#


خانم های میانسال و چند روش برای زیباتر شدن آنها

زیبایی خانم های میانسال
19 اکتبر 2017 بدون نظر 1395 بازدید

خانم های میانسال و چند روش برای زیباتر شدن آنها

خانم های میانسال و چند روش برای زیباتر شدن آنها

سن و سال ربطی به زیباشدن ندارد. چه سن تان 19باشد و یا 90 باید زمانی که می خواهید در معرض نور خورشید قرار بگیرید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، به اندازه کافی آب بنوشید، به طور منظم ورزش کنید و هرگز سیکار نکشید. ولی برخی از سنین خاصی هم هستند که راه های زیبا شدن خاصی دارند. با بالا رفتن سن ممکن است که بر روی پوست چین و چروک و لک هایی به وجود بیاید و خانم ها باید از راهی برای پوشش دادن این چروک ها و لک ها پیدا کنند. امکان دارد که لوازم های آرایشی که خانم های میانسال در سنین جوانی شان از آن استفاده کرده اند دیگر برای آن ها مناسب نباشد. با ااین وجود برخی از راه هایی که در آن دوران از آن استفاده می کردند هنوز هم به دردشان می خورد. در ادامه با چند روش زیبا شدن در میانسالی آشنا خواهید شد.

زیبایی خانم های میانسال

زیبایی خانم های میانسال

حتما از ریمل و مداد ابرو استفاده کنید

به طور معمول با برخورد با هر شخصی قبل از هر چیزی توجه شان به چشم جلب می شود. با بالا رفتن سن می توانید برخی کارهایی را انجام دهید که با برخورد با هر کسی اثر مثبت را بر جایی بگذارد. وقتی که سن بالا می رود به تدریج ابروها و مژه ها نازک تر می شوند. پس باید با یک مداد ابروی پررنگ ابروها را پر حجم تر و و با استفاده از یک ریمل مناسب مژ های تان را ضخیم تر کنید. این را به یاد داشته باشد مداد ابرویی که استفاده می کنید باید نرم باشد و زمانی که می خواهید بر روی ابروهای تان بکشید به آرامی این کار را انجام دهید.

اکثر خانم ها علاقه دارند که برای زیباتر کردن چشم های شان از مداد چشم و سایه استفاده کنند. به خانم هایی که میانسال هستند توصیه میکنیم که از ریمل برای زیباتر شدن چشم هایشان استفاده کنند. با بالا رفتن سن استفاده از سایه برای این خانم ها دیگر جواب نمی دهد، چون وقتی که سن بالا می رود پوست پشت چشم شان نازک و تیره می شود. به خاطر همین مسئله نمی توانند مانندگذشته از سایه چشم استفاده کنند.

زیبایی خانم های میانسال

زیبایی خانم های میانسال

کبودی و سیاهی زیر چشم را بپوشانید

در یک زمانی به دلیل بی خوابی شب گذشته و یا مطالعه کردن زیر چشم ها کبود می شد. ولی با بالا رفتن سن این کبودی ها به طور دائم بر روی صورت تان باقی می مانند، حتی اگر شب گذشته هم به اندازه کافی استراحت کرده باشید. کم کم با افزایش سن به دلیل اینکه پوست زیر چشم نازک می شود باعث می شود که رگ های خونی خودشان را نمایان تر سازند. به همین علت باعث شده است که زیر چشم های تان کبود به نظر بیاید. نیازی نیست از کرم پودرهایی که در بازار وجود دارند برای پوشاندن کبودی زی چشم های تان استفاده کنید چون ممکن است خودشان را مصنوعی نشان دهند. فقط کافیست که کرم ضد آفتاب حافی کرم پودر را خریداری کنید و برای پوشاندن کبودی زیر چشمان تان کمی بر روی آن ها بزنید. پس از آن می توانید به کمک پودر، کرم ها را ثابت کنید تا به رنگ دل خواه تان برسید.
یک مدل و رنگ موی مناسب برای موهایتان پیدا کنید.

اگر موهای آقایان سفید شود باعث بیشتر جذاب شدن آن ها می شود ولی اگر خانمی موی سفیدی بر روی سرش ببیند فورا دنبال رنگ مویی مناسب می گردند.نکته ی مهمی که در مورد انتخاب رنگ مو وجود دارد این است که باید رنگ مو مناسب با سن باشد. برخی از خانم هایی که سن شان بالا است از رنگ موی شرابی و بلوند برای موهای شان بر می گزینند. این انتخاب یک اشتباه بزرگ است. به این خانم ها پیشنهاد می کنیم که از رنگ موهای هایلایت ویا لولایت استفاده کنند باعث به وجود آمدن تضاد در بین موهای شان بشود و این مسئله به یبایی هرچه بیشتر آن ها کمک می کند.

بیشتر خانم های میانسال متوجه نازک و ضعیف تر شدن موهای شان می شوند و این امر باعث به وجود آمدن نگرانی در آن ها می شود. طبیعی است که در سن بالا موها ضعیف تر و نازک تر شوند. ولی شما می توانید از شامپوهایی که حجم دهنده مو هستند را استفاده کنید و از مدل موهایی که باعث کشیده شدن موهای تان می شود دوری کنید مانند دم اسبی های سفت و با این کار زیبایی موهای تان را حفظ کنید. ولی این را بدانید که هر چه که درون بدن تان می گذرد بر روی وضعیت موهای تان اثر می گذارد. شما می توانید با یک رژیم غذایی مناسب و دوری از استرس موهای خود را تقویت کنید.

زیبایی خانم های میانسال

زیبایی خانم های میانسال

از لب های خود غافل نشوید

بر اساس یک بررسی ثابت شده است که خانم هایی که بالای 45سال سن دارند دوست دارند که از رژ لب استفاده کنند تا جایی که اگر رژ لب نزنند به بیرون از خانه نمی روند. ولی برخی اوقات رژ لب ها نمی توانند تاثیری بر روی زیبایی بگذارند. با بالا رفتن سن لب ها به تدریج نازک تر و باریک تر می شوند. به همین خاطر برای استفاده از رژ لب قبل از اینکه آن را بر روی لب تان بزنید باید با استفاده از یک مداد لب با رنگ مناسب لب های خود را بر جسته تر کنید. البته برخی هم هستن که استفاده از خط لب را برای مصنوعی شدن لب می دانند. این را بدانی که رژ لب های تیره را استفاده نکنید زیرا برای این سنین مناسب نمی باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *