از راه هایی که می توان سلامت پوست را حفظ کرد گردش خون مناسب و اکسیژن رسانی به پوست می باشد. برای این کار باید دست های تان را با آب سرد شست و شو دهید، صورت تان را در حمام در زیر دوش آب ولرم ماساژ دهید و به مقدار کافی آب بنوشید تا جریان خون تان مناسب باشد. همچنین می توانید برای این کار از کرم هایی که دارای اسید میوه هستند استفاده کنید.

5- لایه برداری کنید

چنانچه لایه پوست مرده ای که بر روی اولین لایه پوست وجود دارد را به درستی بردارید باعث می شود که پوست برای تولید لایه جدید تحریک شود. به همین ترتیب موجب شاداب شدن پوست صورت می شود. برای انجام این کار می توانید از ترکیب لیمو ترش و خیار، لیمو ترش و ماست و لیمو ترش و آب گوجه فرنگی به کار ببرید. بعد از این که این ترکیبات را بر روی صورت تان مالیدید باید به آرامی با دست تان پوست صورت را از پایین به بالا شروع به ماساژ دادن کنید. این کار را باید در طول هفته دو مرتبه انجام دهید.

6-فقط نخوابید

ممکن است که این توصیه را چندی بار شنیده باشید که خواب کافی می تواند باعث شود که سلامت و شادابی پوست محفوظ بماند ولی آیا به این نکته نیز توجه کرده اید که خواب تان نیز باید آرام باشد؟ چنانچه قرار است که در زمان خواب یک گوش تان به زنگ در و گوش دیگر تان به زنگ تلفن و حواس تان به زنگ موبایل باشد اگر در طول روز ده ساعت نیز بخوابید هیچ فایده ای نخواهد داشت. به همین دلیل زمانی که می خواهید خواب آرامی داشته باشید باید همه ی چیزهایی که باعث ایجاد استرس می شود را از خودتان دور کنید. اگر بتوانید خواب کافی و آرام داشته باشید باعث می شود که سلامت پوست تان نیز حفظ شود.

7-چربی مناسب

برعکس چیزی که تصورش را می کنید اگر پوستی به هیچ عنوان چرب نباشد باعث می شود که استعداد چروک خوردگی بیشتری داشته باشد. به همین دلیل باید پوست صورت به اندازه کافی چرب باشد. چنانچه پس از حمام و استفاده از شامپوی بدن و یا صابون هایی که با پوست تان مناسب است دچار خارش و یا قرمزی پوست تان شدید باید مقدار چربی پوست تان را به حد تعادل برسانید. برای این کار می توانید از محصولات بسیاری که در بازار وجود دارد استفاده کنید. برای این که بهترین محصول را انتخاب کنید باید با یک مشاور زیبایی و پوست و مو صحبت کنید.

8-ورزش

یکی از دلایلی که باعث ایجاد چروک بر روی پوست می شود استرس و اضطراب می باشد. اگر می خواهید که استر و اضطراب را کاهش دهید بهترین راه ورزش کردن می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *