#


سفید کردن پوست با استفاده از میوه ها

5 دسامبر 2017 بدون نظر 777 بازدید

سفید کردن پوست با استفاده از میوه ها

سفید کردن پوست با استفاده از میوه ها

چنانچه برای انتخاب محصولات زیبایی پوست مناسب از بین این همه محصول دچار سردرگمی و خسته شده اید و برای خرید آن ها هزینه ی زیادی را صرف کرده اید. شما می توانید با اصلاح رژیم و برنامه غذایی تان و استفاده از مواد طبیعی می توانید تاثیرشان را بر روی پوست و موهای تان دو چندان کنید.

همان گونه که می دانید استفاده از غذاهای گیاهی سام می تواند انرژی و مواد مغذی را برای عملکرد اعضای گوناگون بدن تان را تامین کند. اگر غذاهایی که سالم تر هستند را انتخاب کنید مطمئنا می توانید به آن نتیجه ای که می خواهید برسید. در این مطلب چند نمونه از مواد غذایی که می تواند به درخشندگی پوست تان کمک کند را معرفی می کنیم.

میوه درمانی کنید

طبق گفته هایی که وجود دارد با خوردن روزانه یک عدد سیب باعث می شود که پیری پوست را به عقب بیندازد. سیب دارای ویتامین C می باشد که می تواند پوست را سفت کند و باعث رنگ گرفتن آن می شود. همچنین سیب می تواند از آسیب هایی که ناشی از رادیکال های آزاد در بدن می باشند را جلوگیری کند. یکی از دلایل پیری زودرس پوست رادیکال های آزاد هستند که سیب می تواند از این آسیب ها پیشگیری کند. برای مبارزه با پیری پوست، سیب گاز بزنید.

شما می توانید برای حفظ درخشانی و جوانی پوست تان روزی یک عدد سیب بخورید و علاوه بر آن می توانید از آب سیب استفاده کنید و آن را بر روی پوست تان بمالید و بعد از گذشت ده دقیقه آبکشی کنید.

چین و چروک ها را با چغندر صاف کنید

درون بدن تان هر چقدر آنتی اکسیدان بیشتری وجود داشته باشد باعث می شود که پوست تان شفاف تر باشد. یکی از میوه هایی که می تواند خیال تان را از این بابت راحت کند چغندر می باشد. این میوه دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان و آنتوسیانین می باشد که باعث می شود از چین و چروک شدن پوست تان پیشگیری کند. بنابر این برای شفاف کردن و صورتی رنگ نگه داشتن پوست تان از چغندر استفاده کنید.

پوست

پوست

شما می توانید برای مصرف این میوه آن را بپزید و میل کنید چون خوردن آن به صورت خام باعث سخت شدن هضم آن می شود. برای اینکه طعم بهتری داشته باشد می توانید از آبلیمو استفاده کنید. همچنین چغندر می تواند به لب های تان رنگ زیبایی ببخشد.

شفافیت پوست با هویج

هویج دارای بتاکاروتن می باشد که این ماده در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. برای اینکه پوستی سالم داشته باشید باید در بدن تان ویتامین A داشته باشید. پس به شما توصیه می کنیم که حتما ویج را در برنامه غذایی تان اضافه کنید. هویج علاوه بر اینکه پوست را شفاف می کند بلکه می تواند با چین و چروک های سطحی پوست مبارزه کند و پوست تان را سالم نگه دارد.

شما می توانید از هویج در سالاد استفاده کنید. همچنین به صورت پخته در انواع خوراک ها میل کنید. علاوه بر آن می توانید از آب هویج که دارای مقدار زیادی فیبر است استفاده کنید و به زیبایی پوست تان بیافزایید.

پوستت را با توت فرنگی سفید کن

 توت فرنگی حاوی اسید مالیک است که باعث شده است تا مانند یک عامل سفید کننده طبیعی عمل کند. همچنین توت فرنگی به خاطر داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان باعث شفافیت بیشتر پوست می شود. علاوه بر آن ها ماسک های زیبایی هم وجود دارد که ماده اصلی آن توت فرنگی می باشد.

پوست

پوست

شما می توانید در میان وعده های خود از میوه توت فرنگی استفاده کنید. همچنین می توانید آن را به شکل پوره در بیاورید و با ماست و عسل ترکیب کنید یک ماسک تهیه کنید. علاوه بر آن می توایند توت فرنگی را با آبمیوه های مختلف ترکیب کنید و آن را میل کنید.

روشن سازی پوست با کدو تنبل

ممکن است که تا به حال به گوش تان نخورده باشد که با خوردن دانه کدو تنبل می توانید شفافیت وست تان را افزایش دهید. درون این دانه ها مقدار زیادی زینک وجود دارد و می تواند به شکل گیری سلول های جدید پوست کمک کند. علاوه بر این ها دانه های کدو تنبل می توانند رنگ پوست را بیشتر کنند و تولید چربی را کنترل می کنند.

شما می توانید از این دانه ها در میان وعده های تان استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید با زدن ادویه به آن تمایل تان را به خوردن آن ها بیشتر کنید. یک روش دیگر وجود دارد و آن هم این است که می توانید آن ها را به ساندویچ تان بیافزایید.

اکسیری برای جوان سازی پوست

زمانی که پوست زخم می شود و یا اینکه جوش می زند باعث کدر شدن می شود. برای بر طرف کردن این مشکل می توانید از لیمو استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از آن ها پوست تان را روشن و شفاف کنید. این میوه دارای ویتامین C می باشد و باعث کلاژن سازی می شود. کلاژن سازی هم پوست را جوان می کند.

پوست

پوست

شما می توانید آب لیمو را بر روی سالاد بریزید. همچنین می توانید درون لیوان آب گرمی بریزید و آن را ناشتا میل کنید. علاوه بر آن می توانید آبلیمو را با آب و عسل مخلوط کنید و آن را بخورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *