#


فراری شدن آقایان با برخی اشتباهات آرایشی

19 اکتبر 2017 بدون نظر 1183 بازدید

فراری شدن آقایان با برخی اشتباهات آرایشی

فراری شدن آقایان با برخی اشتباهات آرایشی

احتمالا در مجلسی درمورد مدل مو و لباس آقایان مجلس در بین جمع زنانه خود صحب هایی کرده اید. ولی شده تا به حال به این فکر کنید که آقایان هم در مورد شیوه ی پوشش شما هم صحبت می کنند؟ در این مطلب می خواهیم برخی از اشتباهاتی که درمورد آرایش وجود دارد را به شما تذکر دهیم. اگر دوست دارید که در مجالس بدرخشید و برای آقایان جذاب باشید اشتباهاتی را که به شما می گوییم را انجام ندهید.

عطر زدن زیاد

استفاده از عطر باعث بیشتر جذاب شدن شما می شود و افراد زیادی را به سمت خودتان می توانید جلب کنید ولی آقایان دوست دارند که فقط برای آن ها عطر بزنید. وقتی که از عطر زیاد استفاده می کنید و بوی عطرتان تمام فضا را پر می کند باعث می شود که آن ها را از خودتان دور کنید. اگر شما بوی عطرتان را احساس نمی کنید دلیل بر این نمی شود که دیگران هم آن را متوجه نمی شوند. برای اینکه بتوانید ماندگاری آن ها را بیشتر کنید بهتر است که داخل آرنج، پشت زانو، روی مچ و یا پشت گوش بزنید و 3تا4 اسپری هم کافی می باشد.

اشتباهات آرایشی

اشتباهات آرایشی

کرم پودر زیاد

برای افزایش درخشش و زیبایی پوست صورت از کرم پودر استفاده می شود ولی اگر آن را به مقدرا زیاد مصرف کنید ، به گونه ای که با دید اول فقط کرم پودرتان به چش بیاید این یک اشتباه به حساب می آید. اگر از کرم پودری استفاده کنید که با پوست شما هماهنگی ندارد و یا اینکه بر روی صورت تان یک دست نیست یکی از اشتباهاتی است که نباید آن را انجام دهید.

اشتباهات آرایشی

سایه چشم درخشان

اگر از سایه هایی که براق هستند استفاده کنید باعث می شود که چین و چروک های پوست تان را بیشتر به چشم بیاورند. اگر سن تان پایین است و جوان هستید مشکلی ندارد ولی اگر سن بالایی دارید که بر روی صورت تان چین و چروک هایی به وجود آمده است به شما توصیه می کنیم که از سایه های براق زیاد استفاده نکنید. شاید شما هزینه ی زیادی را برای از بین بردن چین و چروک های پوست تان کرده اید ولی اگر از سایه ی چشم استفاده کنید باعث می شود که این چین و چروک ها دوباره خودشان را نشان دهند. اگر قصد استفاده از سایه را برای درخشیدن چشم های تان دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از سایه هایی که مات هستند استفاده کنید. سعی کنید که از خط چشم، ریمل و سایه چشم براق استفاده نکنید زیرا آقایان خیلی سریع از شما انتقاد می کنند.

اشتباهات آرایشی

ریمل زیاد

برای آقایان مژه های بلند بسیار جذاب است ولی اگر ریمل زیادی را بر روی مژه های تان بزنید باعث می شود که جذابیت تان را از دست بدهید. از سوی دیگر اگر از ریمل زیاد استفاده کنید باعث می شود که مژه های تان به هم دیگر بچسبندو به مرور زمان زیر چشم های تان بریزند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که از ریمل هایی که ضد آب هستند استفاده کنید.

اصلاح نادرست صورت

همه ی آقایان از خانم ها انتظار دارند که همیشه تمیز باشند و مرتب اصلاح کنند. اگر شما این گونه نیستید آرایشی که روی صورت تان می کنید هیچ جذابیت و زیبایی را برای شما به وجود نمی آورد. زمانی که اصلاح می کنید باید حواس تان باشد که پوست تان نرم به نظر بیاید نه زبر و خشن.

رنگ ابرو

رنگ ابرو

پوست خشک

پوست خشک هم مانند پوست خراشیده باعث از بین رفتن زیبایی شما می شود.آرنج و زانوهایی که خشک و زبر هستند هیچ جذابیتی برای تان به وجود نمی آورد. پس به شما توصیه می کنیم که هر روز از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. برای اینکه پوست جوانی داشته باشید باید از آن مراقبت کنید. شما می توانید برای پوست های خیلی خشک از روغن زیتون، روغن نارگیل و ماسک های خانگی استفاده کنید.

عدم توجه به بهداشت دهان

اگر دهان تان بو بدهد و دندان های تان زرد باشد افراد از شما دوری می کنند. پس حواس تان باشد که بعد از اینکه غذا خوردید چیزی از آن بر روی دندان های تان باقی نمانده باشد. برای اینکه بتوانید بوی بد دهان تان را از بین ببرید باید از مسواک استفاده کنید. اگر می خواهید زردی دندان های تان را از بین ببرید می توانید از سفید کننده هایی که در بازار موجود هستند استفاده کنید. اگر فردی سیگاری هستید و یا اینکه از قهوه زیاد استفاده می کنید به شما توصیه می کنیم که همیشه آدامس و یا آب نبات نعنایی به همراه تان داشته باشید.

اشتباهات آرایشی

رژ لب زیاد

اگر مردی را با سبیل های آغشته به غذا و یا ماست ببینید شاید بدتان بیاید. دقیقا آقایان هم در مورد زدن رژ زیاد بر روی لب های تان همین حس رانسبت به شما دارند. شما باید از رژهای مات که رنگ طبیعی ای دارند به جای رژهای براق استفاده کنید. یکی دیگر از اشتباهاتی که خانم ها آن را انجام می دهند استفاده از خط لب تیری می باشد. اگر از خط لبی استفاده کنید که هم رنگ رژتان است بسیار مناسب است و باعث می شود که رژ لب تان پخش نشود. ولی اگر خط لبی تیره تر از رژتان استفاده کنید هیچ جذابیتی را در شما به وجود نمی آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *