#


ستاره های هالیوود و راز زیبایی و جوانی آن ها

زیبایی
7 دسامبر 2017 2 نظر 709 بازدید

ستاره های هالیوود و راز زیبایی و جوانی آن ها

تاره های هالیوود و راز زیبایی و جوانی آن ها

اکثر ستاره های هالیوود نسبت به سن شان جوان تر به نظر می رسند. ممکن است که فکر کنید دلیل زیبایی و جوانی شان عمل های زیبایی است که انجام می دهند ولی این تمام ماجرا نمی باشد. این ستاره ها تقریبا از راه های طبیعی برای زیبایی شان به کار می برند. اگر علاقه دارید که بدانید این روش ها کدامند پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

آن ها مقدار زیادی آب می نوشند

برخی از ستاره ها چون جنیفر آنیستون و آمریکای فررا گفته اند که نوشیدن آب برای آن ها معجزه ای فوق العاده کرده است.

آنیستون 48ساه در مصاحبه ای که با یاهو داشته است اظهار داشت که هر روز مقدار زیادی آب می نوشد و این راز زیبایی وی بود.

همچنین فررا33ساله هم بیان کرده است که از وقتی که نوشیدن آب را شروع کرده است پوست، مو و ناخن هایش براق شده اند.

پژوهشگران بر روی 49زن تحقیقاتی را انجام دادند. آن ها این تعداد خانم را به دو دسته تقسیم کردند. یک گروه در مدت یک ماه در هر روز حداقل 5.2لیتر و گروه بعدی در طول روز 3.2لیتر آب می نوشیدند. در نهایت نتیجه ای که از این تحقیقات به دست آوردند نشان داد که گروهی که مقدار زیادی آب نوشیدند پوست شان مرطوب تر و نرم تر بود که همین مسئله می تواند بر روی زیبایی و جوانی تاثیر زیادی بگذارد.

زیبایی

زیبایی

آن ها به مقدار کافی می خوابند

کریستینا آگیلیرا در سال 2011میلادی و در سن 36سالگی در مصاحبه ای که با مجله People داشته است گفت که او در طول شبانه روز حداقل هشت ساعت می خوابد. وی می گوید که مردم برای زیبایی شان هزینه های زیادی می کنند ولی نمی دانند که می توانند جای تمام آن ها برای زیبایی شان یک خواب کامل داشته باشند.

در سال2016مطالعاتی را انجام دادند که نشان داد رابطه ی مستقیمی بین خواب و پوست وجود دارد. یعنی اگر نتوانید که خوب بخوابید پوست تان از بین می رود و شما را مسن تر از سن تان نشان می دهد.

آن ها با آرایش صورت نمی خوابند

مری جی. بلایژ در سن 46سالگی در مصاحبه ای که با مجله InStyle داشته است گفته است که هیچ موقع نمی گذارد که آرایش بر روی صورتش بماند حال می خواهد یک روز کامل باید و یا اینکه کل شب. همچنین گفته است که همیشه بعد از چند ساعت کثیفی و آرایشی که بر روی صورتش است را تمیز می کند تا منافذ پوستش بتواند نفس بکشد.

آکادمی متخصصین پوست آمریکا هم ثابت کرده است که شست و شوی پوست به آرامی می تواند یکی از راه هایی باشد که از پیری زودرس جلوگیری می کند. پس اگر می خواهید که پوست تان نرم، لطیف و درخشان باشد باید بعد از آرایش صورت تان را بشویید.

زیبایی

زیبایی

آنها سیگار نمی کشند و از مشروبات الکی نیز مصرف نمی کنند

مری لوئیز پارکر 53ساله، توانست با دو تغییری که در زندگی اش به وجود آورد جوانی اش را ه صورتش برگرداند. وی گفته است که سیگار را ترک کرده است و دیگر از مشروبات الکلی استفاده نمی کند. جای آن ها سعی می کند که خوب بخوابد، از کرم ضد آفتاب استفاده کند، آب کافی می نوشد و هر روز صورتش را با آب و صابون شست و شو می دهد. او می گوید که یکی از بزرگ ترین و مثبت ترین تغییراتی که توانسته است در زندگی اش انجام دهد همین ترک سیگار بوده است.

آنها از مرطوب کننده ها استفاده می کنند

بیانسه در مصاحبه با مجله ی مد InStyle در مورد راز زیبایی اش گفته است که راز زیبایی هر شخصی در قدم اول لبخند می باشد. علاوه بر آن باید از کرم های مرطوب کننده پوست استفاده کنند. اگر پوست تان را هیدراته کنید باعث می شود که پوست شما جوان تر و درخشان تر به نظر بیاید. همچنین می توانید از کرم های مرطوب کننده ای که دارای SPF هستند نیز استفاده کنید.

زیبایی

زیبایی

آن ها به طور مداوم وزش می کنند

جنیفر لوپز 48ساله در سال2016 در مصاحبه ای که انجام داده گفته است که هفته ای سه تا چهار بار ورزش می کند و از نظر او این مهم ترین راز جوانی اش می باشد. پژوهشگران نیز به این نتیجه رسیده اند که ورزش می تواند روند پیری را کاهش دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *