#


شناخت بهتر از ادکلن سرشناس Aventus

18 نوامبر 2018 بدون نظر 1315 بازدید

شناخت بهتر از ادکلن سرشناس Aventus

آشنایی بهتر با ادکلن Aventus

همه افراد علاقه فراوانی به داشتن معیارهای جذاب و مخصوص به خود می باشند که هر شخص این معیار ها را برای خود در عادات متفاوتی بروز داده و به گونه ای از آنها لذت می برد و از توجه افراد دیگر به آن نکات احساس رضایت و خوشنودی را در شخص ایجاد می کند.

Aventus

ادکلن Aventus یکی از محصولات شرکت کرید می باشد، این شرکت در حدود 300 سال قبل راه اندازی شد این کمپانی در ایتدا یک تولیدی با چند چرخ خیاطی بوده و در طول زمان تغییر رویه داده و در عرصه تولید عطر های گوناگون برای سلیقه های مختلف قدم گذاشته و به موفقیت های فراوانی رسیده است.

همانطور که در قسمت بالا بیان گردید این معیار ها در افراد مختلف متفاوت می باشد برخی از افراد این احساس خوشنودی را با استفاده از ادکلن های گوناگون در خود به وجود می آورند.

در این مقاله با توجه به بررسی های انجام شده به یکی از پرفروش ترین و همچنین محبوب ترین ادکلن های دهه ی اخیر یعنی Aventus پرداخته تا با این ادکلن دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

می توان گفت در 8 سالی که از تولید Aventus گذشت این ادکلن فرانسوی همچنان یکی از پرفروش ترین در نوع وکلاس خود بوده است.

Aventus یکی از رایحه های خنک و ملایم می باشد، همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای فصول گرم سال می باشد. اما لازم به ذکر می باشد ادکلن Aventus از آن دسته از ادکلن های است که شما در طول سال می توانید از عطر خوش آینده آن بهرمند شوید.

چند مورد از نت های تشکیل دهنده ادکلن Aventus

می توان گفت در ساخت ادکلن های از اسانس های مختلفی ام از طبیعی و غیر طبیعی استفاده می شود، در ادکلن Aventus نت های طبیعی همچون سیب، بلوط، آناناس، انگوره سیاه، گل یاس، نعناع هندی، گلسنگ، عنبر، وانیل و… استفاده شده است.

یکی از اصلی ترین معیارها برای انتخاب ادکلن

می توان گفت اصلی ترین معیار برای ارزشیابی یک ادکلن از دید مصرف کننده آن علاوه بر بو، ماندگاری ادکلن ها می باشد که Aventus این قابلیت را دارا می باشد.

عکس طراحی شده بر روی این ادکلن برگرفته از ناپلئون سوار بر اسب می باشد که از نظر مفهومی احساس قدرت و پیروزی را می تواند به شخص انتقال دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *