#


لابیاپلاستی با لیزر/ درباره  لابیاپلاستی واژن بیشتر بدانیم

لابیاپلاستی
8 جولای 2017 بدون نظر 1959 بازدید

لابیاپلاستی با لیزر/ درباره  لابیاپلاستی واژن بیشتر بدانیم

لابیاپلاستی با لیزر/ درباره  لابیاپلاستی واژن بیشتر بدانیم

لابیا پلاستی چیست؟

لابیاپلاستی فرآیندی از جراحی است که سبب کم شدن سایز لب های کوچک واژن شده و باعث می شود ظاهری متناسب داشته باشند. لب های داخلی دستگاه تناسلی زنان که مابین لب های بیرونی و مدخل واژن هستند لب های کوچک نامیده می شود.

گونه های مختلف لب های تناسلی زنان حتی اگر بزرگ و تیره هم باشند از نوع طبیعی به شمار می آیند و هیچ پزشکی این حق را نداشته که با مشاهده چنین موردی بگوید این واژن باید حتما مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

در این مطلب نیز تنها اطلاعاتی درباره لابیاپلاستی برای افرادی که قصد انجام این عمل را دارند گذاشته شده است. همچنین منظور از قرار دادن چنین مطالبی رواج دادن جراحی لابیاپلاستی و نیز نوع خاصی از آلت تناسلی نیست.

باید بدانید که سایز و نیز ظاهر لب های کوچک در افراد مختلف فرق می کند. زنانی که به هنگام مقاربت یا پوشیدن لباس های خیلی تنگ با درد شدیدی روبرو شده یا حتی از ظاهر لب های کوچک شان رضایت ندارند می توانند با انجام لابیاپلاستی این مشکل خود را به راحتی حل کنند.

هدف از انجام لابیاپلاستی این است که ظاهر آلت تناسلی را تغییر داده و شکل بهتری به آن بدهیم.

لابیا پلاستی با لیزر

لابیا پلاستی با لیزر

پس از انجام لابیاپلاستی فرد در زمان انجام رابطه جنسی، هم احساس درد کمتری نسبت به قبل دارد و هم اینکه موجب بالا رفتن اعتماد به نفسش می شود.

در گذشته لابیاپلاستی داخل اتاق عمل انجام میشده و همچنین بیمار باید برای انجام این عمل حتما زیر بیهوشی انجام می گرفت. علاوه براین بعد از اتمام عمل با بخیه هایی که به لب های بریده شده می زدند باید فرد مدت طولانی را در استراحت می گذرانده و درد شدیدی را نیز تحمل می کرده است.

امروزه لابیاپلاستی با لیزر جایگزین عمل جراحی شده تا نه نیاز به بیهوشی باشد نه بخیه، و پزشک متخصص می تواند داخل مطب خود بدون اینکه عمل با خونریزی همراه باشد و نیز این عمل را به صورت سرپایی انجام دهد.

زمان انجام لابیاپلاستی نیز خیلی کوتاه و نزدیک به پانزده دقیقه است وهزینه انجام آن نیز از عمل جراحی کمتر می باشد. در واقع انجام لابیاپلاستی با لیزر سبب می شود که خون گیری بهتر انجام گرفته و برش های جراحی نیز دقیق تر و زیباتر شوند.

البته بعضی افراد فکر می کنند که با انجام لابیاپلاستی میل جنسی شان کاهش یافته و با مشکل مواجه می شوند، ما به شما می گوییم که این تصور کاملا غلط است.

دانستن اینکه زنان با قسمت های مختلف بدن شان تحریک می شوند و همچنین لابیاها چه سایز بزرگی داشته باشند و چه کوچک به یک اندازه موجب افزایش میل جنسی می شوند.

ممکن است زنی دارای لابیاهای کوچکی بوده و میل جنسی بیشتری نسبت به فردی که دارای سایز بزرگی از لب های کوچک است، باشد. به همین جهت کاهش اندازه لب های کوچک آلت تناسلی می تواند موجب افزایش میل جنسی شده و فرد از انجام رابطه جنسی لذت دو چندانی ببرد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *