#


رنگ ابرو ؛مانند آرایشگران حرفه ای ابرو های خود را رنگ کنید

رنگ ابرو
18 اکتبر 2017 بدون نظر 2387 بازدید

رنگ ابرو ؛مانند آرایشگران حرفه ای ابرو های خود را رنگ کنید

رنگ ابرو ؛مانند آرایشگران حرفه ای ابرو های خود را رنگ کنید

همه ی افراد تصور می کنند که رنگ کردن ابرو یک کار ساده و آسان است ولی همین کار ساده و آسان شیوه های ریزی دارد که باعث می شود ظاهری متفاوت به همراه داشته باشد و به زیبایی آن بیافزاید. برخی افراد علاقه ای به رنگ کردن ابرو ندارند و ترجیح می دهند که با یم مداد ابرو به ابروهای شان رنگ دهند. ولی این را بدانید که با آرایش کردن نمی توانید رنگ ابروهای تان را روشن و با موهای بلوندتان هماهنگ کنید. آشنا شدن با تکنیک های رنگ کردن ابرو برای هیچ کس هیچ ضرری ندارد، پس به شما پیشنهد می کنیم که این مطلب را بخوانید.

در قدم اول بدانید که آرایش گران همیشه رنگ ابروها را یک درجه تیره از موها می کنند، ولی اکثر افراد با این موضوع موافق نیستند و نظرات شان متفاوت است. به همین دلیل ما در این مطلب نکاتی را به شما در مورد رنگ ابرو ارائه می دهیم.

رنگ ابرو

رنگ ابرو

موارد مورد نیاز برای رنگ کردن ابرو

1-رنگ مخصوص ابرویی که بتوان برای نقاط حساسی مانند اطراف چشم استفاده کرد.
2- گوش پاک کن و برس رنگی که نوک باریکی دارد.
3-اکسیدانی که مخصوص ابرو می باشد.
4-یک ظرف کوچک که بتوانید مواد را داخلش ترکیب کنید.
5-کرم و یا وازلین برای بخش هایی که دوست ندارید رنگ بگیرد.
6-پنبه برای تمیز کردن رنگ از اروی ابروها.

رنگ پوست مهم است

این نکته را فراموش نکنید که رنگی که بر روی ابروها می گذارید فقط با رنگ موهای تان نشان نمی دهد، رنگ پوست نقش مهمی در نشان دادن رنگ ابرو دارد. به طور مثال اگر رنگ پوستی گندمی و مویی قهوه ای تیره دارید و رنگ ابروهای تان مشکی است این تضاد رنگی زیبایی خاصی را به چهره تان می دهد و اگر موهای تان را بلوند کردید باید رنگ ابروهای تان را یک یا دو درجه روشن تر کنید.

افرادی که رنگ پوستی سبزه دارند و موهای شان را روشن کرده اند به آن ها پیشنهاد می کنیم که رنگ ابروهای شان را یک تا دو درجه نسبت به رنگ ریشه روشن تر کنند، به خاطر اینکه این رنگ ابرو باعث می شود که چهره را زیباتر و بازتر نشان دهد.
کسانی که موهای شان را شرابی و یا فندقی و هر رنگ دیگری که زمینه قرمز رنگ دارد کرده اند با هر رنگ پوستی باید ابروهای شان را تیره رنگ کنند.

کسانی که پوست سفید دارند و موهای شان را زیتونی کرده اند رنگ ابروهای شان را باید یک تا دو درجه روشن از موهای شان کنند و اگر پوستی سبزه دارند باید ابروهای شان را به طور کامل روشن کنند.

رنگ ابرو

رنگ ابرو

از چه اکسیدانی برای ابرو استفاده کنید؟

به شما توصیه می کنیم که اکسیدانی که برای موهای تان استفاده می کنید به ابروهای تان نزنید. موهای ابرو و مژه چون نسبت به سر موهای کمتری دارند باعث می شود که سریع رنگ بگیرند. بنابراین این را به یاد داشته باشید که از اکسیدان های با شماره پایین استفاده کنید. از اکسیدان هایی که حداقل 1/9 و حداکثر 3 برای مژه های تان استفاده کنید. این را بدانید که مینی اکسیدان برای ابروهای تان هم بسیار مناسب است.

آیا همیشه ابروها را با تغییر رنگ مو باید رنگ کرد؟

اگر به رنگ موهای تان یک تغییر کوچک داده اید می توانید با استفاده از سایه و یا مداد ابرو به ابروهای تان کمی رنگ دهید.اگر این کار را را انجام دهید با هر رنگ مویی که دارید شما را زیباتر و خوش رنگ تر می کند. ولی اگر رنگ مویی قهوه ای دارید و آن را روشن کرده اید باید با نظر آرایشگرتان رنگ ابرو های تان را با رنگ موی تان هماهنگ کنید.

چه رنگی برای ابرو انتخاب کنید؟

همیشه رنگ مداد ابرویی که انتخاب می کنید سعی کنید با رنگ مو و پوست تان هماهنگ باشد. سعی کنید برای روز رنگ طبیعی و شب از رنگ هایی که تندتر است استفاده کنید. موهای تان را به هر گونه ای که رنگ می کنید باید ابروهای تان را هم هماهنگ با آن روشن و یا تیره کنید.

رنگ ابروی پودری تنوع رنگش بیشتر از مداد ابرو است. اگر از رنگ ابروی پودری استفاده می کنید باید بعد از دو یا سه بار استفاده کردن برس آن را بشویی و توسط باد خشک کنید. اگر بیش از حد روی برس تان پودر باشد باعث می شود که رنگ بر روی ابرو بیش از حد پخش شود. مداد ابروی تان را قبل از اینکه استفاده کنید باید نوک آن را تیز کنید.

رنگ ابرو

رنگ ابرو

چگونه ابروها را روشن کنید؟

افرادی که ابروهایی تیره، ضخیم و زبر دارند همیشه برای روشن تر کردن شان با مشکل روبه رو می شوند. پیشنهاد ما به این افراد این است که برای روشن تر کردن ابروهای شان باید از دکلره و یا هر مواد بی رنگ کننده ای استفاده کنند. این را به یاد داشته باشید که زیاد از این مواد استفاده نکنید و همیشه بر روی ابروهای تان دکلره نگذارید چون باعث می شود که به ابروهای تان آسیب بزند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *