#


نکات مهم برای اصلاح ابرو

17 می 2017 بدون نظر 1191 بازدید

نکات مهم برای اصلاح ابرو

نکاتی برای اصلاح ابرو

حتما شما نیز به این نکته واقفید که ابروها نقش قاب را برای چشمها بازی میكنند،و یك تصویر زیبا در قاب زیبا و مناسب جلوه بیشتری پیدا میكند.برای داشتن ابروها و چشمان زیبا باید نکاتی که در این نوشته  برایتان متذکر میشویم را رعایت کنید.

  1. موقع برداشتن ابرو موهای ابرو را یكی یكی و در جهت رشد مو بردارید. ابروانتان را به سمت بالا برس بكشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی كنید. سپس، روی شكل و كمان ابرویتان كار كنید. به یاد داشته باشید که بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود.
  2. فرم ابرو ها را پیدا كنید.و مداد را در امتداد بینی تا گوشه داخلی چشم بگذارید،تاخط شروع ابرو مشخص شود. موهای بین دو ابرو را بردارید.مداد را كنار بینی بگذارید به طوریكه امتداد آن از وسط مردمك چشم بگذرد، و یا به طور عمودی روی صورت قرار دهید تا از كنار لبه خارجی چشم عبور كند.و حال محل بالاترین نقطه ابرو را مشخص کنید. مداد را كنار بینی، در مسیری كه از گوشه خارجی چشم عبور میكند قرار دهید تا نقطه انتهایی ابرو هم مشخص شود.

3.فراموش نکنید که وقتی ابروها باریك و بالا هستند به صورت حالتی میدهند كه بیننده را بیشتر متوجه ابروها میكند تا سایر اعضای صورت.و ابروهایی كه فاصله بین آنها زیاد و گوشه خارجی ابرو كمی رو به پایین است نگاهی خالی و بیتفاوت به چشمان تان خواهد داد.

  1. ابروهای پهن و نزدیك به هم چهره را اخم آلود و ترشرو نشان خواهد داد.
  2. فاصله طبیعی بین دو چشم در ابروهای طبیعی برابر است با پهنای یك چشم.این فاصله را رعایت کنید.
  3. در چشم های نزدیك به هم باید فاصله ابروها را به اندازه پهنای یك چشم بگیریم و اشكالی ندارد كه مداد اندازه گیری كمی در گوشه داخلی چشم به طرف چشم قرار بگیرد..

7.اگر شما نیز جزو افرادی هستید که ابروهایتان رو به پایین رشد میكنند حتما باید آنها را با قیچی كوچك مخصوص ابرو و مژه كوتاه كنید،معمولا در این نوع ابروها مژه ها هم مسیر رشدشان به طرف پایین است .که میتوانید آنها را به وسیله فر مژه تاب بدهید.

8.وقتی به ابروی خودتان نگاه میكنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یكی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازك شود.

9.اگر تابحال ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یك شخص متخصص این كار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شكل بدهد.

  1. این كار را روز قبل از مهمانی انجام دهید چون آثار سرخی آن چندان زیبا نیست.
  2. برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید.
  3. هماهنگی ابروهایتان را در آینه چك كنید و در پایان یك پارچه لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد.

13.اگر میخواهید چهره بازتری داشته باشید فاصله ابروها را كمی بیشتر كنید و اگر خواهان چشمانی كشیده اید باید ابروهایتان به هم نزدیكتر باشند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *