#


در محل کار چگونه آرایش کنیم؟

14 می 2017 بدون نظر 2485 بازدید

در محل کار چگونه آرایش کنیم؟

در محل کار چگونه آرایش کنیم؟

همانطور که در زندگی اجتماعی ما همه چیزبستگی کامل به موقعیت و شرایط ما دارد،آرایش و زیبایی و عادات مراقبت از پوستمان هم از اين قاعده مستثني نيست.چرا که اکثر ما بيشتر ساعات روز را در محيط کارمان مي گذرانيم.و ناخودآگاه کارهاي روزمره هميشگي و شخصي مان به اين محيط نیز انتقال پيدا مي کند.

آرايش در محل کارمان بايد چگونه باشد؟

خیلی ها تصور میکنند زنانی که در محیط های کاری کمتر آرایش می کنند دوست داشتنی تر و محبوب ترند. اما این فقط یک تصوراست شما باید برای تصمیم گیری به احساستان مراجعه کنید و بببینید چقدر از آرایش کردن لذت می برید؟ و چرا نیاز به آرایش را در خود احساس می کنید؟پس در مورد این که به چه نوع آرایش علاقه مند هستید فکر کنید.ریمل مژه و ابرو ؟ سایه چشم ؟ رژ لب ؟ رژ گونه ؟ در مورد آنچه که دقیقا می خواهید در آرایشتان برجسته کنید فکر کنید.از خود بپرسید که ویژگی هایی که نیاز دارید تا قسمتی از آرایش خود را برجسته نشان دهید کدامند؟ چشم؟ ابرو؟ پوست؟ لب؟

به عنوان مثال علاقه دارید چه میزان کنتراست در آرایشتان رعایت شود؟یا مطمئن شوید چه نوع و چه میزان از آرایش در محیط کارتان قابل پذیرش است؟این گام بخشی از تجزیه و تحلیل محیط است شما باید درک درستی از محل کار و عوامل مختلفی نظیر همکاران و حتی نوع پوششتان در محیط کار داشته باشید و بر مبنای آن تصمیم بگیرید که باید چگونه در محیط کارتان حاضر شوید.

حالا با توجه به این که در مراحل قبلی چه تحلیل هایی انجام داده اید نیاز به لوازم آرایش دارید.قاعدتا در محیط کار و محیط های رسمی هميشه بايد آرايشي ملايم داشته باشيد.و هيچ وقت سايه هاي رنگ روشن و خط چشم هايي ضخيم استفاده نکنید و به جاي آن از سرمه يا مداد چشم روي ريشه مژه ها براي برطرف کردن عيوب چشم استفاده کنيد.همچنین بهتر است ابروهاي خود را با سايه ابرو آرايش کنيد و به هيچ عنوان ابروهايتان را زيادی تيره نکنيد؛ چون اين آرايش يک آرايش رسميست و بايد ملايم باشد.

از رنگ هاي خنثي براي سايه چشم استفاده کنيد و آن را تنها به روي سطح پلک بماليد.همینطور از قلم مو استفاده کنيد تا سايه چشم خيلي ضخيم به نظر نرسد. پيشنهاد ما براي سايه هاي مورد استفاده رنگ هايي است که تن سبز و طلايي دارد است و البته تن دودي نيز مناسب آرايش هاي رسمي است.رژلب را با کمک يک قلم مو روي لب بماليد،و ابتدا لکه هاي موجود روي لب را بگيريد و بعد لب هاي خود را روي دستمال کاغذي فشار دهيد.و روي لب ها پودر بزنيد.ضمنارنگ خط لب شما نبايد مخالف رنگ رژ لب تان باشد،و  بهتر است برای رژ لب از رنگ هاي ملايم استفاده کنيد و رنگ خط لب و رژ لب تان نزديک به هم باشند..

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *