#


ستاره های هالیوود چگونه پوست صورت زیبایی دارند؟

15 اکتبر 2018 بدون نظر 1819 بازدید

ستاره های هالیوود چگونه پوست صورت زیبایی دارند؟

رازی که در زیبایی پوست صورت ستاره های هالیوودی نهفته است؟

داشتن پوست صورت زیبا و بدون چروک، آرزوی هر کسی است. هنرمندان هالیوود به علت این که بیشتر مواقع دیده می شوند، تلاش می کنند که به ظاهر خود بیشتر رسیدگی نمایند. آن ها برای داشتن یک چهره جذاب و جوان، خیلی به پوست خود رسیدگی می کنند، ولی چگونه؟ چنانچه شما هم علاقه مندید که راز زیبایی پوست صورت هنرمندان هالیوود را بدانید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

مارگو رابی

مارگو رابی در خصوص نگهداری از پوست خود می گوید: «من به خاطر موقعیت شغلی که دارم مجبورم که صورتم را بیشتر مواقع لایه لایه آرایش و حتی گریم کنم. با توجه به این که من زمان زیادی برای رسیدگی به پوست خود ندارم، تلاش خود را می کنم که زیر دوش حمام آن را به خوبی تمییز کنم. هر چند برای اوقاتی که بخواهم به مهمانی بروم و یا در یک مراسم خاص حضور پیدا کنم، از سرم پوست استفاده خواهم کرد. شب ها پیش از این که به رختخواب بروم نیز با مرطوب کننده پوستم را هیدراته می کنم.»

بلا حدید

من برای پوست خود از لوسیون دیور استفاده می کنم. ممکن است با خود فکر کنید که من به این دلیل که خودم مدل تبلیغات دیور می باشم، این محصول را به شما هم توصیه می کنم ولی اشتباه می کنید. اول صورتم را با صابون مخصوص صورت شست و شو می کنم، پس از آن از کرم مرطوب کننده برای هیدراته کردن آن استفاده می کنم. با انجام این کار احساس می کنم که صورتم در حال نفس کشیدن است. با توجه به این که پوست صورت من بسیار خشک است، خیلی زود کرم مرطوب کننده را به خود جذب می کند. بر همین اساس حتی پیش از آرایش کردن هم اول کرم مرطوب کننده میزنم، پس از آن آرایش می کنم.

ماریا بورگس

من یک مرتبه در روز و یک مرتبه در شب پوست خود را با روغن چرب می کنم. هر چند در کنار آن از ماسک های خاک رس هم استفاده می کنم. من به این نتیجه رسیده ام که تمییز کردن پوست در شب خیلی اهمیت دارد، به همین ترتیب آن را به خوبی شست و شو می دهم تا هیچ گونه کثیفی و مواد آرایشی بر روی آن باقی نماند.

کامیلا کابیو

این را بگویم که من هر روز صبح صورت خود را اکسفولیت می کنم چون به خاطر برنامه هایی که اجرا می کنم، مجبورم که خیلی آرایش کنم و روی صحنه خیلی فعالیت دارم، بنابراین زیاد عرق می کنم و غبار زیادی بر روی صورتم می نشیند، با توجه به این مجبور هستم که کار اکسفولیت را هر روز انجام دهم. من برای مرطوب نگه داشتن صورتم از عسل استفاده می کنم. به عقیده من ماسک های ترکیب عسل و خاک رس از مناسب ترین ماسک ها برای صورت هستند.

کیت وینسلت

من در هر شرایطی که باشم، حتی در آخر شب که خیلی خسته هستم، آرایش خود را پاک می کنم. به غیراز صورت، من گردنم را هم به خوبی می شورم. برای اوقاتی که پوستم خیلی خشک می شود هم برای درمان آن از محلول لانکوم استفاده می کنم که هم مرطوب کننده پوست می باشد و هم دارای سرم پوست و ویتامین آ.

داوتسن کروس

به عقیده من بهترین کاری که ما می بایست برای پوست خود انجام دهیم، تمییز کردن آن پیش از رفتن به رختخواب است. خوابیدن با آرایش برای پوست خیلی زیان آور است. با توجه به این من از آرایش پاک کن ها برای این کار استفاده می کنم و بعد از انجام این کار حتماً به حمام می روم و پس از آن هم از کرم مرطوب کننده برای هیدراته کردن آن استفاده می کنم.

بیلک لایولی

من علاقه زیادی به مرطوب کننده ها دارم، به ویژه برای شب، هستم. هر چند بهترین کاری که پیش از آن باید انجام داد، شستن صحیح صورت است. من مطالعات بسیاری در این حوزه داشتم، در واقع تمییز و مرتب نگه داشت پوست صورت و استفاده از مرطوب کننده ها مثل یک داروی ضد پیری عمل خواهند کرد. انجام این کار را هر چه سریع تر به برنامه روزانه خود اضافه نمایید وگرنه خیلی سریع آرزو می کنید که ای کاش این کار را خیلی زودتر انجام داده بودم.

کیرا نایتلی

من تا سن 24 سالگی پوست بدی داشتم، علت آن هم این بود که کلیه کارهای خود را زیر آفتاب انجام می دادم. ولی یک روز با خود تصمیم گرفتم که این کار را ترک نمایم که به نتیجه خوبی هم رسیدم. من مواقعی که جلوی دوربین حضور ندارم، تا جایی که امکان دارد آرایش نمی کنم. به عقیده من پوست ما احتیاج به استراحت دارد تا بتواند به دور از هر نوع مواد آرایشی، نفس بکشد.

سوزان ساراندون

به عقیده سوزان ساراندون، رژیم فقط به غذا بر نمی گردد، بلکه پوست انسان هم نیاز به یک رژیم مخصوص خود می باشد. این هنرمند هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کند، صورت خود را به خوبی تمییز نگه می دارد و از مرطوب کننده های پوست برای خود استفاده می کند. به همین راحتی او پوست خود را روشن و تمیز نگه خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *