#


نکاتی درمورد آرایش کریسمس

24 دسامبر 2017 بدون نظر 1353 بازدید

نکاتی درمورد آرایش کریسمس

نکاتی درمورد آرایش کریسمس

این روزها چون نزدیک به کریسمس است بسیاری از خانم ها دوست دارند که در مورد مدل های آرایشی مخصوص کریسمس اطلاعات بیشتری داشته باشند. برخی از آن ها دوست دارند که آرایشی بی عیب و نقص داشته باشند. در ادامه برخی از این مدل های آرایشی مخصوص کریسمس را در اختیارتان قرار می دهیم.

آرایش صورت مخصوص کریسمس

زمانی که صحبت از کریسمس می شود به طور اتفاقی یاد بابانوئل و درخت کاج می افتیم که روی این درخت کاج تزئینات بسیار زیبایی را انجام داده اند. این جشن در روزهای اول زمستان می باشد که اکثر افراد این روز را به مهمانی می روند. حال ما قصد داریم که برای افرادی که می خواهند به این مهمانی ها بروند نکات آرایشی را در اختیارشان بگذاریم که مخصوص این روزها می باشد.

مژه ها

برای اینکه زیبایی چشم های تان را بیشتر کنید می توانید از مژه های مصنوعی و یا کاشت مژه استفاده کنید تا بتوانید با این مژه ها چشم های تان را بیشتر مجذوب کنید.

آرایش دودی

برای این که ظاهری متفاوت داشته باشید بهترین آرایش، آرایش دودی چشم ها می باشد. این آرایش ریشه آسیایی دارد که باعث می شود چشم ها را خیره کننده و بسیار زیبا کند. برای این آرایش می توانید از رنگ های قهوه ای و کرم استفاده کنید و چشم های تان را برجسته تر و زیباتر کنید. علاوه بر این می توانید از رنگ خاکستری برای پلک بالایی استفاده کنید و سایه تیره تری را در دنباله چشم های تان به طرف بیرون بکشید. سپس با استفاده از مداد و یا خط چشم آرایش تان را کامل کنید.

لب های برجسته

رژ لب هایی که رنگ شان قرمز روشن، زرشکی و یا شرابی است برای فصل زمستان بسیار مناسب می باشد و می توانید از آن ها برای هر مناسبتی استفاده کنید. علاوه بر این می توانید برای اینکه جسارت تان را نشان دهید از رنگ های نارنجی و با شاتوتی برای آرایش تان استفاده کنید.

خط لب

این را به یاد داشته باشید که همیشه رژ لبی که مناسب است خط لب مناسب را به همراه دارد. بنابر این اگر رژ لب زیبایی را بر روی لب های تان زده اید ولی خط لب ندارید بدون شک لب های تان جذابیت زیادی ندارد و در صورت تان به نظر می رسد که چیزی کم می باشد. بنابر این سعی کنید که هروقت که می خواهید رژ لبی را بزنید از خط لب هایی که هم رنگ رژ لب تان است استفاده کنید و یا اینکه از رنگ هایی مانند قهوه ای، زرشکی و یا بنفش را استفاده کنید و رژ لبی که مناسب این رنگ ها می باشد را روی آن ها بزنید تا باعث شود که لب های تان را زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

خط چشم

برای میهمانی هایی که رسمی و یا غیر رسمی هستند و چه مراسمات کریسمس و یا هر مناسبت دیگری یکی از ساده ترین آرایش ها و در عین حال شیک بودن آن کشیدن خط چشم می باشد. برای کشیدن خط چشم بر روی چشم ها کافیست که از رنگ های مشکی، دودی و یا قهوا ای به کار ببرید. خط چشم دارای اهمیت بالایی می باشد چون باعث می شود که به چشم ها حالت زیبایی بدهد.

گونه ها

برای این کار باید از رژ گونه استفاده کنید و با استفاده از آن در قسمت های درست صورت چهره تان را پرتر و یا لاغرتر کنید و گونه های تان را بهتر به نظر برسانید.

صورت

برای این که بتوانید پری بیش از حد صورت تان را پنهان کنید و یا اینکه اگر صورت لاغری دارید و می خواهید آن را پرتر نشان دهید بهتر است که از زیر سازی و پنکک به کار ببرید.

موها

در فصل زمستان و در روزهای نزدیک به کریسمس باید از موها بیشتر مراقبت کنید و حتی اگر زیباترین آرایش را داشته باشید با موهای نامرتب و به هم ریخته زیبایی شان را از دست می دهند. پس به شما پیشنهاد می دهیم که از موهای تان به خوبی مراقبت کنید و درخشندگی آن ها را در هر صورتی حفظ کنید.

نکته مهم

این را همیشه به یاد داشته باشید که برای این که به درخشش چشم های تان بیفزایید باید بر روی آن ها از سایه براق استفاده کنید و هیچ موقع از سایه ای که به رنگ چشم های تان است بر روی پلک های تان نزنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *